• Anonym (tofsen)

Han vägrar slicka för att jag är hårig

Jag och min kille har varit tillsammans i 5 månader. Under dessa månader har jag inte fått oralsex en enda gång. Orsaken är att jag inte är rakad. Killen hävdar att det är äckligt med "hår i maten" osv, och att han skulle göra det om jag rakade mig. Problemet är att om jag rakar mig kommer svampinfektionerna som ett brev på posten, likaså klåda och utslag. Mitt underliv gillar helt enkelt inte hyveln. Bör tilläggas att jag inte är en vildvuxen djungel, håller det kortklippt. Kan även tillägga att killen i fråga inte heller rakar sig (trimmar inte ens vad det verkar). Han får dock oralsex i princip varje gång vi ligger. När jag påpekade att han ju faktiskt inte heller rakar sig, så sa han att han har ju inte hår på själva kuken. Kontrade med att jag ju inte har hår på själva klitoris, men han fick ändå håret i ansiktet menade han. Då jag verkligen älskar att få oralsex, det finns inget som får mig att komma lika fort, så tycker jag detta är otroligt tråkigt. Hade inte haft nåt emot att raka mig nån gång då och då för att få det lite skönt om jag inte fått problem därnere varje gång. Nu undrar jag om nån är i liknande sits? Är detta vanligt? Hur tacklar man det..? Vi passar toppen ihop i övrigt, men känns tråkigt om jag aldrig ska få det som är det skönaste jag vet, bara pga lite hår.. :(

• Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig
  • ÄngDal

Jag förstår din frustration för det finns ju inget underbarare än fittslickning, både för man och kvinna. För egen del gillar jag helrakade och håriga fittor precis lika mycket, men det hjälper ju inte dig, tyvärr.

Låter lite som att din man fått detta som fix idé att han inte kan slicka dig för att du inte är rakad. Så stor skillnad är det ju inte, framför allt om du trimmat håret och är kortklippt och ansad.

Hur lite hår kan du ha för att slippa problem med svampinfektioner? Finns det möjlighet att testar dig fram till den absolut minsta och mest ansade och kortklippta landningsbana som fungerar för dig och som han kanske kan kompromissa sig till från sitt håll så att han vill börja slicka dig.

Jag utgår ju från att han VILL slicka generellt och att han tycker om att göra det underbart skönt för sin flickvän/sambo.

Skulle ni kunna mötas på halva vägen tror du?

• Anonym (HansVal)

Han har all rätt i världen att inte  vilja ge dig oralsex, om han äcklas/känner obehag. Det är inte ett dugg egoistiskt. Han kan inte hjälpa att han äcklas av det. 

Bara för att du kan stå ut med hans håriga, pissluktande kuk så betyder det inte per automatiskt att han kan göra detsamma. Han kanske tycker att det är alldeles för äckligt? Att pressa eller straffa honom genom att sluta ge honom oralsex hjälper inte ett dugg. Jag ser att TS förstår, men alldeles för många i tråden är fruktansvärt trångsynta. Vill du inte bli knullad i röven så ha du all rätt i världen att inte bli det utan att straffas eller få konsekvenser av ditt val. Det gäller desamma gällande att ge oralsex. Jag ger aldrig oralsex (är tjej) för jag tycker att det är äckligt, att bli dumförklad är bara trångsynt och idiotiskt.  Tror knappast att TS:s kille hade pressat henne till oralsex, hon står ut med hans håriga kuk, men han står inte ut med hennes håriga fitta, det är bara att acceptera eller göra slut.

PS: hade det varit en kille som säger att han vill att hans tjej ska ge honom oralsex men att hon äcklas så tror jag knappast att radikalfeministmaffian hade föreslagit att han ska straffa henne med att sluta ge henne njutning. Ni hade bara vrålat att han ska acceptera hennes val och hålla sina käft.

• Anonym (Härreguuud)
    ÄngDal skrev 2015-03-26 20:33:52 följande:

Jag förstår din frustration för det finns ju inget underbarare än fittslickning, både för man och kvinna. För egen del gillar jag helrakade och håriga fittor precis lika mycket, men det hjälper ju inte dig, tyvärr.

Låter lite som att din man fått detta som fix idé att han inte kan slicka dig för att du inte är rakad. Så stor skillnad är det ju inte, framför allt om du trimmat håret och är kortklippt och ansad.

Hur lite hår kan du ha för att slippa problem med svampinfektioner? Finns det möjlighet att testar dig fram till den absolut minsta och mest ansade och kortklippta landningsbana som fungerar för dig och som han kanske kan kompromissa sig till från sitt håll så att han vill börja slicka dig.

Jag utgår ju från att han VILL slicka generellt och att han tycker om att göra det underbart skönt för sin flickvän/sambo.

Skulle ni kunna mötas på halva vägen tror du?

Hon kan ju inte få en "landningsbana" om hon har hår på blygdläpparna! Just sayin.. :D
  • Anonym (Härreguuud)
    Anonym (tofsen) skrev 2015-03-26 12:20:57 följande:

Till er som skriver att hår där nere är äckligt, hur resonerar ni? Något som finns naturligt på kroppen, som är där för att skydda och lufta? Hur kan ett friskt, rent underliv vara "äckligt"? Enligt mig är jag betydligt mer "äcklig" med klåda och utslag där nere..hade då inte velat slicka mig själv då precis...

Jag tycker att hår (kroppsbehåring) är äckligt, men mer som en fobi, jag bara klarar inte av kroppshår. Så du kan ju inte bara attackera folk o fråga hur fan "vi" tänker. Alla tänker olika. Om du gillar att slicka på hårig hud så gör det men vissa tycker att len hud är skönare/snyggare. Och känns fräshare.. Jag får ingen klåda o utslag av vaxning och det finns ingen skönare känsla tycker jag än en nyvaxad fitta! Såååå len!
  • Isengard22

Men tjura lite mer, Han vill inte slicka dig så länge du har hårig fitta, och i ditt fall kommer det vara för alltid antar jag pga besvären du får. Men raka dig eller stå ut med att inte få Oralsex säger jag , du har ju också rätt att säga nej pga hans håriga kuk.

• Isengard22

Ett tredje alternativ är ju att göra slut då det verkar så viktigt för dig att få slickningen du inte får  att du är beredd att gråta ut i en tråd på Familjeliv

• ÄngDal
    Anonym (Härreguuud) skrev 2015-03-26 21:25:29 följande:
    Hon kan ju inte få en "landningsbana" om hon har hår på blygdläpparna! Just sayin.. :D
    Frågan är ju hur lite hår och hur långt hon behöver för att slippa svampinfektion Solig
    Och kan killen tänka sig att ändå testa om hon klippt sig så kort hon kan.

Jag menar, så mycket hår får man ju inte i munnen när man slickar även om kvinnan är helt orakad och vildvuxen. Det vet jag av egen erfarenhet.

Visst är det skönt att slicka någon som är renrakad eller helvaxad men lika underbart är det fuktiga, krulliga härliga fitthåret.Hjärta
  • Anonym (Härreguuud)
    ÄngDal skrev 2015-03-26 22:04:17 följande:

Frågan är ju hur lite hår och hur långt hon behöver för att slippa svampinfektion 

Och kan killen tänka sig att ändå testa om hon klippt sig så kort hon kan.

Jag menar, så mycket hår får man ju inte i munnen när man slickar även om kvinnan är helt orakad och vildvuxen. Det vet jag av egen erfarenhet.

Visst är det skönt att slicka någon som är renrakad eller helvaxad men lika underbart är det fuktiga, krulliga härliga fitthåret.

Men du skrev "testa dig fram till den minsta och mest kortklippta o ansade landningsbanan".. Det innebär ju att hon måste raka/vaxa blygdläpparna helt!? Det minsta problemet för känslighet för svamp är ju håret på venusberget, det är ju inne vid läpparna det blir känsligt. Antar oxå att det är där det är "äckligt" med håret eftersom det är där man slickar..
  • lostinspace
    Harzan skrev 2015-03-26 10:57:28 följande:

Vilken egoistisk kille du har. Har du berättat för honom hur mycket du faktiskt tycker om oralsex? Har du gjort det och han fortfarande vägrar så verkar han inte va mycket att hänga i granen precis.

Om jag skulle starta en tråd om att jag älskar analsex, men min tjej vägrar att ha det. Skulle du ge samma svar då? "Vilken egosistisk tjej du har. Har du berättat för henne om hur mycket du tycker om analsex? Har du gjort det och hon fortfarande vägrar så verkar hon inte vara mycket att hänga i granen precis."

Skulle knappast tro det.

Hycklande jävla idioter i den här tråden. Om killen äcklas av att slicka en hårig fitta så skall han väl för fan inte tvingas till det på samma sätt som ingen kille skall tvinga sig till analsex med en tjej som äcklas av det. Sex skall vara frivilligt och kul för båda...
Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig