Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Aaaaaaaaaaaa galen!!!! Graviditeten från helvetet och nu tydligen detsamma med förlossning.
33 timmar in i igångsättning. Vad har jag för det. Mensvärk och öppen 1cm. Ingenting händer. Kan inte göra någe mer heller innan jag öppnar mig.
7 doser igår
6 dubbel doser än så länge idag.
Jag vill bara ha ut ungen!!!!!!
Aaaaaaaaaaaa galen!!!! Graviditeten från helvetet och nu tydligen detsamma med förlossning.
33 timmar in i igångsättning. Vad har jag för det. Mensvärk och öppen 1cm. Ingenting händer. Kan inte göra någe mer heller innan jag öppnar mig.
7 doser igår
6 dubbel doser än så länge idag.
Jag vill bara ha ut ungen!!!!!!
Då har dagen bf+1 gått..
Skruvat ihop spjälsängen o bäddat den..
Bf+2 tänkte jag packa väskan..
Så får vi se vad dagen i övrigt tänker bjuda på! Gärna lite värkar! ????
Lycka till till alla er som är inne på förlossning! Trassla, lider med dig. Som tidigare nämnt så kanske du får världens snällaste bebis. Hoppas att du gosar med din snart?
Ska vi skapa en ny tråd för barn födda juli 2015?
Lycka till till alla er som är inne på förlossning! Trassla, lider med dig. Som tidigare nämnt så kanske du får världens snällaste bebis. Hoppas att du gosar med din snart?
Ska vi skapa en ny tråd för barn födda juli 2015?
Uppdate. Fick sömntablett på bb vid 00.30. Vaknade men sån jävla smärta i ena sidan vid 3. Men nu har jag fått nytt rum på förlossningen och Eda samt lustgas, så nu känner jag mig ok igen. Men bara öppen 3 cm. Men det verkar bli en bebis idag i allafall
47 timmar!!!!
7 doser
7 dubbel doser
Pinvärkar från helvetet och öppen 3 cm!!!!!
Blev nerdrogad vid typ halv tre. Fått sova några timmar.
Nu får vi se vad de hittar på idag.
Snälla snälla snälla kom ut. Mamma orkar inte mycket mer!!!!
47 timmar!!!!
7 doser
7 dubbel doser
Pinvärkar från helvetet och öppen 3 cm!!!!!
Blev nerdrogad vid typ halv tre. Fått sova några timmar.
Nu får vi se vad de hittar på idag.
Snälla snälla snälla kom ut. Mamma orkar inte mycket mer!!!!
Den 10/7-15 kom vår lilla prinsessa ut en vecka för tidigt! 50 cm lång och vägde 3500g :)
Den 10/7 kl 05:13 gick vattnet, ringde in förlossningen som ville att jag skulle komma in under fm. Kl 05:35 fick jag min första värk. Kom in på förlossningen kl 08:00 då vattnet va missfärgat och hon hade bajsat. Hjärtljuden var bra så avvaktade. Kl 10:00 var jag 2 cm och trodde värkarna skulle ta dö på mig redan då.. Kl 12:00 skulle dom sätta en elektrod på bebis för att hålla bättre koll. Då var jag öppen 5 cm men dom märkte då att bebisen vänt sig och låg i säte!!! Dom tryckte i mig en spruta som gjorde att värkarna slutade. Blev kaotiskt ett tag och slutade med ett akut kejsarsnitt istället så kl 14:43 tittade hon ut :) vi alla mår bra och idag ska vi få åka hem! :)