• Mariah1986

Sprutstart 19 oktober

Hej någon/några mer som började sprutastarta samtidigt eller närmsta dagarna ? För mig är de första försöket till att vi ska kunna få ett litet mirakel ! Hade vart kul om fler ville följa och dela med sig om sin tid kring första ivfen ! ????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-20 07:46
    Glömde ju skriva att vi går på Linköping rmc

• Svar på tråden Sprutstart 19 oktober
  • dumdummast
    kaatriin skrev 2015-01-16 23:29:19 följande:

Åh va härligt!! Grattis :) vilket bra datum, min födelsedag ;) haha

Hej du!

Hur får det får dig? Ni borde snart har rul va?

• kaatriin
    dumdummast skrev 2015-02-16 08:08:33 följande:

Hej du!

Hur får det får dig? Ni borde snart har rul va?

Hej!

De går bra :) växer så de knakar! Har dock haft foglossning sedan v13 (är nu i v18), men annars så :)

Japp, rul nästa vecka :)

Hur går de själv? :)
  • dumdummast
    kaatriin skrev 2015-02-19 20:20:53 följande:

Hej!

De går bra :) växer så de knakar! Har dock haft foglossning sedan v13 (är nu i v18), men annars så :)

Japp, rul nästa vecka :)

Hur går de själv? :)

Ajdå, varit sjukskriven?

Ååh spännande med rul, ska ni kolla kön?

Jo det går bra, fruktansvärd huvudvärk konstant typ annars funkar det. Är i v.14 och har fem veckor kvar till rul. Längtar som en tok :)
  • kaatriin
    dumdummast skrev 2015-02-19 20:52:26 följande:

Ajdå, varit sjukskriven?

Ååh spännande med rul, ska ni kolla kön?

Jo det går bra, fruktansvärd huvudvärk konstant typ annars funkar det. Är i v.14 och har fem veckor kvar till rul. Längtar som en tok :)

Japp, är halvtidssjukskriven just nu, men blir förmodligen helt tid efter den här veckan :p

Vi har sagt att lyckas vi se själva vad de blir så vill vi veta :) haha

Åh va drygt med huvudvärken, drick mycket vatten å va ute i friska luften. De hjälper mig när jag får huvudvärk :)

Ja väntan är fruktansvärd, men så värt de :) ska ni kolla kön? :)
  • dumdummast
    kaatriin skrev 2015-02-22 12:11:50 följande:

Japp, är halvtidssjukskriven just nu, men blir förmodligen helt tid efter den här veckan :p

Vi har sagt att lyckas vi se själva vad de blir så vill vi veta :) haha

Åh va drygt med huvudvärken, drick mycket vatten å va ute i friska luften. De hjälper mig när jag får huvudvärk :)

Ja väntan är fruktansvärd, men så värt de :) ska ni kolla kön? :)

Hej du!

Det var längesen. Allt bra? Kollade ni kön på bebisen?

Hoppas allt går bra
  • kaatriin
    dumdummast skrev 2015-05-24 23:15:51 följande:

Hej du!

Det var längesen. Allt bra? Kollade ni kön på bebisen?

Hoppas allt går bra

Halloj!

Här är det jätte bra, vi växer och frodas. Hur är det själva? :)

Japp, en liten tös blir de! :) kollade ni kön? :)
  • dumdummast
    kaatriin skrev 2015-05-25 08:57:46 följande:

Halloj!

Här är det jätte bra, vi växer och frodas. Hur är det själva? :)

Japp, en liten tös blir de! :) kollade ni kön? :)

Jo här är det också bra. Vi växer och mår. Är dock sjukskriven sen dryga månaden. Men förutom det kunde det inte vara bättre .

Jo vi kollade också eller det gick inte riktigt att missa ä. En lite gosse är det som växer i magen
  • kaatriin
    dumdummast skrev 2015-05-25 11:10:12 följande:

Jo här är det också bra. Vi växer och mår. Är dock sjukskriven sen dryga månaden. Men förutom det kunde det inte vara bättre .

Jo vi kollade också eller det gick inte riktigt att missa ä. En lite gosse är det som växer i magen

Trist å vara sjukskriven, har själv varit de sen typ v 18 tror jag. Är nu i v 31 (30 + 3), vilken vecka är du i?:) Åh va mysigt med en pojke! :)
  • dumdummast
    kaatriin skrev 2015-05-25 19:52:29 följande:

Trist å vara sjukskriven, har själv varit de sen typ v 18 tror jag. Är nu i v 31 (30 + 3), vilken vecka är du i?:) Åh va mysigt med en pojke! :)

Jo känns drygt. Men inte mycket att göra. Då har du var sjukskriven länge. Jag är sjukskriven för andra svängen första var jag hemma tre veckor sammanlagt på grund av huvudvärk som aldrig gav med sig. Nu är det fogarna och fötterna som gör det omöjligt att jobba. Jag har hunnit komma till v.27 26+5 för att vara exakt :) är det fogarna som spökar för dig med?

Jo, fast samtidigt känns det lite märkligt vi är bara tjejer i min familj men nu kommer det en liten eftefterlängtad gosse .
  • kaatriin
    dumdummast skrev 2015-05-25 21:05:24 följande:

Jo känns drygt. Men inte mycket att göra. Då har du var sjukskriven länge. Jag är sjukskriven för andra svängen första var jag hemma tre veckor sammanlagt på grund av huvudvärk som aldrig gav med sig. Nu är det fogarna och fötterna som gör det omöjligt att jobba. Jag har hunnit komma till v.27 26+5 för att vara exakt :) är det fogarna som spökar för dig med?

Jo, fast samtidigt känns det lite märkligt vi är bara tjejer i min familj men nu kommer det en liten eftefterlängtad gosse .

Åh den där huvudvärken man hade i början saknar jag inte! Japp, fick foglossning i v 12 och blev då halvtidssjukskriven i 1 månad ca innan vi gick över på hel tid vilket jag är nu. Har gått hos sjukgymnasten och fått akupunktur i ländryggen sen v12, de har hjälpt massor! :)

Då förstår jag om en liten pojke är efterlängtad! ;)

Jag var hos Bm igår och fick reda på att tösen snart är helt fixerad, hon är ryckbar just nu. Känns sjukt spännande att de faktiskt inte är långt kvar nu :)
  • dumdummast
    kaatriin skrev 2015-05-26 09:18:23 följande:

Åh den där huvudvärken man hade i början saknar jag inte! Japp, fick foglossning i v 12 och blev då halvtidssjukskriven i 1 månad ca innan vi gick över på hel tid vilket jag är nu. Har gått hos sjukgymnasten och fått akupunktur i ländryggen sen v12, de har hjälpt massor! :)

Då förstår jag om en liten pojke är efterlängtad! ;)

Jag var hos Bm igår och fick reda på att tösen snart är helt fixerad, hon är ryckbar just nu. Känns sjukt spännande att de faktiskt inte är långt kvar nu :)

Nä det saknar inte jag heller. Konstant ont i typ fem veckor hade jag inget hjälpte. Ajdå, du har haft det så pass länge. Jag hade lite ont i början men blev såklart bara värre och värre. Vilket som hade varit efterlängtat, min första tanken när vi fick veta att det var en gosse. Var typ och jag har aldrig bytt blöja på en pojkbebis .

Nä inte långt kvar. Jag tycker tiden går så fruktansvärt fort hinner inte rikrigt med.
  • kaatriin
    dumdummast skrev 2015-05-26 11:15:33 följande:

Nä det saknar inte jag heller. Konstant ont i typ fem veckor hade jag inget hjälpte. Ajdå, du har haft det så pass länge. Jag hade lite ont i början men blev såklart bara värre och värre. Vilket som hade varit efterlängtat, min första tanken när vi fick veta att det var en gosse. Var typ och jag har aldrig bytt blöja på en pojkbebis .

Nä inte långt kvar. Jag tycker tiden går så fruktansvärt fort hinner inte rikrigt med.

Ja tiden svischar förbi :) Börjar bli dags att införskaffa dom sista bebis grejerna snart och packa BB väskan :)
  • dumdummast
    kaatriin skrev 2015-05-26 21:09:11 följande:

Ja tiden svischar förbi :) Börjar bli dags att införskaffa dom sista bebis grejerna snart och packa BB väskan :)

Ja verkligen :).

Vi har köpt vagn och kläder typ. Men vi ska flytta om två veckor så vi tänkte att vi köper allt när vi flyttat .
  • kaatriin
    dumdummast skrev 2015-05-26 21:23:23 följande:

Ja verkligen :).

Vi har köpt vagn och kläder typ. Men vi ska flytta om två veckor så vi tänkte att vi köper allt när vi flyttat .

Vi har köpt barnsäng, skötbord, kläder, vagn och bilbarnstol. Dock måste vi kolla över vad för kläder vi har, vet att de fattas lite i vissa storlekar osv och så har vi inte fått hem vagnen å bilbarnstolen :p

Men vad ska man ha med sig till BB egentligen?! Haha, alla säger olika tycker ja. Haha
Svar på tråden Sprutstart 19 oktober