Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Fick nyss springa på toa och göra nr2! Tänkte att nu tömmer kroppen tarmen.. Men det kan lika gärna vara all choklad jag lyckats äta idag haha.
Hur går det för dig liten till? Och er andra?
Väskan packad, babyskyddet i bilen. Sovtabletten ligger och väntar på sängbordet.
I morgon kl 9 ska vi vara på förlossningen för att sättas igång. Detta har vart de längsta månaderna i mitt liv.
V37+0 vad jag har längtat. Trodde aldrig jag skulle klara detta.
Snart är plågan över och vi får träffa vårt underbara barn och får känna att det vart värt alla plågor.
Väskan packad, babyskyddet i bilen. Sovtabletten ligger och väntar på sängbordet.
I morgon kl 9 ska vi vara på förlossningen för att sättas igång. Detta har vart de längsta månaderna i mitt liv.
Snart är plågan över och vi får träffa vårt underbara barn och får känna att det vart värt alla plågor.
Här händer ingenting....!
Gah, ge mig lite smärta nu. (Vet att jag lär ångra det när det väl sätter igång)
Fått tömma tarmar i nästan en hel vecka nu. Men inget tecken på någon slempropp lr för värkar på många veckor. Så verkar bli en lång väntan ändå. Är ju i vecka 28 så kanske inte ska ha så höga förväntningar på att det ska hända något ännu. Men snacka om att jag är så klar med att vara gravid. Går och tar i min lillas kläder och tittar på dom små yttepytte blöjorna. Sambon pratar med magen varje natt och är så förväntansfull. Längtar:)