• pannkakan87

Östgötar som planerar barn 2016

Nu tar jag tjuren vid hornen och göra en egen tråd för oss från Östergötland som vill följas åt till pluset under 2016. Även ni som börjar försöka 2015 är självklart välkomna. Glad 

Ni får jättegärna presentera er lite, berätta hur många barn ni ev. har sedan tidigare, när ni tänkt försöka börja planera, varför ni väntar, jobb/studier osv.

Hoppas att vi kan följas åt när alla plusar och att det kanske även kan leda till någon träff sen i framtiden med alla bebisar! TystPlus

Välkomna!!

• Svar på tråden Östgötar som planerar barn 2016
  • Joozzaan
    pannkakan87 skrev 2015-08-08 16:15:39 följande:

Här går det bra. :) Gick in i vecka 10 idag (9+0). Illamående men kan äta och kräks inte i alla fall. Längtar till inskrivning och ultraljud. :)

Hur går det för er andra?

Mysigt :) ligger du ca 2 veckor före mig! När har du inskrivning och ul? Jag fick tid jättelångt fram.. 3 och 15 september. . . Tiden kryper fram.
  • Joozzaan
    Maalon skrev 2015-08-08 16:35:51 följande:

Jag fick ett svaaagt plus igår och ett starkare idag :D Svensk-norsk bebis kommer i mitten på april :D

GRATTIS!!! :)
  • Mslove

Grattis!!

Maalon skrev 2015-08-08 16:35:51 följande:

Jag fick ett svaaagt plus igår och ett starkare idag :D Svensk-norsk bebis kommer i mitten på april :D

• Maalon
    Mslove skrev 2015-08-08 18:48:27 följande:

Grattis!!

Tack så jättemycket :)
  • pannkakan87
    Joozzaan skrev 2015-08-08 16:44:50 följande:
    Mysigt :) ligger du ca 2 veckor före mig! När har du inskrivning och ul? Jag fick tid jättelångt fram.. 3 och 15 september. . . Tiden kryper fram.
    Jag har inskrivning nu den 25e och ultraljud den 2e september :) Jag vet tiden går långsamt men samtidigt snabb tycker jag! Är glad för varje vecka jag går igenom för riskerna minskar och så. Vill bara vara i vecka 13 och ha mitt ultraljud nu dock. Då kommer jag att kunna njuta på riktigt känner jag. :)
    Hur mår du annars då, illamående? :)
  • Javli

Åh vad roligt med nya plus! Stort grattis!
    Här går det bra, gick in i vecka 13 idag och var på ultraljud i tisdags, Allt såg bra ut!

• Desideri
    Joozzaan skrev 2015-08-08 15:16:04 följande:

Hur går det för alla? Så nyfiken :)

Jag går in i v 14 imorgon. Har gjort kub och allt såg bra ut. En liten bebis finns i magen, och nu har magen börjat växa på. Vi har börjat berätta för familj och släkt nu också.

Mitt värsta illamående har gått över sen nån vecka eller två tillbaka. Nu är jag bara såååå trött om dagarna och känner av fogarna lite. Sover dåligt pga dem ibland med vilket inte bidrar med npn nytta ang tröttheten. Sommarvikariatet jag haft är slut och nu får jag lite ledigt. Ska bli så skönt :P
  • Joozzaan
    pannkakan87 skrev 2015-08-08 20:17:13 följande:

Jag har inskrivning nu den 25e och ultraljud den 2e september :) Jag vet tiden går långsamt men samtidigt snabb tycker jag! Är glad för varje vecka jag går igenom för riskerna minskar och så. Vill bara vara i vecka 13 och ha mitt ultraljud nu dock. Då kommer jag att kunna njuta på riktigt känner jag. :)

Hur mår du annars då, illamående? :)

Åh men inte så himla långt kvar för dig :) längtar med till vecka 13!

Mår vara bra, mår bara liiite illa precis när jag ätit eller inte ätit på länge men inget att klaga över. Rätt trött och molvärk hela då och då men mår nästan för bra :O
  • Joozzaan
    Desideri skrev 2015-08-08 21:10:45 följande:

Jag går in i v 14 imorgon. Har gjort kub och allt såg bra ut. En liten bebis finns i magen, och nu har magen börjat växa på. Vi har börjat berätta för familj och släkt nu också.

Mitt värsta illamående har gått över sen nån vecka eller två tillbaka. Nu är jag bara såååå trött om dagarna och känner av fogarna lite. Sover dåligt pga dem ibland med vilket inte bidrar med npn nytta ang tröttheten. Sommarvikariatet jag haft är slut och nu får jag lite ledigt. Ska bli så skönt :P

Åh spännande att ha fått se bebis :) skönt att du får vara lite ledig och vila upp dig!
Svar på tråden Östgötar som planerar barn 2016