• Anonym (tofsen)

Han vägrar slicka för att jag är hårig

Jag och min kille har varit tillsammans i 5 månader. Under dessa månader har jag inte fått oralsex en enda gång. Orsaken är att jag inte är rakad. Killen hävdar att det är äckligt med "hår i maten" osv, och att han skulle göra det om jag rakade mig. Problemet är att om jag rakar mig kommer svampinfektionerna som ett brev på posten, likaså klåda och utslag. Mitt underliv gillar helt enkelt inte hyveln. Bör tilläggas att jag inte är en vildvuxen djungel, håller det kortklippt. Kan även tillägga att killen i fråga inte heller rakar sig (trimmar inte ens vad det verkar). Han får dock oralsex i princip varje gång vi ligger. När jag påpekade att han ju faktiskt inte heller rakar sig, så sa han att han har ju inte hår på själva kuken. Kontrade med att jag ju inte har hår på själva klitoris, men han fick ändå håret i ansiktet menade han. Då jag verkligen älskar att få oralsex, det finns inget som får mig att komma lika fort, så tycker jag detta är otroligt tråkigt. Hade inte haft nåt emot att raka mig nån gång då och då för att få det lite skönt om jag inte fått problem därnere varje gång. Nu undrar jag om nån är i liknande sits? Är detta vanligt? Hur tacklar man det..? Vi passar toppen ihop i övrigt, men känns tråkigt om jag aldrig ska få det som är det skönaste jag vet, bara pga lite hår.. :(

• Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig
  • Anonym (tofsen)

Till er som skriver att hår där nere är äckligt, hur resonerar ni? Något som finns naturligt på kroppen, som är där för att skydda och lufta? Hur kan ett friskt, rent underliv vara "äckligt"? Enligt mig är jag betydligt mer "äcklig" med klåda och utslag där nere..hade då inte velat slicka mig själv då precis...

• Anonym (Sophie)
    Anonym (tofsen) skrev 2015-03-26 12:20:57 följande:

Till er som skriver att hår där nere är äckligt, hur resonerar ni? Något som finns naturligt på kroppen, som är där för att skydda och lufta? Hur kan ett friskt, rent underliv vara "äckligt"? Enligt mig är jag betydligt mer "äcklig" med klåda och utslag där nere..hade då inte velat slicka mig själv då precis...

Bra skrivet, stå på dej! Vore ju bra om alla som inte har nå bra att komma med inte skrev, men det går ju inte..
  • Anders 386

Men hallå! Det handlar inte om att "resonera" eller om logiska slutledningar.
    Tycker någon att det är äckligt så upplever den personen det som äckligt - det handlar om känslor - inte logiska beslut.
    (Jag fattar inte heller det äckliga med hår där nere - men jag måste ändå acceptera att andra känner annorlunda en mig.)
  • Giovanna

Det undrar jag med, hur kan något som finns där naturligt vara äckligt? Alla ni som säger att andras håriga kön är ofräscha eller äckliga, förstår ni inte att det är kränkande? Som tur är finns det gott om folk som gärna slickar och suger håriga kön! Glad
  • Giovanna
    Giovanna skrev 2015-03-26 12:33:10 följande:
    Det undrar jag med, hur kan något som finns där naturligt vara äckligt? Alla ni som säger att andras håriga kön är ofräscha eller äckliga, förstår ni inte att det är kränkande? Som tur är finns det gott om folk som gärna slickar och suger håriga kön! Glad
    Samtidigt har jag full respekt för att en del inte tycker om hår MEN en behöver ju inte med sådan emfas tala om för andra som är håriga att de är äckliga.
  • Anonym (nyföddvarjedag)
    Giovanna skrev 2015-03-26 12:36:52 följande:
    Samtidigt har jag full respekt för att en del inte tycker om hår MEN en behöver ju inte med sådan emfas tala om för andra som är håriga att de är äckliga.
    Det finns två olika kategorier människor. Dels dom som reagerar mot allt okänt och gärna använder ord som "usch" och "äckligt". Och sen finns vi andra som är nyfikna hela livet och längtar efter att utforska och utveckla sexlivet. Det är vi som för utvecklingen framåt.. 
  • Anonym (solstrålen)

Kör hårt mot hårt! Får du inget... får han inget! Dålig stil av honom att inte förstå varför du inte rakar helt.

Jag gör det sällan helrakat med pga problem som kan uppstå som du säger, men håller det kort och bort på sidorna. Sambon har inget emot det som bra är.

Din hälsa är ju viktigare! Vi kvinnor har ett känsligt ph där nere. Om han inte kan förstå det, så är han ju lagom funtad.

• Manman

Alltså, jag är man och jag förstår inte din man. De flesta män jag känner, bortsett från en enda älskar att ge oralt, att du dessutom når din klimax och riktigt njuter av det är bara mer eggande. Oavsett hår eller rakat, oralt är toppen makalöst, dessutom en konst i sig då alla är olika känsliga och vill ha det på "sitt" vis, bara det är en utmaning en riktig man inte bangar för.

• Loriyana

Oralsex är inte en rättighet. Om din kille inte känner sig bekväm med det så har han all rätt att avstå....oavsett om du är rakad eller orakad.

• Giovanna
    Anonym (solstrålen) skrev 2015-03-26 13:10:30 följande:

Kör hårt mot hårt! Får du inget... får han inget! Dålig stil av honom att inte förstå varför du inte rakar helt.

Jag gör det sällan helrakat med pga problem som kan uppstå som du säger, men håller det kort och bort på sidorna. Sambon har inget emot det som bra är.

Din hälsa är ju viktigare! Vi kvinnor har ett känsligt ph där nere. Om han inte kan förstå det, så är han ju lagom funtad.

Kör hårt mot hårt? Varför det, vad är vitsen? Om TS partner verkligen inte vill ge oralt ska han inte göra det. Ska TS då hämnas eller köra något slags utpressning? Hur går det ihop med ett sunt och respektfullt sexliv? Om TS inte vill suga av sin partner är det en annan sak. Vi gillar olika. Vilken tur för TS att det finns gott om annat folk som älskar att ge oralsex, med eller utan hår!
Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig