• Faer

Bf juli 2015

Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!

Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!

Hur har era första veckor som gravid varit?!

• Svar på tråden Bf juli 2015
  • Hevenith

Hej hopp! Är gärna med här också. Efter en massa negativa tester visade det äntligen positivt på BIM+4!!

Har beräknat BF 12/7 nästa år, är i vecka 6 (5+4) Håller alla tummar jag för att allt går väl för oss alla När kan man egentligen boka tid för inskrivning, har läst v.9, någon som har svar?

Är förresten 27 år och bor i Fredhäll i Stockholm

• AnLiOt
    Hevenith skrev 2014-11-13 21:34:30 följande:

Hej hopp! Är gärna med här också. Efter en massa negativa tester visade det äntligen positivt på BIM+4!!

Har beräknat BF 12/7 nästa år, är i vecka 6 (5+4) Håller alla tummar jag för att allt går väl för oss alla smile1.gif När kan man egentligen boka tid för inskrivning, har läst v.9, någon som har svar?

Är förresten 27 år och bor i Fredhäll i Stockholm smile1.gif

Åh, vi har samma BF, 12/7!

Jag har bokat tid för inskrivning den 11 december.
  • sanara88

Får jag hoppa in här :) BF 19/7 är vecka 5 (4+4).

Bor i Norge :) 26 år 3e barnet :)

Lite öm i brösten annars toppen form :)

• TreTriss
    oliphant skrev 2014-11-13 20:50:00 följande:

Hej,

får även jag vara med här?

Jag har äntligen fått ett plus efter många års försök. Jag är i vecka 5 (4+2). Även jag ska ringa runt och se om jag kan få en tid för tidigt ul. Jag har fått lite större bröst redan (är väldigt små annars) och mår lite illa på kvällen annars är det lugnt.

Jag och min man bor också i västerort (Bromma).

Hej!
    Välkommen :)
    Vi hade också försökt i flera år och plussade förra veckan! Jag är i v 6 (5+3) så vi ligger nära varandra du och jag! (samt bor jag i Solna).
    Jag har fått tid för tidigt UL 2/12 iomed att vi var i behandling på Huddinge (hade kört en omgång IVF men sen lyckades vi utan IVF helt plötsligt).
    Har ni kört IVF eller så, eller klarade ni det å egen hand?

Har beräknat BF 12/7 nästa år, är i vecka 6 (5+4) Håller alla tummar jag för att allt går väl för oss alla När kan man egentligen boka tid för inskrivning, har läst v.9, någon som har svar?

Du är en dag före mig!
    Jag ringde och bokade för inskrivning i veckan, och fick tid 25 november!
    Så ring redan nu, tiderna bokas snabbt på på en del ställen :)
    sanara88 skrev 2014-11-14 05:50:57 följande:

Får jag hoppa in här :) BF 19/7 är vecka 5 (4+4).

Bor i Norge :) 26 år 3e barnet :)

Lite öm i brösten annars toppen form :)

3e barnet, vilket proffs :)

• Shibby

Hej, 

Jag har bokat tid för inskrivning redan nu och jag är i vecka 6 också, 5+3, och fick min tid 1/12. Då är jag i vecka 8 ska precis gå in i vecka 9. Men tror mycket beror på vilken mottagning du söker dig till Skrattande
  • Shibby
    kasovi skrev 2014-11-13 21:16:16 följande:
    Ja alltså så jävla mycket bajs i den drömmen :P Kanske för att jag tänkte mycket igår kväll på att jag äter som en häst men går sällan på toa...

Haha, ja så kan man ju också tänka! Skrattade när jag skrev ner det här eftersom det låter ju så förbannat barnsligt. Har haft så sjukt skruvade drömmar senaste månaden... Men det var nog första och sista gången jag delar med mig! ;)
    Hahaha, du kanske har fått bajs-fobi på köpet av graviditeten...Flört
  • Magnolia10

Hej! Hoppar också in här! Är i v 5+3 efter nästan två års försök, pergotime och i väntan på IVF! Tänkte bara kolla med er som befinner er i samma vecka som mig! Fram tills igår kväll har jag haft superömma bröst som idag helt plötsligt bara försvunnit (ömheten, inte brösten ;) ) Efter allt jobb med att överhuvudtaget plussa är jag ju nu livrädd att nåt är fel? Någon som kan lugna? :)

• Shibby

En liten fråga som någon av er kanske kan ge mig ett svar på... Skrattande Mitt jobb betalar min mobiltelefon, som jag använder både i jobb och privat.
    Vad händer när jag går på föräldraledighet? Fortsätter dom betala, får jag betala eller försvinner abonnemanget på något sett?  

Haha, nu är det ju ett bra tag kvar. Men man kan inte vara för noga med planeringen! *kontroll behov javisst* Tungan ute

• TreTriss

Vi har en hemlig Facebookgrupp (hemlig som i att ingen annan än gruppmedlemmarna ser när du postar inlägg samt att du är medlem) för oss med bf i juli :)

Om ni vill vad med kan ni skicka ett privat meddelande till mig här på Familjeliv med er mailadress så skickar jag en inbjudan :)

• oliphant
    TreTriss skrev 2014-11-14 08:10:04 följande:

Hej!

Vi hade också försökt i flera år och plussade förra veckan! Jag är i v 6 (5+3) så vi ligger nära varandra du och jag! (samt bor jag i Solna).

Jag har fått tid för tidigt UL 2/12 iomed att vi var i behandling på Huddinge (hade kört en omgång IVF men sen lyckades vi utan IVF helt plötsligt).

Har ni kört IVF eller så, eller klarade ni det å egen hand?

Jag har pcos och har ätit fyra kurer pergotime. När jag testade på Bim blev det negativt så vi bestämde oss för att boka tid för en större utredning på oss båda, sagt och gjort tid bokades men Bim +4 blev det plus på cb digital :)
Svar på tråden Bf juli 2015