• Anonym (tofsen)

Han vägrar slicka för att jag är hårig

Jag och min kille har varit tillsammans i 5 månader. Under dessa månader har jag inte fått oralsex en enda gång. Orsaken är att jag inte är rakad. Killen hävdar att det är äckligt med "hår i maten" osv, och att han skulle göra det om jag rakade mig. Problemet är att om jag rakar mig kommer svampinfektionerna som ett brev på posten, likaså klåda och utslag. Mitt underliv gillar helt enkelt inte hyveln. Bör tilläggas att jag inte är en vildvuxen djungel, håller det kortklippt. Kan även tillägga att killen i fråga inte heller rakar sig (trimmar inte ens vad det verkar). Han får dock oralsex i princip varje gång vi ligger. När jag påpekade att han ju faktiskt inte heller rakar sig, så sa han att han har ju inte hår på själva kuken. Kontrade med att jag ju inte har hår på själva klitoris, men han fick ändå håret i ansiktet menade han. Då jag verkligen älskar att få oralsex, det finns inget som får mig att komma lika fort, så tycker jag detta är otroligt tråkigt. Hade inte haft nåt emot att raka mig nån gång då och då för att få det lite skönt om jag inte fått problem därnere varje gång. Nu undrar jag om nån är i liknande sits? Är detta vanligt? Hur tacklar man det..? Vi passar toppen ihop i övrigt, men känns tråkigt om jag aldrig ska få det som är det skönaste jag vet, bara pga lite hår.. :(

• Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig
  • tusselisan

Ts Kan nog lugna dig lite o ge tips. Det är ofta så att musen skyddas som du säger av behåringen och det är bara i början du kommer ha problem med ev svamp. Fortsätter du raka (behöver ju inte helraka jämt det är en smaksak:) Kommer din mus anpassa sig och efter 2 rakningar skulle jag tippa på att svampen inte återkommer det handlar om att den måste vänja sig vid miljön..raka vid sidorna om blygdläppar och ovanför klitoris så kan han inte gnälla ;) Eller det bästa o roligaste är ju o bjuda in honom o hjälpa till med rakningen..sen använd pevarylkräm lite i förebyggande syfte och intimtvål tvätta även efter sexet. Lycka Till!! :)

• cosinus
    tusselisan skrev 2015-03-27 09:09:54 följande:

Ts Kan nog lugna dig lite o ge tips. Det är ofta så att musen skyddas som du säger av behåringen och det är bara i början du kommer ha problem med ev svamp. Fortsätter du raka (behöver ju inte helraka jämt det är en smaksak:) Kommer din mus anpassa sig och efter 2 rakningar skulle jag tippa på att svampen inte återkommer det handlar om att den måste vänja sig vid miljön..raka vid sidorna om blygdläppar och ovanför klitoris så kan han inte gnälla ;) Eller det bästa o roligaste är ju o bjuda in honom o hjälpa till med rakningen..sen använd pevarylkräm lite i förebyggande syfte och intimtvål tvätta även efter sexet. Lycka Till!! :)

Sen behöver man ju inte just raka. Jag kör vax ungefär en gång i månaden (passar på att spara ut så det går vaxa när jag ändå har mens) och mitt underliv mår mycket bättre av att slippa hyveln så ofta.

Jag vaxar hemma och det som inte försvinner med vax (brukar vara enstaka strån) tar jag med pincett eller rakhyvel. På mig kommer håret tillbaka relativt fort men det handlar då kanske ändå om 1-2 rakningar resten av månaden ist för typ varannan dag om man bara rakar och det är gigantisk skillnad både i hur huden mår, hur mycket det kliar, hur mycket jag skär mig (av någon anledning, skär mig knappt alls längre) och hur slätt det blir. Jag hatar känslan av stubbig igelkott och även om man vill ta med hyveln någon gång extra för att bli  helt slät är det ju ändå kanske bara 1/4 av håren som vuxit ut sen sista vaxningen. Tar faktiskt även mycket med pincett eftersom stråna kommer ut så olika i tid så kan jag ibland hålla efter med bara pincett på en hel månad också. Har nästan inga problem alls längre mot för vad jag hade när jag rakade.
  • Anonym (Löjligt)

Förstår faktiskt inte hur man kan avstå att slicka en fitta bara för att det är lite hår. Jag tro att ni som vägra aldrig har prövat och ni förstår inte var ni gå miste om. Fittan smaka och lukta ju mycket bättre när dom har hår kvar där nere. Jag har aldrig lyckats få hår i munnen när jag slickat. Ts jag tycker du ska sluta ge han oralsex och gå han inte med på det byt gubbe.

• Anonym (Härreguuud)
    Anonym (Löjligt) skrev 2015-03-27 12:24:48 följande:

Förstår faktiskt inte hur man kan avstå att slicka en fitta bara för att det är lite hår. Jag tro att ni som vägra aldrig har prövat och ni förstår inte var ni gå miste om. Fittan smaka och lukta ju mycket bättre när dom har hår kvar där nere. Jag har aldrig lyckats få hår i munnen när jag slickat. Ts jag tycker du ska sluta ge han oralsex och gå han inte med på det byt gubbe.

Du förstår inte att vi alla tänker o fungerar olika? Det är inget fel med att tycka det är äckligt. Vissa har fobier med.. Jag tycker det är obehagligt med själva känsla av håret, det sträva och i vissa fall stickiga.
  • Anonym (Okej.)

Hur vet du att han inte tycker att det stinker?

Giovanna skrev 2015-03-26 23:41:39 följande:

Vad har det med saken att göra? TS beskriver själv sin fitta som "fräsch och luktar gott". Tråden handlar inte om problem med lukt.

• ÄngDal
    Anonym (Härreguuud) skrev 2015-03-27 08:38:54 följande:
    Jo, men å andra sidan som någon skrev.. Skulle denna tråd handla om en kille som hade en tjej som vägrade ge honom nalsex, så skulle det helt plötsligt inte vara en "rättighet" eller nåt hon bör ställa upp på. Låt killen vara, tycker han det är ofräscht/äckligt med hår så tycker han det, jag förstår honom helt o hållet. Och om oralsex är så viktigt för henne får hon väl hitta den skonsammaste hårborttagningsmetoden som hon inte får svamp av...
    Självklart ska ingen tvingas till någonting men nog tycker jag att samma "krav" ligger på både kvinnor och män att verkligen försöka ge njutning i form av oralsex och försöka lära sig att komma över eventuella spärrar, eftersom det handlar om att GE vilket jag när det gäller sex är långt viktigare än att FÅ.

Jag håller också med dem som tycker att det är en i grunden felaktig uppfattning att det skulle vara äckligt eller ofräscht med håriga fittor eftersom dessa är de naturliga. Snarare är det väl så att kulturen på senare år gjort den rakade fittan till norm. När jag växte upp var det håriga fittor som var standard och då tyckte ingen att det var äckligt med hår på fittan utan snarare att det ju var så det skulle vara.

Den absoluta majoriteten lär kunna lära sig att uppskatta en fitta vare sig den har hår eller inte, det handlar om kontroll över tanken, vilja och ett ärligt uppsåt att ge största möjliga njutning till sin partner.
  • Giovanna
    Anonym (Okej.) skrev 2015-03-27 14:48:27 följande:

Hur vet du att han inte tycker att det stinker?

Det vet jag förstås inte men jag svarade på inlägget av Anonym (Laban) som antyder att det är det som är problemet, trots att TS inte har formulerat det på det viset.
  • Anonym (Laban)
    Giovanna skrev 2015-03-27 15:01:07 följande:
    Det vet jag förstås inte men jag svarade på inlägget av Anonym (Laban) som antyder att det är det som är problemet, trots att TS inte har formulerat det på det viset.
    Ok jag antog det bara.
  • Anonym (Kille)

Jag gillar att slicka men jag gillar inte när man får hår i munnen. Kom inte och säg att man inte har hår i fittan eller på klitoris, när man är dör nere får man hår i munnen ändå om det inte är rakat/ansat punkt!

• MEE83

Ni verkar inte vara sexuellt kompatibla, och är det då en deal breaker så får man söka sig vidare, sex med en annan person är egentligen ett privilegium, och borde vara kravlöst, vill han inte slicka dig så är det upp till dig att gilla läget eller söka dig vidare. Simple as, han gör inte något fel genom att säga nej tack. 

Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig