• MissPin

Vi med BF i slutet av nov/början av dec!

Allt såg bra ut idag på ultraljudet! Så skönt! Läkaren trodde det var en liten lillasyster :) hon är liten men ändå inom det normala :)

Huvudet låg neråt med. Så nu känner jag mig lugn. :)

• MissPin
    Mikaela90 skrev 2015-10-27 22:32:52 följande:
    Hur gick det för dig? Min lille pojk ligger +19% och vikten landade på 3300 gram. En liten rundis alltså, jag är ju bara 36+0 imorgon. Men varför han är större är pga min graviditetsdiabetes som jag dragit på mig :-/ Ska dit om 2 veckor igen och då ska vi göra ännu ett tul och prata om eventuell igångsättning.

Här är två bilder jag fick med mig idag.
    Det gick bra! Vår bebis låg på -15%, men han sa att det var okej ändå. Vår son låg också på - när vi var på tul med honom, han vägde 3,4 när han föddes.

Han kollade mängden fostervatten, flödet i navelsträngen och allt såg bra ut. Så jag känner mig väldigt lugn och förväntansfull :)

Kul med bild! :) det fick inte vi någon.:/
  • MissPin

Enligt sista mens har jag bf 29/11 och enligt rul 2/12. Har en del förvärkar som gör ont, så tror och hoppas bebisen kommer i november.

Min son föddes i vecka 39+3, så tror inte jag går över den här gången heller. Men det kan ju hända!

• MissPin

Usch vad jobbiga nätterna är! Det gör ont hur jag än ligger. Sura uppstötningar och illamående med. :(

Inatt har jag sovit halvt sittandes, har funkat bättre men ändå legat vaken 3 timmar. Sen ska ju mitt barn upp 5-6 varje morgon, så det blir inte mycket sömn. Längtar efter bebis! Men när bebisen har kommit så blir det väl ännu mindre sömn, haha.

• MissPin
    HCS skrev 2015-11-05 13:09:11 följande:

Kikar in och ser hur det går för er! Så spännande lotie. Önskar dig lycka till!

Själv fick jag ma i somras i v. 14 så jag är på ruta ett igen kan man säga. Snart äl iaf..

Önskar er alla lycka till när det är dags! Hjärta

Usch vad tråkigt! Hoppas verkligen det går vägen för er snart!
  • MissPin

Jag har börjat känna mig nervös. Rädd för smärtan och känner mest att jag är inte redo än.

Hur tänker ni andra kring smärtlindring? Jag vet bara att jag kommer använda tens, men klarar man sig verkligen på bara tens? Haha.

• MissPin
    flislis skrev 2015-11-06 16:31:55 följande:
    Jag ska ju göra snitt men har såklart funderat väldigt mkt på förlossning (om det skulle bli det iaf). Jag tror det bästa är att inte bestämma något innan utan ta det som det kommer. Bestämmer du att du inte vill ha epidural tex så kommer du inte få det av barnmorskorna sen om du ångrar dig. Och det är ju svårt att veta innan hur ont det kommer göra :s
    Ja! Jag tar det som det kommer, och hoppas på att klara mig på tens. Det här är ju mitt andra barn, så jag vet ju att det gör ont, men har väl förträngt en del. Sist tog jag epidural, men den bedövade bara halva sidan, så kändes inte som att den hjälpte så mycket.

Det får gå som det går, ut kommer ju bebisen iaf :)
  • MissPin
    flislis skrev 2015-11-06 18:53:27 följande:
    Aha. Oj vad konstigt att det bara tog ena sidan!

Hu ja, ut ska dom! Vi får hoppas att det går över fort!
    Ja! Jag blev liksom dubbelt bedövad i ena sidan, och inget i andra. Så var bedövad på den sidan och benet resten av dagen sen. Kändes hemskt på andra sidan..

Ja, hoppas det går snabbt och inte är allt för hemskt! Men det är ju så värt det så fort bebisen är ute. :)
  • MissPin
    bebba83 skrev 2015-11-10 02:59:52 följande:

Klockan 21. 38 kom våran prinsessa till världen. 45 cm och 2600 gram ren kärlek!!! Sitter å tittar på underverket nu, har precis kommit till BB efter operation av moderkaka som satt fast. Hur mår ni alla????

Grattis!!
Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!