• Hawtan

Kvinnor gillar inte sex, punkt!

Jag är trött på alla "experter" som menar att kvinnor och män gillar sex lika mycket! Det är ju, naturligtvis, inte sant!

Kvinnor vill ha ett förhållande, sex är ett redskap i början för att försöka vinna den man som hon vill ha. Sex är sedan en nödvändighet att få barn. Efter detta, när mannen är vunnen och barnen födda, försvinner intresset för sex helt hos kvinnor. För om kvinnor gillade sex lika mycket även efter vunnet förhållande och barn, så skulle det finnas samma fenomen för hetrosexuella som i bögvärlden, ställen där man och kvinna kan mötas för sex, sex och sex. Så är det ju inte, bevis nog!

• Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!
  • ina111

Har själv två små barn. Har alltid haft hög sexlust både före, under och efter att jag fått mina barn. Jag älskar att länna mig som en kvinna både när jag går ut, när jag är på jobbet men framför allt när jag är hemma ... och allt det tack våre min man ...hos oss kvinnor så hänger kännslor och sex ihop för det mesta men det betyder inte att vi inte har någon lust. Tvärtom .. jag och gubben hemma har sex minst en gång om dagen. Det har inte så mycket med lust att göra som med att hitta rätt person kanske..

• Varit där

Om det nu är sant, vad är jag då? Jag har min sambo sen 5 år tillbaka och har 2 barn med honom och vi har fortfarande sex lika mycket som förut fast än att han jjobbar mycket, har 5 barn vv och minsta är 6 månader. Och vi har det för båda vill, så ts det stämmer inte alls.

• Anonym (horny)

Sant att män och kvinnor inte vill lika mycket. Jag vill mycket oftare än min man tillexempel. Sen har vi helt olika dygnsrytm på våra sexuella lustar. Han är kåt på kvällen när jag är trött och vill sova, jag är kåt mitt på dagen, då har han fullt upp med annat och har inte alls lust. Trots 2 barn tillsammans så är jag fortfarande den med mest lust. Men allt som oftast får vi till det ändå genom givande och tagande och båda är nöjda :)

• ina111

Kan vara så att ni båda är väldigt trötta ni har ju väldigt små barn... mina är lite större och ja det blir lite lättare på vissa plan i livet när barnen blir större. Kan vara så att ni behöver vila ut .. han från jobbet su drån barnen eller hur det nu är dör er. Testa något nytt, prata med varandra om era fantasier... sen är det så att inland kn det bara vara skönt att inte tänka på sex överhuvud taget en kort period... eller att prata om det.. prat snusk så att sägen inte göra något fysiskt.. kan vecka sexlust det med. .. det här är bara lite förslag som vi har fått gör och det funkade för oss.

• Anonym (Lasse)
    MammAmma skrev 2015-11-25 21:22:11 följande:
    Så alla kvinnor är lycksökerskor mao? Nånsin hört om 'självuppfyllande profetior?'
    Troligen av den anledningen att han har ett ganska tjock kreditkort..........
  • Har gjort det
    Anonym (Lasse) skrev 2015-11-25 19:42:42 följande:
    Är det inte så, att kvinnor tappar all sexlust redan vid födseln?
    Sen är det inte sex en kvinna jagar
    först är det kreditkortet
    sen är det social hiarki och acceptans
    sen är det för att tillfredställa sitt eget ego, genom att
    försöka göra kollegor och andra kvinnor sugna.....

Sexlusten återkommer ju aldrig
    lusten efter kreditkortet och det andra består däremot livet ut.
    Nix så är det inte överhuvudtaget. Du har het fel på alla punkter.
  • ina111

Helt ärligt .. det vi har har vi skappat tillsmmans.. har varit ihop sen vi var 16 år gammla.... innan det var vi väldigt goda vänner .. sååå nej det är inte på grund av hans feta kreditkort... två människor som hittat varandra och som jar samma mål i livet... tar inte alltid smmma väg men vi står bredvid varandra än så länge ... och står ganska stadigt.

• Anonym (strut)

Lägg ägg din dammiga gubbe. Du vet ingenting om vad kvinnor gillar. Bara för att ingen vill ligga med dig betyder det inte att kvinnor inte gillar sex.

• MammAmma
    Anonym (Lasse) skrev 2015-11-25 22:02:42 följande:

Troligen av den anledningen att han har ett ganska tjock kreditkort..........

Det är bara onsdag men du är redan full?
  • Anonym (Lasse)
    Har gjort det skrev 2015-11-25 22:15:28 följande:
    Har gjort det skrev 2015-11-25 22:15:28 följande:

Har jag?
    När gick du ensam    om du nu har så stor sexlust,
    på en sexfest eller parklubb swingersklubb senast när du var singel?
    Troligen aldrig, trotts att du klättrar på väggarna av lust?

Stor lust du har.........
Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!