• pannkakan87

Östgötar som planerar barn 2016

Nu tar jag tjuren vid hornen och göra en egen tråd för oss från Östergötland som vill följas åt till pluset under 2016. Även ni som börjar försöka 2015 är självklart välkomna. Glad 

Ni får jättegärna presentera er lite, berätta hur många barn ni ev. har sedan tidigare, när ni tänkt försöka börja planera, varför ni väntar, jobb/studier osv.

Hoppas att vi kan följas åt när alla plusar och att det kanske även kan leda till någon träff sen i framtiden med alla bebisar! TystPlus

Välkomna!!

• Svar på tråden Östgötar som planerar barn 2016
  • skatergirl81
    Joozzaan skrev 2015-07-27 23:19:49 följande:

Nej nu förstår man hur jobbigt det är. . . Det är helt enkelt inget man frågar bara rakt ut.

Dag 40 för mig nu... har fått svar om att jag bara behöver ringa och boka tid så får jag och mannen åka in på utredning. Funderar dock på att vänta liiite till. Är jag konstig som känner att jag vill klara av att bli gravid på egen hand? Känner mig inte redo för utredning och tester. . Är ju bara 22! Man ska inte behöva sånt då :(

Nä det tycker man ju verkligen inte att det skulle behövas! ! Jag tycker att ni ska försöka själva lite till...ni har ju tiden för er, du har många fertila år framför dig så om du känner så tycker jag du ska vänta. Gå efter hur du känner.
  • Joozzaan
    skatergirl81 skrev 2015-07-28 01:43:09 följande:

Nä det tycker man ju verkligen inte att det skulle behövas! ! Jag tycker att ni ska försöka själva lite till...ni har ju tiden för er, du har många fertila år framför dig så om du känner så tycker jag du ska vänta. Gå efter hur du känner.

Ja men samtidigt känns det ju meningslöst när jag har så långa perioder och antagligen ingen ÄL. Jäkla p piller som har förstört allt :(
  • skatergirl81
    Joozzaan skrev 2015-07-28 20:37:09 följande:

Ja men samtidigt känns det ju meningslöst när jag har så långa perioder och antagligen ingen ÄL. Jäkla p piller som har förstört allt :(

Ja fy för p-piller. .jag kan inte äta det pga biverkningar...tror inte det är bra för någon
  • Joozzaan
    skatergirl81 skrev 2015-07-29 00:07:39 följande:

Ja fy för p-piller. .jag kan inte äta det pga biverkningar...tror inte det är bra för någon

Nej fy.. kommer inte bli det nästa gång det är dags för skydd i alla fall! Tänker inte riskera att fucka upp allt om jag väl lyckas bli normal haha. Dag 41 idag... väntan fortsätter :P
  • Joozzaan

Jag får nog ingen mens på ett tag... skulle bara testa för att va på säkra sidan. Alltså... jag har panik det här kan inte stämma!!! Jag är gravid.
  • Desideri
    Joozzaan skrev 2015-08-01 15:20:21 följande:
    Jag får nog ingen mens på ett tag... skulle bara testa för att va på säkra sidan. Alltså... jag har panik det här kan inte stämma!!! Jag är gravid.
    Men oj! Stort grattis. Så roligt! :D
  • Joozzaan

Alltså jag som gått och planerat in möten men gyn för att kolla upp eventuella fel... haha! Mannen vet inget. Han är sjuk och sover just nu. Är i vecka 7 dessutom redan! Inte konstigt jag aldrig fick mens "dag 44 idag" gick jag och tänkte först.

• StillAlive
    Joozzaan skrev 2015-08-01 15:36:47 följande:

Alltså jag som gått och planerat in möten men gyn för att kolla upp eventuella fel... haha! Mannen vet inget. Han är sjuk och sover just nu. Är i vecka 7 dessutom redan! Inte konstigt jag aldrig fick mens "dag 44 idag" gick jag och tänkte först.

Grattis!! ????
  • Joozzaan

Tack :) känns så overkligt att ens tänka tanken! Jag hade precis beställt hem munkpeppar att testa nästa cykel och ett gäng äl-stickor samt grav-test så om någon vill ha kan ni ju hojta till :)

Svar på tråden Östgötar som planerar barn 2016