amj77 skrev 2015-02-24 10:42:41 följande:
Hej igen,
då var man på rd19 efter några lååånga veckor. Två dagar till testdag! Usch, så nervöst, även om jag gör mitt bästa för att inte ha några förväntningar och förbereda mig för besvikelse.
Igår tog jag min sista Lutinustablett, vilket känns väldigt skönt att slippa, även om jag nu måste lita på att kroppen fixar sitt på egen hand. Ska dock inte sakna massiva flytningar och konstiga biverkningar ett dugg!
De senaste två dagarna har jag haft vad som närmast kan kallas mensvärk, men hoppas att det bara är en biverkning eller ett tecken på nåt annat! Man överanalyserar verkligen sin kropp just nu, tror aldrig jag varit så medveten om mina egna kroppsfunktioner tidigare!
Nej, nu ska jag "bara" genomlida två små dagars ovisshet till, sen vet jag!
Hejsan!
vad kul med testdag snart men förstår att det är super nervöst. Jag kan verkligen föreställa mig. Startar min behandling väldigt snart och är orolig för ALLT haha. Men samtidigt försöker tänka positivt och inte ha för mycket förhoppningar heller. Ta det lite som det kommer..
Du skriver att du inte kommer sakna vaginaltabletterna. Har blivit väldigt nyfiken på de då jag också kommer få ta dem. Många beskriver de som obehagliga har jag förstått. Fick du väldiga flytningar eller? Vad var det för biverkningar du fick utav de? Var det svårt att föra in de i slidan? Är det typ som att föra in en tampong? Sorry ifall jag ställer för många frågor men vill veta ALLT om ALLT haha.
Håller tummarna för din skull och att det du får ditt + :)