Har gjort det skrev 2016-01-02 11:36:35 följande:
Det har jag sagt flera gånger men okej jag tar det igen: kvinnor som gillar sex på samma sätt som män (vilket jag övertygad om att alla kvinnor gör) blir betraktade som horor, slynor osv. Kvinnor som går med en snubbe hem från krogen riskerar en icke försumbar risk att råka ut för en dåre. Osv osv
Jag känner tex en kvinna, vi kan kalla henne Åsa, som gillar sex på samma som män gör, dvs hon knullar mycket med olika män och är öppen med det. Hon blir extremt hårt trakasserad av både män och kvinnor. För ett tag sen blev hon tom mordhotad en kille. Nu är hon stark och står på sig men vad tror du händer med svagare kvinnor? Naturligtvis att dom håller på sig och inte lever ut sin sexualitet.
Det borde var helt uppenbart för alla att det är det som är problemet.
Givetvis har den värderingen du nämner en bidragandr hämmande effekt för att kvinnor knullar runt men det förändrar fortfarande inte det faktum att kvinnor är mindre intresserade av sex än män.
Samtidigt har vi värderingar som sprids via medier där kvinnor uppmanas att ta för sig sexuellt vilket bidrar till att kvinnor knullar runt i högre utsträckning.
Beträffande starka kvinnor är det inte starkt att leva ett dysfunktionellt liv. En stark och klok kvinna ger inte efter för djuriska lustar som ger problem på sikt. Detta gäller förövrigt även män.