Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Haha, ja precis. Funderar om man ska stänga av telefonen och dra igen alla gardiner. Idag är det tre stycken som har ringt och hört "formen": känner du nått? Händer det nått? Osv. Suck!
6 timmar in i igångsättningen. Det ända som hänt är att jag behöver kissa ca var 45min. Haha.
Konstig känsla att längta efter smärta.
Kom igen nu!!!! Kom igång.
Skrev i mitt sista inlägg att jag var i vecka 28 haha självklart menade jag 38 haha. Svärmor är ju hundra på att jag ska föda tidigare än bf och frågar varje dag om jag tycker något är annorlunda. Men man ler och säger bara nä allt är som vanligt. Har lust att säga att jag har lika jäkla ont som jag brukar i ben och fogar. Känner mig lika stor och otymplig som igår. Nä jag har förberett sambon på en lång väntan. För jag tror han kommer stanna tills det är dags hehe men gud vad jag längtar!
Gud vad jag bara sover och sover dagar som nätter sen två dagar tillbaka. Kanske kan bero på att jag börjat dricka extra järn, att kroppen är helt slut efter en vecka med noll sömn eller vilar den upp sig nu inför den stora dagen?!?. Går in i v. 40 på tisdag och är måttligt trött som alla ni andra på att vara gravid. Har ställt in mig på igångsättning runt den 27:e så väntan ska bli liiite lättare.
Nu ger vi upp för idag. Sovdos intagen. Nya tag i morgon. Då ska dosen dubblas.
Godnatt världen.
Idag 12.04 kom våran tös. Bf-11. Kom in på fl och va öppen 10 cm. Så fort gick det. Två dagar med förvärkar gav resultat. 3800g och 53cm lång så färdigbakad var hon :)
Idag 12.04 kom våran tös. Bf-11. Kom in på fl och va öppen 10 cm. Så fort gick det. Två dagar med förvärkar gav resultat. 3800g och 53cm lång så färdigbakad var hon :)
Nu ger vi upp för idag. Sovdos intagen. Nya tag i morgon. Då ska dosen dubblas.
Godnatt världen.
40+2 BF 8juli,,, lagom rastlös nu :(