• Mariah1986

Sprutstart 19 oktober

Hej någon/några mer som började sprutastarta samtidigt eller närmsta dagarna ? För mig är de första försöket till att vi ska kunna få ett litet mirakel ! Hade vart kul om fler ville följa och dela med sig om sin tid kring första ivfen ! ????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-20 07:46
    Glömde ju skriva att vi går på Linköping rmc

• Svar på tråden Sprutstart 19 oktober
  • Mariah1986

Madarp då kommer vi ligga i samma sits du jag och dummast i januari väntan är lång men förhoppningsvis kommer det gå bättre för oss alla tre hoppas vi iaf nu får det räcka med otur !!!

Alla landsting kommer ha samma antal ivf försök senare och allt som kommer till frysen ska även dom bli gratis och vi ingår i den dö vi började så sent så vi har en del försök på oss bara hoppas att det blir äggplock nästa gång och förhoppningsvis något till frysen

• MadArp

Åh va kul att vi 3 kommer starta något lika och kunna följas åt! Precis Maria nu får vi hoppas att vår otur är över!

Lycka till på ÄP katrin, håller alla mina tummar för dig!!!

• kaatriin
    MadArp skrev 2014-11-06 21:17:35 följande:

Åh va kul att vi 3 kommer starta något lika och kunna följas åt! Precis Maria nu får vi hoppas att vår otur är över!

Tack tack :) jag skriver en rad eller två imorgon när vi är färdiga :)
  • dumdummast

Mariah1986: Då.måste jag höra med läkaren när hon ringer mig. För hoppas verkligen att det stämmer. Och att vi kommer räknas in där. Eftersom vi har ju inte gjort en behandling en utan det avbröts ju. Så ska höra.

Haha man vet som aldrig vad gäller siffror i användar namnen men då skiljer det inte mycket i ålder heller ;).

Jao, hittills den absolut bästa dagen i mitt liv. Vi har redan hunnit vara gifta i fyra år. Känns helt galet att det är så länge sen .

Det tycker jag ni ska :)

• dumdummast
    kaatriin skrev 2014-11-06 21:00:49 följande:

Jag hoppas verkligen att de lossnar för er, att funkar trotts motgångar :)

Tack :).

Lycka till i morgon.

kram
  • dumdummast
    MadArp skrev 2014-11-06 21:17:35 följande:

Då är vi tre här ifrån . Vad kul :).

Nu ska det vara våran tur ;)
  • MadArp
    dumdummast skrev 2014-11-06 22:19:34 följande:

Då är vi tre här ifrån . Vad kul :).

Nu ska det vara våran tur ;)

Verkligen!!!
  • kaatriin

Nu är mitt första och förhoppningsvist sista äggplock färdigt. Gick väl bra, tror jag. Dock hade jag tydligen släppt några ägg inatt så min största äggblåsor fanns inte kvar :( men fick iaf ut 6 stycken så nu håller vi tummarna på att något utav de blir befruktat! Ska tillbaka på onsdag för insättning igen :)

Kan också tillägga att så farligt var de inte att plocka som jag hade förväntat mig. Visst de kändes, men mer som kramper. Men fick morfin i blodet under tiden så de dämpade de hela :) haha

• dumdummast
    kaatriin skrev 2014-11-07 12:34:04 följande:

Nu är mitt första och förhoppningsvist sista äggplock färdigt. Gick väl bra, tror jag. Dock hade jag tydligen släppt några ägg inatt så min största äggblåsor fanns inte kvar :( men fick iaf ut 6 stycken så nu håller vi tummarna på att något utav de blir befruktat! Ska tillbaka på onsdag för insättning igen :)

Kan också tillägga att så farligt var de inte att plocka som jag hade förväntat mig. Visst de kändes, men mer som kramper. Men fick morfin i blodet under tiden så de dämpade de hela :) haha

Oj, då hade dom släppt lite tidigt.

Men vad bra att dom fick ut sex stycken :).

Håller tummarna att dom blir befruktade som dom ska ;).

Kram
  • kaatriin
    dumdummast skrev 2014-11-07 13:12:39 följande:

Oj, då hade dom släppt lite tidigt.

Men vad bra att dom fick ut sex stycken :).

Håller tummarna att dom blir befruktade som dom ska ;).

Kram

Jaa, nu väntar vi med spänning :)

Kram
Svar på tråden Sprutstart 19 oktober