Mariah1986 skrev 2014-11-05 21:56:31 följande:
Dumdummast vilken tur att detta inte räknas som något försök tur i oturen ! För detta är ju inte billigt någonstans . Ja eller hur jag trodde inte heller att det skulle ta så hårt på en men det har det verkligen och vi ska prata om hur vi ska gå vidare med den 24 kul iaf att vi ligger så lika i allt alltid roligt att följas åt och att stötta varandra de är vara vi som håller på ivf som verkligen kan förstå varandras känslor helt . Vi kommer nog med att börja i januari som tidigast och min mens cykel verkar ligga som din ungefär.
Idag har jag inte känt av hormonerna känner mig lite lugnare framför allt och humöret sviktar inte lika mycket vilket är skönt . Vad sa dom om dina sprutor som du har kvar ? Jag skulle spara på allt som är oöppnat och lägga allt i kylen även orgalutranet !
Kram
Nej ska man se nå som är bra i denna situation så får det nog vara det. Vi har dessutom bara två försök landstings betalade här. Hur många har ni?
Jo, det är ju så. Jag har en väldigt nära vän som jag pratar mycket med och spyr galla över när allt blir jobbigt. Så även om hon inte är situation så är det guld värt.
Men precis som du säger så kan ingen förstå hur det är fören/om man någonsin kommer dit själv.
Ja, vad roligt då får vi följa åt nästa sväng också :).
Vad bra att vi ligger lika mitt i allt detta :).
Hon sa bara att jag skulle läsa på dom hur dom ska förvaras ingenting annat. Jag har dock bara två orgalutran kvar. Men på apoteket har dom orgalutranet framme. Alltså inte i kylen.
Menopuren öppnad jag en ny i tisdags för 25 IE så den är bara att kasta. För den håller blandad i 28 dagar.
Ååh vad skönt det är. För som där jäkla hormonerna ställer till kaos i livet känner jag.
Kram