• Mariah1986

Sprutstart 19 oktober

Hej någon/några mer som började sprutastarta samtidigt eller närmsta dagarna ? För mig är de första försöket till att vi ska kunna få ett litet mirakel ! Hade vart kul om fler ville följa och dela med sig om sin tid kring första ivfen ! ????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-20 07:46
    Glömde ju skriva att vi går på Linköping rmc

• Svar på tråden Sprutstart 19 oktober
  • dumdummast

Japp så gjorde jag också. I morgon borde det lilla ägget lossna. Inte för att jag har nå förhoppningar att det ska lyckas.

• Mariah1986

Dumdummast vi har oxå bara två landstings betalade men en glad nyhet som kanske inte eran klinik sagt som ni verkligen borde fråga om ör att efter årsskiftet ska bestämmelserna ändras och man får fler försök och allt som hamnar i frysen blir även dom gratis !!! Och det är ju hur bra som helt !!!

Det började en tjej på mitt jobb i maj som även hon gått igenom detta tre ggr men det har inte tagit sig sö hon och jag har blivit väldigt tajta och pratar mycket on det hur skönt som helst !! Man behöver någon i sin omgivning som kan förstå iaf förstå det mesta ! Så det är ju toppen att du har en nära vän som får ta lite galla man behöver spy ur sig de ibland faktiskt !!

Hur gammal ör du förresten ? Jag kanske redan har frågat det hehe

Kramis

• MadArp

Hej igen!!

Kan inte fatta att det är så olika beroende på vart man bor. Vi får 3 betalda, är inte det märkligt...

Vi kommer inte köra igång nästa försök förens i januari då vi nu fick reda på att vår klinik oxå stänger över jul o nyår... Är lite ledsen för det, yttligare massa väntan :(..

• dumdummast

Mariah1986: Vet du om det gäller alla landsting? Samt om det gäller när man redan har börjat? Ska föröka googla ifall jag hittar någon detta. För det hade ju varit underbart om det är så :).

Det är ju super att du har någon som går igenom samma sak. Min make får ta ganska mycket av mitt. Min vän har dock inte problem att bli gravid hon behöver bara se sin karl naken så är hon gravid. Men hon lyssnar på allt min skit i alla fall .

Nej, det tro jag inte. Jag är 25 blir 26 i år och maken min är 30.

Hur gammal är du? Gissningsvis född 1986 men man vet aldrig med användar namnen

• Mariah1986

Dumdummast rätt gissat jag är född 86 så jag är 28 hehe !

När vi va i Linköping på första mötet sa hon att det blir att vi kommer få ta del av ändringen med pga att det är så sent på året ! Tydligen vad jag fattade det som så ska detta gälla alla då ändringen ska vara för att det ska gälla alla så att alla landsting har samma villkor vilket .är mer än rättvist !!!!! Så fråga din läkare när dom ringer dig det borde dom kunna svara på !! Eller försök googla och se om du hittar nått !

Va kul att ni är gifta vi är förlovade och vi har sagt att vi gifter oss om det kommer en liten bebis : )

• snorklan
    kaatriin skrev 2014-11-06 16:44:02 följande:

Jag är skit nojjig över att jag ska få ägglossning idag, kan ju liksom hända. Eller?! :p

Jag har EXAKT samma ångest. ÄP imorgon, du me?
  • kaatriin
    dumdummast skrev 2014-11-06 19:01:35 följande:

Japp så gjorde jag också. I morgon borde det lilla ägget lossna. Inte för att jag har nå förhoppningar att det ska lyckas.

Jag hoppas verkligen att de lossnar för er, att funkar trotts motgångar :)
  • kaatriin
    snorklan skrev 2014-11-06 20:27:34 följande:

Jag har EXAKT samma ångest. ÄP imorgon, du me?

Japp, imorgon ska vi till Uppsala plocka :) vart ska ni? :)
Svar på tråden Sprutstart 19 oktober