Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
Allt såg bra ut idag på ultraljudet! Så skönt! Läkaren trodde det var en liten lillasyster :) hon är liten men ändå inom det normala :)
Huvudet låg neråt med. Så nu känner jag mig lugn. :)
Allt såg bra ut idag på ultraljudet! Så skönt! Läkaren trodde det var en liten lillasyster :) hon är liten men ändå inom det normala :)
Huvudet låg neråt med. Så nu känner jag mig lugn. :)
Enligt sista mens har jag bf 29/11 och enligt rul 2/12. Har en del förvärkar som gör ont, så tror och hoppas bebisen kommer i november.
Min son föddes i vecka 39+3, så tror inte jag går över den här gången heller. Men det kan ju hända!
I vecka 34+0 så var mitt sf-mått 29. Men jag verkar ha en liten bebis.
Usch vad jobbiga nätterna är! Det gör ont hur jag än ligger. Sura uppstötningar och illamående med. :(
Inatt har jag sovit halvt sittandes, har funkat bättre men ändå legat vaken 3 timmar. Sen ska ju mitt barn upp 5-6 varje morgon, så det blir inte mycket sömn. Längtar efter bebis! Men när bebisen har kommit så blir det väl ännu mindre sömn, haha.
Kikar in och ser hur det går för er! Så spännande lotie. Önskar dig lycka till!
Själv fick jag ma i somras i v. 14 så jag är på ruta ett igen kan man säga. Snart äl iaf..
Önskar er alla lycka till när det är dags!
Jag har börjat känna mig nervös. Rädd för smärtan och känner mest att jag är inte redo än.
Hur tänker ni andra kring smärtlindring? Jag vet bara att jag kommer använda tens, men klarar man sig verkligen på bara tens? Haha.
Klockan 21. 38 kom våran prinsessa till världen. 45 cm och 2600 gram ren kärlek!!! Sitter å tittar på underverket nu, har precis kommit till BB efter operation av moderkaka som satt fast. Hur mår ni alla????