• Hawtan

Kvinnor gillar inte sex, punkt!

Jag är trött på alla "experter" som menar att kvinnor och män gillar sex lika mycket! Det är ju, naturligtvis, inte sant!

Kvinnor vill ha ett förhållande, sex är ett redskap i början för att försöka vinna den man som hon vill ha. Sex är sedan en nödvändighet att få barn. Efter detta, när mannen är vunnen och barnen födda, försvinner intresset för sex helt hos kvinnor. För om kvinnor gillade sex lika mycket även efter vunnet förhållande och barn, så skulle det finnas samma fenomen för hetrosexuella som i bögvärlden, ställen där man och kvinna kan mötas för sex, sex och sex. Så är det ju inte, bevis nog!

• Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!
  • Anonym (!)
    Anonym (Lasse) skrev 2015-11-25 23:22:09 följande:
    Har gjort det skrev 2015-11-25 22:15:28 följande:
    Nix så är det inte överhuvudtaget. Du har het fel på alla punkter.

Har jag?
    När gick du ensam    om du nu har så stor sexlust,
    på en sexfest eller parklubb swingersklubb senast när du var singel?
    Troligen aldrig, trotts att du klättrar på väggarna av lust?

Stor lust du har.........
    HAHA! En kan ha bra sexlust utan att vilja ha sex i grupp eller med random personer på fest. Man kan också ha sexlust utan att vilja byta partners. Fan vilken skev bild du har. 
  • Anonym (Lasse)
    Anonym (!) skrev 2015-11-25 23:27:29 följande:
    HAHA! En kan ha bra sexlust utan att vilja ha sex i grupp eller med random personer på fest. Man kan också ha sexlust utan att vilja byta partners. Fan vilken skev bild du har. 
    Ok  hur tillfredställer du dig själv
    när du klättrar på väggarna efter en man med svullet organ?
  • Anonym (!)
    Anonym (Lasse) skrev 2015-11-25 23:37:15 följande:
    Ok  hur tillfredställer du dig själv
    när du klättrar på väggarna efter en man med svullet organ?
    Jag har en alldeles utmärkt man som tillfredsställer mig och jag honom
  • Har gjort det
    Anonym (Lasse) skrev 2015-11-25 23:22:09 följande:
    Har gjort det skrev 2015-11-25 22:15:28 följande:
    Nix så är det inte överhuvudtaget. Du har het fel på alla punkter.

Har jag?
    När gick du ensam    om du nu har så stor sexlust,
    på en sexfest eller parklubb swingersklubb senast när du var singel?
    Troligen aldrig, trotts att du klättrar på väggarna av lust?

Stor lust du har.........
    Jag förstår varför du inte får knulla..... Du lever i en fantasivärld. Kollat för mycket porr kanske?
  • Anonym (Star System)

Kvinnor jag dejtar och har dejtat älskar sex, De vill snabbt avsluta den mer lösa dejtperioden och fördjupa relationen. När de träffat en man de tycker om så vill de ha en relation, "få ordning på grejerna", är min upplevelse. I den trygga miljön är en en kvinnas hunger efter sex omöjlig att få stopp på. Helt omättliga.
    En kvinna som blir bekräftad, får känna sig speciell och vacker, får många och olika typer av sex. olika typer av orgasmer, som öppnat upp och blivit kvitt skuld, skam och blockeringar, alltså en fri kvinna i ett tryggt förhållande, blir du aldrig av med.. 
    Jag tycker faktiskt att mannen har ett stort ansvar vad gäller att få kvinnan sexuellt tillfredsställd. Vi män måste lära oss mer om hur kvinnor fungerar, vad de vill ha av en man. Vi män blir lyckligare om vi kan göra våra kvinnor lyckliga.
    Vi måste fatta det.
    Och ja, kvinnor vill ha barn och en man som tar ansvar för försörjning. Så är det.

• Anonym (strut)
    Anonym (Star System) skrev 2015-11-26 09:28:42 följande:

Kvinnor jag dejtar och har dejtat älskar sex, De vill snabbt avsluta den mer lösa dejtperioden och fördjupa relationen. När de träffat en man de tycker om så vill de ha en relation, "få ordning på grejerna", är min upplevelse. I den trygga miljön är en en kvinnas hunger efter sex omöjlig att få stopp på. Helt omättliga.
    En kvinna som blir bekräftad, får känna sig speciell och vacker, får många och olika typer av sex. olika typer av orgasmer, som öppnat upp och blivit kvitt skuld, skam och blockeringar, alltså en fri kvinna i ett tryggt förhållande, blir du aldrig av med.. 
    Jag tycker faktiskt att mannen har ett stort ansvar vad gäller att få kvinnan sexuellt tillfredsställd. Vi män måste lära oss mer om hur kvinnor fungerar, vad de vill ha av en man. Vi män blir lyckligare om vi kan göra våra kvinnor lyckliga.
    Vi måste fatta det.
    Och ja, kvinnor vill ha barn och en man som tar ansvar för försörjning. Så är det.

Det där var en väl grov generalisering, framförallt när det gäller kvinnor i Sverige. 
  • Anonym (Star System)
    Anonym (strut) skrev 2015-11-26 09:38:38 följande:
    Det där var en väl grov generalisering, framförallt när det gäller kvinnor i Sverige. 
    Ja.
  • Anonym (kvinna 2)
    Har gjort det skrev 2015-11-26 05:40:50 följande:
    Jag förstår varför du inte får knulla..... Du lever i en fantasivärld. Kollat för mycket porr kanske?
    Han upplever att kvinnor tappar sexlusten, finns ju bara en förklaring till det problemet, han är dålig i sängen! 
  • Anonym (Star System)
    Anonym (kvinna 2) skrev 2015-11-26 10:07:41 följande:
    Han upplever att kvinnor tappar sexlusten, finns ju bara en förklaring till det problemet, han är dålig i sängen! 
    Ja. Och inte bara där.
  • Anonym (Lasse)
    Har gjort det skrev 2015-11-26 05:40:50 följande:
    Vem har påstått att jag inte har sex
    och inte får knulla?

Vad jag har skrivit
    är att kvinnor saknar oftast sexlust
    dem saknar intresse för sex
    och dem saknar förmågan att ta initiativ.
    Detta kan  dock avhjälpas med ett tjockt kreditkort.

Ligger också i kvinnans natur att dra
    helt fel slutsatser.........

Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!