• Mariah1986

Sprutstart 19 oktober

Hej någon/några mer som började sprutastarta samtidigt eller närmsta dagarna ? För mig är de första försöket till att vi ska kunna få ett litet mirakel ! Hade vart kul om fler ville följa och dela med sig om sin tid kring första ivfen ! ????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-20 07:46
    Glömde ju skriva att vi går på Linköping rmc

• Svar på tråden Sprutstart 19 oktober
  • dumdummast
    kaatriin skrev 2014-12-15 18:57:34 följande:

Jag Tjuvtesta 8 dagar för tidigt jag å jag är fortfarande gravid, haha ;)

Jo de går bra, mår illa till och från. Är fruktansvärt svullen också, får redan använda mamma brallor o strl 40 (är en 36/38 annars). Inga andra byxor är sköna liksom.. As trist! Jag kan heller inte dölja de längre, folk frågar om jag är gravid ;) Och då är jag endast i v8 (7+3), ska på första ultraljudet på fredag så då får vi se hur många de finns där inne ;) haha

Vad roligt :).

Jag har varit svullen sen sprutorna och äggplocket vill som inte riktigt ge med sig.

Känns helt overkligt. Kan inte ta en att det är ett plus. Tror typ att någon jävlas.

Testa ni på testdagen också?

Spännande med ultraljud
  • MadArp

Åh grattis grattis!!! Fy fan vilken lycka för er!!!! Stor kram

kaatriin skrev 2014-12-15 16:11:59 följande:

Men guuud va roligt!!! STORT GRATTIS!! :) va glad jag blir för din skull :)

• MadArp

grattis grattis dumdumast!!!!!

dumdummast skrev 2014-12-15 10:39:39 följande:

Tjuvtesta de i dag och så här såg det ut

• kaatriin
    dumdummast skrev 2014-12-15 22:04:21 följande:

Vad roligt :).

Jag har varit svullen sen sprutorna och äggplocket vill som inte riktigt ge med sig.

Känns helt overkligt. Kan inte ta en att det är ett plus. Tror typ att någon jävlas.

Testa ni på testdagen också?

Spännande med ultraljud

Ja vi testade dag 10, 11 och på testdagen dag 18 :) Känns fortfarande overkligt!
  • dumdummast
    kaatriin skrev 2014-12-16 11:12:14 följande:

Ja vi testade dag 10, 11 och på testdagen dag 18 :) Känns fortfarande overkligt!

Förstår det. Jag har test dag 9 och tio. Väntar hem två digitala så kommer nog testa flera gånger för att verkligen fatta.

Fem åra kämpande känns helt galet att äntligen få se ett plus

Tack så mycket mariah1986 och madarp, har innött höra nå mer när ni kommer i gång?

Kram
  • Mariah1986

Jag väntar på min mens nu så jag kan börja spraya sedan ???? så hoppas att behandlingen slipper avbrytas denna gången !!!!

• kaatriin

Våran älskade böna vi fick se för första gången idag :) beräknad 30/7-15, känslan är obeskrivlig! :')
  • kaatriin
    dumdummast skrev 2015-01-13 15:10:19 följande:

Idag fick vi se vår älskade prick för första gången den lever och mår. Bf 26/8

Åh va härligt!! Grattis :) vilket bra datum, min födelsedag ;) haha
Svar på tråden Sprutstart 19 oktober