• Anonym (Trekantsmys)

Trekant

Hej
    Min fru vill gärna ha en trekant med någon fin kille. Jag känner också att det skulle vara fint om vi får uppleva en trekant där killarna gör det skönt för henne. Vi har pratat om risker och gränser men vad finns mer att tänka på och hur träffar man rätt kille?

• Svar på tråden Trekant
  • Anonym (F)

Destruktiva relationer ni verkar ha .

• Anonym (F)
    Pellemannen skrev 2014-09-29 14:07:25 följande:

Vad är det för destruktivt med att uppleva häftiga saker med sin älskade?

Finns sim många häftiga upplevare som är minnes värda undrar om trekant är en sådan man gärna önskar sig nere i kistan .
  • Anonym (F)
    Anonym (F) skrev 2014-09-29 15:47:18 följande:

Finns sim många häftiga upplevare som är minnes värda undrar om trekant är en sådan man gärna önskar sig nere i kistan .

finns många upplevelser och tror heller inte en trekant är något man gärna har med sin partner , ok med sina ytliga sexkontakter eller så om de har sånt , en trekant är ju som inget man ångrar man aldrig gjort med sin partner i kistan .(-:
  • pelli

En trekant i kistan.... blir inte det väldigt trångt? ;)

• Anonym (F)
    Anonym (F) skrev 2014-09-29 16:10:15 följande:

finns många upplevelser och tror heller inte en trekant är något man gärna har med sin partner , ok med sina ytliga sexkontakter eller så om de har sånt , en trekant är ju som inget man ångrar man aldrig gjort med sin partner i kistan .(-:

Ok om det är en sexpartner. Men allt beror ju på vad man är för slags. partner finns olika .
  • Pellemannen

Man önskar sig olika saker i livet. Och man tycker olika. Det är helt ok tycker jag.
    I min värld så tycker jag att trekantssex (eller fler) tillsammans med min fru är något som jag verkligen gillar.
    Gällande sex generellt så blir det inte alltid bra, oavsett om man är två eller fler. Men om man är trygg i sig själv så har man inga större problem att hantera det.

Det viktigaste är menar jag att det är okej att tycka olika. Om du inte vill ha gruppsex så ska du inte ha det. Vi som vill kan få ha det utan att bli påhoppade med pekpinnar.

• Anonym (F)
    pelli skrev 2014-09-29 16:15:39 följande:

En trekant i kistan.... blir inte det väldigt trångt? ;)

Får vi glädjas åt att det Max finns plats för ett par .... Eller så kan man se det som så att vi får plats alla tre fyra fem det positiva är då att vi är döda kroppsligt och själsligt . Det krävs nog starkt psyke och i h i ha känslomässiga band om man ska ha det där .
  • Anonym (F)
    Pellemannen skrev 2014-09-29 16:22:47 följande:

Man önskar sig olika saker i livet. Och man tycker olika. Det är helt ok tycker jag.

I min värld så tycker jag att trekantssex (eller fler) tillsammans med min fru är något som jag verkligen gillar.

Gällande sex generellt så blir det inte alltid bra, oavsett om man är två eller fler. Men om man är trygg i sig själv så har man inga större problem att hantera det.

Det viktigaste är menar jag att det är okej att tycka olika. Om du inte vill ha gruppsex så ska du inte ha det. Vi som vill kan få ha det utan att bli påhoppade med pekpinnar.

Får jag bara fråga , hur klarar du av det där känslomässigt, en känslomänniska kan väl inte klara av det där?
  • pelli

Känns mer lockande att mysa uppe på ett moln men en gäst.... o mindre lockande om man får göra det nere i värmen. Om trekantsmys i det levande livet medför att man per automatik förpassas till de lägre regionerna i nästa liv känns det ju lite trist!!

Svar på tråden Trekant