• Libra1

IVF 2015 för oss som gjort några försök

Hej!

Finns det några som gjort ett antal IVF-försök och som fortfarande kämpar med första barnet som vill följas åt?

Vi ska påbörja vårt 6:e färskförsök under våren. Det känns både spännande och skrämmande.

Hur mår ni? Hur orkar ni med vardagen efter allt kämpande? Både jag och min man tycker att det är tungt.

/Libra

• Svar på tråden IVF 2015 för oss som gjort några försök
  • Ahla

Luften gick ur mig, känner mig så väldigt ledsen och hopplös. Måste ta en paus. Lycka till alla.

• Saturnus
    Nicka skrev 2015-06-10 14:08:17 följande:

Idag ringde jag till Carlanderska och fick härliga besked.
    12 av 16 ägg har blivit befruktade Glad
    På söndag får vi tillbaka en blastocyst Glad och förhoppningsvis några stycken till frys!

Wow vilken skörd! Vilken lättnad, hoppas på att guldägget finns där! Kram & njut!
  • Ahla

Oj, skrev i fel tråd. Men det funkar för denna också. 

• Nicka

[quote=75409305][quote-nick]Saturnus skrev 2015-06-10 23:26:33 följande:[/quote-nick]Wow vilken skörd! Vilken lättnad, hoppas på att guldägget finns där! Kram & njut![/

Ja vi är verkligen glada och lättade :)

Tack o kram!

• Libra1
    Nicka skrev 2015-06-10 14:08:17 följande:

Idag ringde jag till Carlanderska och fick härliga besked.
    12 av 16 ägg har blivit befruktade Glad
    På söndag får vi tillbaka en blastocyst Glad och förhoppningsvis några stycken till frys!

Wow! Grattis! Ett stort lycka till på söndag. :)
  • Nicka

[quote=75411136][quote-nick]Libra1 skrev 2015-06-11 14:45:10 följande:[/quote-nick]Wow! Grattis! Ett stort lycka till på söndag. :)[/

Tack :) inte så ofta man längtar till en söndag ;)

• Nicka

Vaknade kl 4 imorse med sån fruktansvärd smärta i magen :( låg och verkligen försökte slappna av o vila tills klockan ringde en timme senare.. Kändes som när man är väldigt kissnödig och samtidigt en brännande känsla. Har släppt, så nu skall jag försöka ta mej till jobb..

Nickasworld.blogg.se

• Nicka

Vaknade kl 4 imorse med sån fruktansvärd smärta i magen :( låg och verkligen försökte slappna av o vila tills klockan ringde en timme senare.. Kändes som när man är väldigt kissnödig och samtidigt en brännande känsla. Har släppt, så nu skall jag försöka ta mej till jobb..

Nickasworld.blogg.se

• Saturnus
    Längta skrev 2015-06-12 07:20:28 följande:

phpmMyLIV92831.jpg

Åh wow stort grattis! Vad härligt!!! :)
Svar på tråden IVF 2015 för oss som gjort några försök