• Anonym (Trekantsmys)

Trekant

Hej
    Min fru vill gärna ha en trekant med någon fin kille. Jag känner också att det skulle vara fint om vi får uppleva en trekant där killarna gör det skönt för henne. Vi har pratat om risker och gränser men vad finns mer att tänka på och hur träffar man rätt kille?

• Svar på tråden Trekant
  • Anonym (F)

En fråga till er erfarna , hur skulle ni göra om en av er vill men inte den andra , skulle ni då göra det med eller utan er partner fast ned andra ? Bara nyfiken hur ni funkar i tankar ?

• Anonym (F)

En fråga till er erfarna , hur skulle ni göra om en av er vill men inte den andra , skulle ni då göra det med eller utan er partner fast ned andra ? Bara nyfiken hur ni funkar i tankar ?

• Anonym (F)
    Anonym (F) skrev 2014-09-29 18:46:48 följande:

För gör ni det kan ni inte räkna er i partnerskap .(-: annars är det fri vilja .
  • Pellemannen
    Anonym (F) skrev 2014-09-29 18:46:48 följande:

Jag skulle inte göra det utan min fru. Jag skulle nog ha lite sorg och tycka att det vore tråkigt, men jag skulle inte riskera vårt äktenskap för det.

Jag är medveten om att det kan låta som att vi är några sexmonster som inte tänker på annat, så är verkligen inte fallet. Vi är helt normala människor med normalt liv men kanske lite mer utsvävande sexlekar. Som vi gör tillsammans.
  • Anonym (F)
    Pellemannen skrev 2014-09-29 19:10:18 följande:

Jag skulle inte göra det utan min fru. Jag skulle nog ha lite sorg och tycka att det vore tråkigt, men jag skulle inte riskera vårt äktenskap för det.

Jag är medveten om att det kan låta som att vi är några sexmonster som inte tänker på annat, så är verkligen inte fallet. Vi är helt normala människor med normalt liv men kanske lite mer utsvävande sexlekar. Som vi gör tillsammans.

Ha ha , ja kan nog tänka mig att första intryck med dessas önskemål kan betraktas som sex monster som man blir rädd för .(-:
  • Anders 386
    Anonym (F) skrev 2014-09-29 18:46:47 följande:

Jag tror att för många män som vill ha med en extraman är en stor del av kicken att det är just med min fru/partner som det händer. Så känner iaf jag. Det är omöjligt att förklara för den som inte tänder på det. 

Därför tror jag att om partnern säger nej är det inte speciellt intressant att försöka hitta en annan kvinna och man till en trekant. Det är iofs kul det också, men det är inte samma kick som med sin egen partner.
  • pelli
    Anders 386 skrev 2014-09-30 09:57:34 följande:
    Jag tror att för många män som vill ha med en extraman är en stor del av kicken att det är just med min fru/partner som det händer. Så känner iaf jag. Det är omöjligt att förklara för den som inte tänder på det. 

Därför tror jag att om partnern säger nej är det inte speciellt intressant att försöka hitta en annan kvinna och man till en trekant. Det är iofs kul det också, men det är inte samma kick som med sin egen partner.
    Ja så är det, och tokigt vore det väl annars?
  • Anonym (F)
    pelli skrev 2014-09-30 09:59:57 följande:

Ja så är det, och tokigt vore det väl annars?

Det krävs ju att ni känner varandra grundligt och känslomässigt och vet vem ni är man kan ju inte direkt ta upp en trekant vid första dejt tex , då handlar det om intryck .(-:
  • Pellemannen
    Anonym (F) skrev 2014-09-30 10:54:45 följande:
    Det krävs ju att ni känner varandra grundligt och känslomässigt och vet vem ni är man kan ju inte direkt ta upp en trekant vid första dejt tex , då handlar det om intryck .(-:
    Visst är det så. I alla fall för oss. Vi har varit gifta i över 20 år.

Jag håller med Anders 386 och Pelli, det handlar väldigt mycket om att det är gemensamt med sin fru.
    Om jag blev singel så tror jag inte att detta skulle vara en del av mitt sexliv på en ganska lång tid.
  • Jojohanna
    Anonym (F) skrev 2014-09-29 17:17:46 följande:
    Fast älskar du din sambo , fantisera ok men verklighetsmässugt är det väl en aning annerlunda .
    Det är klart att jag älskar min sambo, annars hade jag ju inte delat mitt liv med honom? det är just för att vi älskar varandra och inte vill neka varandra upplevelser av detta slag som det funkar så bra. Vi är trygga i vår kärlek och vi har pratat igenom allt väldigt noga. Upplevelserna blir en boost för vårt gemensamma sexliv.
Svar på tråden Trekant