• HCS

Vi med BF i slutet av nov/början av dec!

Då det är väldigt många i novembertrådarna startar jag en mindre grupp och hoppas någon hänger på!

Själv har jag BF 29/11. Väntar nu fjärde barnet, har tre pojkar sen tidigare på 9, 7 och 1 år. 

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-02 14:22
    BF-lista

23/11 - Fairytale01 / Vellinge / Sjätte barnet
    24/11 - Miaomiao / / Tredje barnet
    24/11 - CeElSu / / Första barnet
    24/11 - eihr / Svedala / Första barnet
    25/11 - EJai / Göteborg / Fjärde barnet
    26/11 - fridilie / / Första barnet
    26/11 - frida1991 / Jönköping / Första barnet
    26/11 - Kiesha / Norra Sverige / Första barnet
    27/11 - LindaM / / Femte barnet
    27/11 - Spjutt / Östrelen / Andra barnet
    27/11 - ELG / / Andra barnet
    28/11 - Knoppen234 / / Första barnet
    28/11 - Thegiirl / Göteborg / Andra barnet
    28/11 - Carrot90 / / Första barnet
    28/11 - NatalieWB / /Första barnet
    29/11 - Mikaela90 / / Andra barnet
    29/11 - MelinaG / Köpenhamn / Första barnet
    29/11 - Knasen85
    29/11 - MissPin / / Andra barnet
    29/11 - längtar985 / / Första barnet
    29/11 - Roxybe / Västerås / Andra barnet
    30/11 - Nimmi /Göteborg / Tredje barnet
    30/11 - miela33 / / Andra barnet
    1/12 - syskon1981 / / Fjärde barnet
    3/12 - LilaLove / / Första barnet
    3/12 - Nisse88 / / Andra barnet
    3/12 - aeberg / Göteborg / Tredje barnet
    ? - Globertrotter90 / Barcelona-Göteborg / Första barnet
    4/12 - Denisevictoria / Helsingborg / Första barnet
    4/12 - Johanna90 / Malmö / första barnet
    5/12 - Knasbollen81 / Uppsala / Andra barnet
    6/12 - MuM2girls / södra Östergötland / fjärde barnet
    6/12 - Nikki06 / Kalmar / Första barnet

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-05 12:24
    Lämnar nu tråden då jag fått ett tidigt mf. Lycka till alla!! <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 17:58
    Plussade igen på Äl+9 den 4 maj.
    Nytt BF blir 15/1-2016
  • Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
  • MissPin
    bebba83 skrev 2015-06-14 09:49:56 följande:

Ni som känner bebis, har ni varit gravida innan? E i vecka17 idag å tycker ja känner nåt litet ibland men e inte säker på vad de e.....

Det här är mitt andra barn, men har varit gravid 6 gånger.

Med första barnet så kände jag den första tydliga sparken i vecka 18+1, innan dess hade jag inte känt något.
  • fantasy06

Ansluter mig här. Bf enligt mina uträkningar den 6 december. Andra barnet och det var 9 år sedan sist.

Är i v 14+6 idag. Någon mer som bitvis är på sjukt dåligt humör? Sambon är inte jätteglad på mig. Och jag hatar att må så här ....

• M1L2

Hej Alla!

Såg att denna gruppen va för dom med BF slutet på November början på December. Jag har BF 3 December.

Jag är helt ny på detta med barn och graviditet då det är första barnet.
    Är det någon som vet ifall man har en infektion i livmodertappen ifall det påverkar graviditeten /förlossningen?

• Lortdocka
    bebba83 skrev 2015-06-14 09:49:56 följande:

Ni som känner bebis, har ni varit gravida innan? E i vecka17 idag å tycker ja känner nåt litet ibland men e inte säker på vad de e.....

Jag har en son som är fyra, så det var ett bra tag sen och jag har glömt det mesta om hur det var att vara gravid... Men tror att det "fladder" och små mjuka buffar jag känt i några veckor är bebisen, men säker kan man ju aldrig vara :)
  • MissPin

Här har illamåendet kommit tillbaka. Igår och inatt har varit riktigt jobbigt. :(

• MissPin

Det är ju nu man ska må hur bra som helst! Är i vecka 17. Men jag har en hemsk halsbränna, extremt trött och illamående.

Snart är det tisdag! Då ska vi på ultraljud, så spännande och så läskigt!

• flislis
    MissPin skrev 2015-06-17 16:11:19 följande:

Det är ju nu man ska må hur bra som helst! Är i vecka 17. Men jag har en hemsk halsbränna, extremt trött och illamående.

Snart är det tisdag! Då ska vi på ultraljud, så spännande och så läskigt!

Eller hur, andra trim ska ju vara "ljuvlig"! Jag kräks inte längre, men kan må illa och är sjuukt trött. Förra veckan grät jag för att jag var alldeles för trött för att gå o lägga mig :p Haha, men vi får utgå ifrån att det är värt det! ;)

Åh vad mysigt! Jag ska om typ 3 veckor, alldeles för länge, saknar hen! Om ni får, vill ni veta kön då?
  • MissPin
    flislis skrev 2015-06-17 16:32:36 följande:
    Eller hur, andra trim ska ju vara "ljuvlig"! Jag kräks inte längre, men kan må illa och är sjuukt trött. Förra veckan grät jag för att jag var alldeles för trött för att gå o lägga mig :p Haha, men vi får utgå ifrån att det är värt det! ;)

Åh vad mysigt! Jag ska om typ 3 veckor, alldeles för länge, saknar hen! Om ni får, vill ni veta kön då?
    Ja, tur man får en sån perfekt present sen

Ja vi vill veta kön om det går att se. :) jag är väldigt nyfiken, vill kunna tänka ut ett namn innan. Vill ni veta kön?
  • flislis
    MissPin skrev 2015-06-17 17:05:51 följande:

Ja, tur man får en sån perfekt present sen

Ja vi vill veta kön om det går att se. :) jag är väldigt nyfiken, vill kunna tänka ut ett namn innan. Vill ni veta kön?

Det vill vi absolut! Vill veta så mycket som går om vår lilla skrutt! :D Dessutom tycker jag att bebisprylar som är "unisex" är väldigt tråkigt, allt är grått o beige!
  • MissPin
    flislis skrev 2015-06-17 20:41:50 följande:
    Det vill vi absolut! Vill veta så mycket som går om vår lilla skrutt! :D Dessutom tycker jag att bebisprylar som är "unisex" är väldigt tråkigt, allt är grått o beige!
    Jag gillar grått, vitt och beige i bebiskläder. Älskar märket newbie.
Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!