• Faer

Bf juli 2015

Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!

Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!

Hur har era första veckor som gravid varit?!

• Svar på tråden Bf juli 2015
  • bullenochgrisen

I tisdags kl 09.11 föddes vår lilla flicka med planerat kejsarsnitt på BB Sophia. 50 cm lång och 3436 g tung. Lillan låg i säte, där av planerat snitt pga. Misslyckat vändningsförsök. Är så lycklig och glad över att få ha henne här. Hoppas ni andra mår bra. Kram

• isaochbel
    bullenochgrisen skrev 2015-07-19 20:28:03 följande:

I tisdags kl 09.11 föddes vår lilla flicka med planerat kejsarsnitt på BB Sophia. 50 cm lång och 3436 g tung. Lillan låg i säte, där av planerat snitt pga. Misslyckat vändningsförsök. Är så lycklig och glad över att få ha henne här. Hoppas ni andra mår bra. Kram

php6CUcaX23658.jpg

Grattis och så fin liten tjej :)
  • Mecros

php6CUcaX23658.jpg

Grattis! Vad kul att allt gick bra! Fin hon är :)
  • MiaIa90

Ni som har fött hur startade era förlossningar?
    Idag att jag haft små ont i ryggen från och till.
    Har bf på onsdag.

• Mecros
    MiaIa90 skrev 2015-07-20 01:10:58 följande:

Ni som har fött hur startade era förlossningar?
    Idag att jag haft små ont i ryggen från och till.
    Har bf på onsdag.

Hade också ryggont, som mensvärk. Men hade det dom mest typ dagen innan det drog igång. Annars hade Jag mest bara förvärkar.
  • Liten till

Grattis!!
  • MiaIa90

Hoppas de är något på g i kroppen här då har bf i över morgon och bm besök i morgon.
    Annars om de inte kommer i gång blir jag igångsatt är ju bäst att de sätter igång av sig Själv.
    Se vad som händer under dagen.

• isaochbel

BF idag och känner mig oförskämt pigg och inga känningar alls. Förväntar mig inga dock, de andra två har bara startat utan någon förvarning.
    Nu är det max en vecka kvar, får tiden för igångsättning imorgon :)

• Jennie1

30 min mellan värkarna hela natten! När börjar det komma tätare?? Nu har det varit 20-30 min i 12 h och innan dess var 50 min i typ ett dygn. Har inte blivit mkt sömn. Testade två alvedon kl 2 inatt, men det hjälper ju inte ett piss när värken kommer.. Är detta latensfasen eller kan de tom vara vara förvärkar, om det är så vill jag inte vara med nå mer!

• Liten till
    Jennie1 skrev 2015-07-20 10:43:09 följande:

30 min mellan värkarna hela natten! När börjar det komma tätare?? Nu har det varit 20-30 min i 12 h och innan dess var 50 min i typ ett dygn. Har inte blivit mkt sömn. Testade två alvedon kl 2 inatt, men det hjälper ju inte ett piss när värken kommer.. Är detta latensfasen eller kan de tom vara vara förvärkar, om det är så vill jag inte vara med nå mer!

Vad roligt att det händer nåt! hoppas liten villkora idag då kanske!