• Mariah1986

Sprutstart 19 oktober

Hej någon/några mer som började sprutastarta samtidigt eller närmsta dagarna ? För mig är de första försöket till att vi ska kunna få ett litet mirakel ! Hade vart kul om fler ville följa och dela med sig om sin tid kring första ivfen ! ????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-20 07:46
    Glömde ju skriva att vi går på Linköping rmc

• Svar på tråden Sprutstart 19 oktober
  • MadArp

Grattis katrin!!!!! Gud va kul!

Dumdummast, behövde ni alltså inte vänta en mens för att starta på den andra?

Det behöver vi göra?! Hur kommer det sig att det skiljer sig? Jag har tagit allt det här väldigt

hårt, trodde inte det skulle kännas så här tungt.

Maria, hur mår du?? Vi kommer oxå få köra i jan... Jobbig väntan...

• dumdummast
    MadArp skrev 2014-11-25 11:41:30 följande:

Grattis katrin!!!!! Gud va kul!

Dumdummast, behövde ni alltså inte vänta en mens för att starta på den andra?

Det behöver vi göra?! Hur kommer det sig att det skiljer sig? Jag har tagit allt det här väldigt

hårt, trodde inte det skulle kännas så här tungt.

Maria, hur mår du?? Vi kommer oxå få köra i jan... Jobbig väntan...

Nej vi behövde inte det. Jag var stensäker på att det var så. Men sen när läkaren ringde och min mens hade kommit då fick vi köra på. Maken hade inte uppfattat det som jag utan han hade förstått att man kunde börja men att dom inte trodde dom skulle hinna innan jul stängningen.

Jag vet faktiskt inte hur det kommer sig. Jag blev lite små chockade när hon sa att då kan vi börja med sprutorna igen. Så var bara att sätta sig på bussen och åka dit.

Förstår det. Jag tog det också riktigt hårt, var hemma från jobbet en och en halv vecka drygt.

Har du orkat jobba?

Kram
  • MadArp

Dumdummast, fy fan va skönt att ni får köra igång!!! Vill verkligen höra hur det går för dig, du måste uppdatera...

Jag har jobbat som vanligt men mitt humör är inte som vanligt och jag har så mkt ångest i mig, flera kollegor har frågat va som är fel.. Typ du som brukar vara så glad va är det med dig osv....

Lycka till nu och ska hålla alla mina tummar!!!

• dumdummast
    MadArp skrev 2014-11-25 19:26:12 följande:

Dumdummast, fy fan va skönt att ni får köra igång!!! Vill verkligen höra hur det går för dig, du måste uppdatera...

Jag har jobbat som vanligt men mitt humör är inte som vanligt och jag har så mkt ångest i mig, flera kollegor har frågat va som är fel.. Typ du som brukar vara så glad va är det med dig osv....

Lycka till nu och ska hålla alla mina tummar!!!

Jo känns riktigt skönt faktiskt. Är på sprutdag tre i dag första ultraljudet på fredag så hoppas att det växt bra till dess. Absolut jag upptaderar eftersom.

Vad jobbigt. Hoppas det börjar kännas bättre snart.

Massa kramar
  • Mariah1986

Grattis Katrin woooow va häftigt !!!!!!!!! Nu håller vi tummarna att de håller hela vägen !!!!

Madarp kliniken skulle ringt i måndags och det gjorde dom men jag hörde dom inte i telefonen när jag svarade och dom ringde inte upp igen så jag ringde dom dagen efter och hon skulle ringa igen och då ringde hon tidigt imorse då sov jag så jag hörde inte men hon pratade in och sa att hon skulle ringa igen men nej de gjorde hon inte humm blir smått tokig !! Man vill ju veta när man kan börja igen men jag tror ändå inte de blir förens i januari

• kaatriin
    Mariah1986 skrev 2014-11-26 16:32:56 följande:

Grattis Katrin woooow va häftigt !!!!!!!!! Nu håller vi tummarna att de håller hela vägen !!!!

Madarp kliniken skulle ringt i måndags och det gjorde dom men jag hörde dom inte i telefonen när jag svarade och dom ringde inte upp igen så jag ringde dom dagen efter och hon skulle ringa igen och då ringde hon tidigt imorse då sov jag så jag hörde inte men hon pratade in och sa att hon skulle ringa igen men nej de gjorde hon inte humm blir smått tokig !! Man vill ju veta när man kan börja igen men jag tror ändå inte de blir förens i januari

Tusen tack! :) ska på ultraljud den 19/12, då får vi se vårt mirakel för första gången :) spännande!!
  • dumdummast
    kaatriin skrev 2014-11-26 19:01:17 följande:

Tusen tack! :) ska på ultraljud den 19/12, då får vi se vårt mirakel för första gången :) spännande!!

Åh vad spännande :)

Nu har jag varit på första ultraljudet den omgång. Har typ 6 äggblåsor på varje äggstock och dom ligger på mellan 11-14 mm i storlek. Så nu jäklar växer dom, hoppas att det fortsätter då blir det plock i slutet av nästa vecka :)
  • kaatriin
    dumdummast skrev 2014-11-28 15:43:57 följande:

Åh vad spännande :)

Nu har jag varit på första ultraljudet den omgång. Har typ 6 äggblåsor på varje äggstock och dom ligger på mellan 11-14 mm i storlek. Så nu jäklar växer dom, hoppas att det fortsätter då blir det plock i slutet av nästa vecka :)

Men va kul!! Ja nu hoppas vi verkligen att de funkar och ni får ett fint pluss snart :) jag håller alla tummar! Håll oss uppdaterade :)
  • Joooo01

Hoppar gärna in här. Fick en 6 dagars blastocyst insatt igår. Testdag 10/12.

Grattis till dig som har plussat kaatriin :)

• kaatriin
    Joooo01 skrev 2014-11-28 15:59:16 följande:

Hoppar gärna in här. Fick en 6 dagars blastocyst insatt igår. Testdag 10/12.

Grattis till dig som har plussat kaatriin :)

Välkommen hit! :)

Tack å bock :) önskar dig all lycka till och hoppas du får ett fint pluss även du :) håll oss uppdaterade om du vill:)
Svar på tråden Sprutstart 19 oktober