Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Jag ska på inskrivning den 12 december.
Är nervös för att de säger att tyvärr du är inte gravid. Jag tog ett test bim +2 ett CB digital som sa gravid 1-2 veckor.
Funderar på att ta ett till nu. Vecka 8 i morgon. Nervös att graviditeten slutat, nervös över att inte ha ont på samma sätt som tidigare, typ värk i äggstockarna.
Ni som varit på inskrivning, får ni veta vilken vecka ni är i?
Jag har samma farhåga som du, har inskrivning 9:e december och jag har ju inte haft någon blödning och ingen värk i magen så jag tror inte något har gått snett men vad vet man?
Vill också ta ett test, har ju flera stycken hemma så det skulle ju vara så lätt på något sätt. Men ändå drar jag mig för det. Jag tog ett CB digital BIM -2 och då stod det gravid 1-2.
Hej igen!
Vill påminna om att det finns en hemlig Facebookgrupp (hemlig som i att ingen annan än gruppmedlemmarna ser när du postar inlägg samt att du är medlem) för oss med bf i juli :) Nu är vi 37 tjejer där som utbyter tankar & erfarenheter!
Om ni vill vad med kan ni skicka ett privat meddelande till mig här på Familjeliv med er mailadress så skickar jag en inbjudan :)
Jag har samma farhåga som du, har inskrivning 9:e december och jag har ju inte haft någon blödning och ingen värk i magen så jag tror inte något har gått snett men vad vet man?
Vill också ta ett test, har ju flera stycken hemma så det skulle ju vara så lätt på något sätt. Men ändå drar jag mig för det. Jag tog ett CB digital BIM -2 och då stod det gravid 1-2.
Mina veckor har vart spännande :p ont i magen o ländeyggen (?) som sjutton! Svullen mage så jag ser ut o va i vecka 10 enligt min kompis hihi! :)
Mina veckor har vart spännande :p ont i magen o ländeyggen (?) som sjutton! Svullen mage så jag ser ut o va i vecka 10 enligt min kompis hihi! :)
Går in i vecka 8 idag. Har varit hemma från jobbet för ett hemskt jobbigt illamående, blir att vara hemma i morgon också. Hoppas att detta illamående inte håller i alltför länge bara... :(
En fråga! Hur många försök tog de för er alla innan ni fick plus? Jag ha ätit p-piller i 8 år och slutade med ppiller i augusti iår och blev gravid i oktober! Kändes helt otroligt! ????
Hej alla snart mammor
Jag är i typ 5:e månaden och bör få min bebis runt 19/7, problemet är att jag knappt vågar tro art det är sant. Jag har haft svårt att få igång ägglossning efter P-piller stop. Fick diagnosen POC, men ingen direkt undersökning gjordes. Den 14:e november fick jag plötsligt ett plus, jag bara skakade av lycka. Jag som inte har någon egen ägglossning... Jag har ätit pergotime (ägglossningspiller) för att få ägglossning. Men denna månad gjorde jag inte det för jag trodde jag var gravid förra månaden och vågade inte ta dem. Efter MÅNGA neg test förstod jag att jag inte var gravid. Då var set för sent att ta pillrena, så körde en helt naturlig månad och tänkte att nu blir det väl inget. Men vi körde på runt ägglossning då jag kände symtom och så. Nu har jag ju fått ett plus, ganska stark har jag förstår från en annan tråd. (Lade till bilden) Jag vågar inte ta ett till test för jag är så rädd att det inte ska bli ett plus igen. Ska till gym slutet av november och får väl veta då. Så håll tummarna!
Ledsen för långt inlägg, men behövde nog skriva av mig tror jag
Hej alla snart mammor
Jag är i typ 5:e månaden och bör få min bebis runt 19/7, problemet är att jag knappt vågar tro art det är sant. Jag har haft svårt att få igång ägglossning efter P-piller stop. Fick diagnosen POC, men ingen direkt undersökning gjordes. Den 14:e november fick jag plötsligt ett plus, jag bara skakade av lycka. Jag som inte har någon egen ägglossning... Jag har ätit pergotime (ägglossningspiller) för att få ägglossning. Men denna månad gjorde jag inte det för jag trodde jag var gravid förra månaden och vågade inte ta dem. Efter MÅNGA neg test förstod jag att jag inte var gravid. Då var set för sent att ta pillrena, så körde en helt naturlig månad och tänkte att nu blir det väl inget. Men vi körde på runt ägglossning då jag kände symtom och så. Nu har jag ju fått ett plus, ganska stark har jag förstår från en annan tråd. (Lade till bilden) Jag vågar inte ta ett till test för jag är så rädd att det inte ska bli ett plus igen. Ska till gym slutet av november och får väl veta då. Så håll tummarna!
Ledsen för långt inlägg, men behövde nog skriva av mig tror jag