• Anonym (Trekantsmys)

Trekant

Hej
    Min fru vill gärna ha en trekant med någon fin kille. Jag känner också att det skulle vara fint om vi får uppleva en trekant där killarna gör det skönt för henne. Vi har pratat om risker och gränser men vad finns mer att tänka på och hur träffar man rätt kille?

• Svar på tråden Trekant
  • Anonym (F)
    Anonym (3 bröder) skrev 2014-10-04 17:25:41 följande:

Tror det bor en liter "swinger" i dig längst därinne..som homofober som är rädda

Anonym (3 bröder) skrev 2014-10-04 17:25:41 följande:

Tror det bor en liter "swinger" i dig längst därinne..som homofober som är rädda

Nej du inte alls...,. Däremot skulle jag bli kränkt av att få frågan om sex med andra av den jag älskar , då jag inte undervärderar mig . (-:
  • Anonym (F)

Fy sjutton visste inte vad swingers betyder slog upp men vilket liv, och vad äckligt så opersonligt fy sjuttons .

• Anonym (3 bröder)

Känns som du har ett ensamt och tråkigt liv..?" Slog upp" swingers? Vem "slår upp" 2014? Hört talas om Google? Låter gammal? Det förklarar dina inlägg..

Anonym (F) skrev 2014-10-04 18:44:36 följande:

Fy sjutton visste inte vad swingers betyder slog upp men vilket liv, och vad äckligt så opersonligt fy sjuttons .

• Anonym (F)
    Anonym (3 bröder) skrev 2014-10-04 18:50:15 följande:

Känns som du har ett ensamt och tråkigt liv..?" Slog upp" swingers? Vem "slår upp" 2014? Hört talas om Google? Låter gammal? Det förklarar dina inlägg..

Nog är jag relativt ung ännu men som sagt med ett högt värde .Livet blir ju knappast bättre med det där, vi definierar roligt liv olika .
  • VOX
    Anonym (F) skrev 2014-10-04 17:50:34 följande:

Nej du inte alls...,. Däremot skulle jag bli kränkt av att få frågan om sex med andra av den jag älskar , då jag inte undervärderar mig . (-:

Så du skulle aldrig acceptera att den du älskar skulle kunna vara öppen om allt? ...trots att det bara skulle va en fantasi eller önskan?

Du lever efter normer som skapats av vårat samhälle som formats av religion och traditioner. Inte för att du tycker annorlunda eller inte vill ha sex med fler - utan för att du inte accepterar den tanken.

Jag skulle aldrig någonsin välja bort min fru för att hon inte skulle haft samma önskan som mig. Det är inte så viktigt ...jag skulle därimot ha svårt att acceptera om jag inte skulle få vara 100% öppen mot henne.
  • Anonym (F)
    VOX skrev 2014-10-08 15:45:32 följande:

Så du skulle aldrig acceptera att den du älskar skulle kunna vara öppen om allt? ...trots att det bara skulle va en fantasi eller önskan?

Du lever efter normer som skapats av vårat samhälle som formats av religion och traditioner. Inte för att du tycker annorlunda eller inte vill ha sex med fler - utan för att du inte accepterar den tanken.

Jag skulle aldrig någonsin välja bort min fru för att hon inte skulle haft samma önskan som mig. Det är inte så viktigt ...jag skulle därimot ha svårt att acceptera om jag inte skulle få vara 100% öppen mot henne.

Fantasier får den ha och prata om det också men vill den verkställa och trivs med det att ha sex med fler och öppet förhållande osv då passar vi ej ihop någerlunda värderingar lika måste man ju ha .
  • redwine

Det är en enorm skillnad på sex o kärlek
    nu råkar jag personligen tycka om båda
    och tänker inte avstå någon av dem
    sen får moraltanter tycka vad dem vill

Sex är sex
    kärlek är kärlek...

• Anonym (F)

[quote=74132685][quote-nick]redwine skrev 2014-10-08 17:28:35 följande:[/quote-nick]

Sex är sex

kärlek är kärlek...

[/quote

Fast man måste ju ta sina känslor på allvar oavsett om det blir förlust eller ej .(-:

• Anonym (F)
    redwine skrev 2014-10-08 17:28:35 följande:

Sex är sex

kärlek är kärlek...

Låter inte moget...
  • Anonym (F)

Ni har aldrig funderat på att ta time out och ta reda på vm ni är ?(-:

Svar på tråden Trekant