• Mariah1986

Sprutstart 19 oktober

Hej någon/några mer som började sprutastarta samtidigt eller närmsta dagarna ? För mig är de första försöket till att vi ska kunna få ett litet mirakel ! Hade vart kul om fler ville följa och dela med sig om sin tid kring första ivfen ! ????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-20 07:46
    Glömde ju skriva att vi går på Linköping rmc

• Svar på tråden Sprutstart 19 oktober
  • Mariah1986

Dumdummast jag håller tummarna för dig stenhårt att det ska se jätte bra ut !!!! Vilken klinik va det du gick hos ? Jag hoppas att du slipper gå igenom de jag går igenom just nu med avbruten behandling usch se ör kämpigt

• dumdummast
    Mariah1986 skrev 2014-11-04 23:58:15 följande:

Dumdummast jag håller tummarna för dig stenhårt att det ska se jätte bra ut !!!! Vilken klinik va det du gick hos ? Jag hoppas att du slipper gå igenom de jag går igenom just nu med avbruten behandling usch se ör kämpigt

Tack så mycket. Sitter hemma och är väldigt nervös. Känns dock som att det kommer bli avbrutet. Tror inte det växt till sig på två dagar, tråkigt nog. Så vi får se kvart över ett. Jag går i Umeå.

Usch, kan tänka mig att det är jobbigt. Tänker på sig.

KRAMAR
  • Mariah1986

Skriv sen hur det har gått det måste gå ju vi behöver lite positivt i tråden nu ! De är inte rättvist om varken du jag eller madarp lyckas att äns utföra första omgången ivf !!! Då är verkligen oktober / november oturs månader !!! Kramar

• kaatriin

Då kan jag kanske komma med lite positiva nyheter! :) jag sitter just nu å väntar på att klockan ska bli 21.30 då jag får ta min ägglossningsspruta, på fredag kl 08.00 har vi tid för äggplock i Uppsala för första gången :) är sjukt glad men börjar bli nervös!

Hoppas allt löser sig för er andra, jag håller alla tummar jag kan göra för er tjejer!! :)

• dumdummast

Blir inget äggplock. Vi tog beslutet tillsammans men läkaren att avbryta. Eftersom vi har bara möjlighet att plock ägg från en blåsa och är inte ens säkert att det finns ett ägg. Så blir inget för oss.

Men jag ska ändå ta ägglossning sprutan. Och ha sex hemma.

• Donna78

Jag har tagit pergotime och tog igår Ovitrelle-sprutan (cd 15) men känner absolut ingenting (förutom huvudvärk). Inget ökat sekret, ingen molvärk. Kl 21:30 ikväll är det 36 h sedan sprutan. Känner ni alltid av sprutan el hur är det? Är rädd att jag tog den för tidigt... ????

• Mariah1986

Dumdummast åh va tråkigt vet precis hur du känner dig ! Men vem vet de kanske händer på vanliga vägen då de hade ju vart riktigt lyckat !! Så jag håller tummarna för dig att det ska gå vägen !!!! Det är så skönt att man kan prata av sig här med alla ens tankar och det är ju en hel del !

Katrin va härligt blir spännande att höra hur många ägg du får ut :)

• dumdummast

Mariah1986: Jo det känns riktigt jobbigt. Två veckors sprutor för ingenting.

Jo det är verkligen det. Sen när alla hormoner spökar just nu så blir det ännu jobbigare.

Har du hunnit smälta er avbrott?

Kaatriin: Hoppas det går bra för er i morgon.

Svar på tråden Sprutstart 19 oktober