• HCS

Vi med BF i slutet av nov/början av dec!

Då det är väldigt många i novembertrådarna startar jag en mindre grupp och hoppas någon hänger på!

Själv har jag BF 29/11. Väntar nu fjärde barnet, har tre pojkar sen tidigare på 9, 7 och 1 år. 

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-02 14:22
    BF-lista

23/11 - Fairytale01 / Vellinge / Sjätte barnet
    24/11 - Miaomiao / / Tredje barnet
    24/11 - CeElSu / / Första barnet
    24/11 - eihr / Svedala / Första barnet
    25/11 - EJai / Göteborg / Fjärde barnet
    26/11 - fridilie / / Första barnet
    26/11 - frida1991 / Jönköping / Första barnet
    26/11 - Kiesha / Norra Sverige / Första barnet
    27/11 - LindaM / / Femte barnet
    27/11 - Spjutt / Östrelen / Andra barnet
    27/11 - ELG / / Andra barnet
    28/11 - Knoppen234 / / Första barnet
    28/11 - Thegiirl / Göteborg / Andra barnet
    28/11 - Carrot90 / / Första barnet
    28/11 - NatalieWB / /Första barnet
    29/11 - Mikaela90 / / Andra barnet
    29/11 - MelinaG / Köpenhamn / Första barnet
    29/11 - Knasen85
    29/11 - MissPin / / Andra barnet
    29/11 - längtar985 / / Första barnet
    29/11 - Roxybe / Västerås / Andra barnet
    30/11 - Nimmi /Göteborg / Tredje barnet
    30/11 - miela33 / / Andra barnet
    1/12 - syskon1981 / / Fjärde barnet
    3/12 - LilaLove / / Första barnet
    3/12 - Nisse88 / / Andra barnet
    3/12 - aeberg / Göteborg / Tredje barnet
    ? - Globertrotter90 / Barcelona-Göteborg / Första barnet
    4/12 - Denisevictoria / Helsingborg / Första barnet
    4/12 - Johanna90 / Malmö / första barnet
    5/12 - Knasbollen81 / Uppsala / Andra barnet
    6/12 - MuM2girls / södra Östergötland / fjärde barnet
    6/12 - Nikki06 / Kalmar / Första barnet

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-05 12:24
    Lämnar nu tråden då jag fått ett tidigt mf. Lycka till alla!! <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 17:58
    Plussade igen på Äl+9 den 4 maj.
    Nytt BF blir 15/1-2016
  • Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
  • MissPin

För oss var det inga problem att se på rul, könet gick inte att se för att bebisen knep ihop benen.

• emeliemarietherese

Idag har vi varit på RUL för att titta på lilla bebisen. Allt såg jättefint ut, och det var en aktiv liten i magen som snurrade runt och bökade. Fick även veta att vi väntar en liten tjej! Nästan alla inklusive jag hade gissat på pojke men ska bli så kul med en till tjej! Då kommer vi ha en pojke och två flickor ????
  • JJ15
    emeliemarietherese skrev 2015-06-26 18:39:20 följande:

Idag har vi varit på RUL för att titta på lilla bebisen. Allt såg jättefint ut, och det var en aktiv liten i magen som snurrade runt och bökade. Fick även veta att vi väntar en liten tjej! Nästan alla inklusive jag hade gissat på pojke men ska bli så kul med en till tjej! Då kommer vi ha en pojke och två flickor ????

härligt med en liten prinsessa!! :)
  • MissPin

phpXIomcx83010.jpg

Åh vad fint! Jättebra bild med!
  • Knoppen234

Har också moderkakan i framvägg. Har RUL på måndag och är super nervös! Hoppas på att vi ska kunna se vad det är för en där inne :)

• MissPin

phpXIomcx83010.jpg

Vilken vecka är du i?
  • bebba83

Grattis!!! Blir en liten prinsessa här med! Ska beställa små rosa uggs nu tänkte ja :)
  • MissPin

Är fortfarande helt galen i citroner. Tycker att citronvatten är sååå gott. Lägger i citronskivor i en kanna med vatten in i kylen och dricker varje dag, sen äter jag upp citronskivorna med. Kan inte sluta, har fått sår i munnen men fortsätter ändå. :o

• Knoppen234

Fy slutade med mina lergigan bara för att se om de kanske var över. Men de va de dummaste jag gjort så fick utskrivet fler och nu ligger jag här hemma och har en dålig dag. Trodde illamåendet skulle va över nu i v19 men de visade sig att de va de verkligen inte. Tur att de finns saker som hjälper mot illamående.

Någon annan som fortfarande har problem med illamående?

• miela33
    Knoppen234 skrev 2015-06-28 15:05:19 följande:

Fy slutade med mina lergigan bara för att se om de kanske var över. Men de va de dummaste jag gjort så fick utskrivet fler och nu ligger jag här hemma och har en dålig dag. Trodde illamåendet skulle va över nu i v19 men de visade sig att de va de verkligen inte. Tur att de finns saker som hjälper mot illamående.

Någon annan som fortfarande har problem med illamående?

Jag har oxå fortfarande bekymmer med det, men nog inte som du, har klarat mig utan medicin än, peppar peppar!
Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!