• Anonym (Trekantsmys)

Trekant

Hej
    Min fru vill gärna ha en trekant med någon fin kille. Jag känner också att det skulle vara fint om vi får uppleva en trekant där killarna gör det skönt för henne. Vi har pratat om risker och gränser men vad finns mer att tänka på och hur träffar man rätt kille?

• Svar på tråden Trekant
  • pelli

Är det inte så att det ofta är killen som driver på? Kul med Jojohanna där tjejen verkar vara lika mycket drivande som killen

• NicKnejm

Jo jag var drivande frånbörjan. Men så kom min tjej från långt liv med en man som var som kompis från början. Hon var inte i början med mig särskilt avancerad i tanken eller handling. Det har växt frami vårt förhållande. Nu är det hon som kan sms:a mig och fråga -"vad sägs om herr-X på torsdag?"
    Hon vill till och med gå på klubb och även prova flera män.

• Anonym (F)
    Pellemannen skrev 2014-09-30 14:57:49 följande:

Visst är det så. I alla fall för oss. Vi har varit gifta i över 20 år.

Jag håller med Anders 386 och Pelli, det handlar väldigt mycket om att det är gemensamt med sin fru.

Om jag blev singel så tror jag inte att detta skulle vara en del av mitt sexliv på en ganska lång tid.

Varför gör du det då ? Av lojalitets själ ? Gemenskap är annars något man skapar .
  • Pellemannen
    Anonym (F) skrev 2014-09-30 19:05:04 följande:
    Varför gör du det då ? Av lojalitets själ ? Gemenskap är annars något man skapar .
    Jag vet inte vad du menar med lojalitets själ. Det är ingen jag känner.
    Men om du menar lojalitetsskäl så tror jag att du är ute och snurrar.

Jag kan nog bara konstatera att vi ser olika på saker och ting och du inte förstår vad detta handlar om. Inget konstigt med det.
    Jag t.ex. kan inte förstå vad som driver en människa att exempelvis bli Jehovas eller liknande. Så att vi inte alltid förstår andra människors val är ju inte så ovanligt.

• Anonym (Trekantsmys)
    Pellemannen skrev 2014-10-01 08:55:37 följande:
    Jag vet inte vad du menar med lojalitets själ. Det är ingen jag känner.
    Men om du menar lojalitetsskäl så tror jag att du är ute och snurrar.

Jag kan nog bara konstatera att vi ser olika på saker och ting och du inte förstår vad detta handlar om. Inget konstigt med det.
    Jag t.ex. kan inte förstå vad som driver en människa att exempelvis bli Jehovas eller liknande. Så att vi inte alltid förstår andra människors val är ju inte så ovanligt.
    Ja, ibland är det lite svårrt me språåket!
    Jag/vi som trådstartare har blivit inte mycket men lite klokare och lite roade.
    Vi har tagit ledig imorgon och ikväll ska vi träffa en ung kille på hotell..... lite nervöst men väldigt spännande!!
  • Pellemannen
    Anonym (Trekantsmys) skrev 2014-10-01 09:28:10 följande:
    Ja, ibland är det lite svårrt me språåket!
    Jag/vi som trådstartare har blivit inte mycket men lite klokare och lite roade.
    Vi har tagit ledig imorgon och ikväll ska vi träffa en ung kille på hotell..... lite nervöst men väldigt spännande!!
    Då önskar vi er lycka till! Hoppas att det leder till något som ni tänkt er!
  • Anonym (Trekantsmys)
    Pellemannen skrev 2014-10-01 09:35:45 följande:
    Då önskar vi er lycka till! Hoppas att det leder till något som ni tänkt er!
    Tack för det Pellemannen!Flört

• Anonym (Trekantsmys)
    Jojohanna skrev 2014-10-01 10:14:58 följande:

Lycka till från mig med! Hoppas att ni får en riktigt skön kväll!!

Tack Johanna!
    Jag köper lite mysljus och min fru skulle stanna till och köpa lite underkläder hon känner sig sexig och fräsch i Glad
  • pelli

Lycka till även härifrån!
    Vi är också på gång när vi fått kontakt med någon som känns rätt. Hör av er om ni vill ha råd från en annan 'nästan' nybörjare.

Svar på tråden Trekant