Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Okej. Skönt att du kunde somna om! Ja jag hoppas det drar igång på riktigt snart!
Jag har fått sova i 20min intervall då förvärkar/värkar (?) kom var 15-25 minut under hela natten. Nu på morgonen har det varit allt från 5-30 minuter mellan. Fått andas igenom dem. Undrar hur länge det ska vara såhär?
Har funderat på om jag ska städa eller något så att det kanske drar igång men känns dumt eftersom jag knappt sovit. Det börjar när det börjar ändå.
Okej. Härligt att ha städat ifall det skulle dra igång ändå :)
Jag har varit iväg under em och hjälpt till med flytt. Väl där så undrade jag hur jag tänkte då värkarna gjorde ont, men nu när man är hemma verkar det ha lugnat ner sig igen :(
Fick nyss springa på toa och göra nr2! Tänkte att nu tömmer kroppen tarmen.. Men det kan lika gärna vara all choklad jag lyckats äta idag haha.
Hur går det för dig liten till? Och er andra?
Hade ordentliga förvärkar inatt runt 2-3tiden så jag vaknade och fick försöka hålla ut & andas, men sen stoppade det vid 4 & jag somnade om. Efter det har jag egentligen bara haft någon sammandragning här & där under dagen. Förväntar mig inte att det ska gå igång på ett tag ändå eftersom BF är i slutet av månaden ( men märkligare saker har väl hänt?).
Har jäkligt ont i svanskotan dock, kan knappt sitta ner.
Fick nyss springa på toa och göra nr2! Tänkte att nu tömmer kroppen tarmen.. Men det kan lika gärna vara all choklad jag lyckats äta idag haha.