• Anonym (tofsen)

Han vägrar slicka för att jag är hårig

Jag och min kille har varit tillsammans i 5 månader. Under dessa månader har jag inte fått oralsex en enda gång. Orsaken är att jag inte är rakad. Killen hävdar att det är äckligt med "hår i maten" osv, och att han skulle göra det om jag rakade mig. Problemet är att om jag rakar mig kommer svampinfektionerna som ett brev på posten, likaså klåda och utslag. Mitt underliv gillar helt enkelt inte hyveln. Bör tilläggas att jag inte är en vildvuxen djungel, håller det kortklippt. Kan även tillägga att killen i fråga inte heller rakar sig (trimmar inte ens vad det verkar). Han får dock oralsex i princip varje gång vi ligger. När jag påpekade att han ju faktiskt inte heller rakar sig, så sa han att han har ju inte hår på själva kuken. Kontrade med att jag ju inte har hår på själva klitoris, men han fick ändå håret i ansiktet menade han. Då jag verkligen älskar att få oralsex, det finns inget som får mig att komma lika fort, så tycker jag detta är otroligt tråkigt. Hade inte haft nåt emot att raka mig nån gång då och då för att få det lite skönt om jag inte fått problem därnere varje gång. Nu undrar jag om nån är i liknande sits? Är detta vanligt? Hur tacklar man det..? Vi passar toppen ihop i övrigt, men känns tråkigt om jag aldrig ska få det som är det skönaste jag vet, bara pga lite hår.. :(

• Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig
  • Anonym (Fyra)

Ställ dig på alla fyra så kan han slicka från det hållet. Då får han inget hår i ansiktet.

• RollingStone

Jag slickar jättegärna, oavsett behåring. Det är ju bara naturligt. Den här rakningsgrejen börjar bli hysterisk..

• Anonym (Förstår inte)

Fast alltså, om man håller det kortklippt så blir det likadant som stubb efter någon dag, om du hade rakat dig och det sedan växt ut lite hade det varit ok? Exakt samma sak ju. 

• Anonym (BLÄÄ)
    Lezzbi skrev 2017-08-26 16:47:27 följande:

Skulle ni slicka era killars anus ifall den var hårig? Om inte, så borde han lämna er.

Vem fan vill slicka någons skithål???
  • razzmatazz
    Anonym (BLÄÄ) skrev 2017-08-26 23:25:39 följande:

Du verkar vara en både öppensinnad och spännande människa.. Rimming är väl något som uppskattas - både att ge och få - hos väldigt många, även i mer sexuellt konservativa förhållanden.
  • Anonym (BLÄÄ)
    razzmatazz skrev 2017-08-26 23:48:47 följande:
    Du verkar vara en både öppensinnad och spännande människa.. Rimming är väl något som uppskattas - både att ge och få - hos väldigt många, även i mer sexuellt konservativa förhållanden.
    Riktigt vidrigt och oerhört äckligt i min bok.
    Aldrig att jag skulle lapa skithål, kommer aldrig att hända.
    Inte heller skulle jag låta någon slaska mig i bajshålet.

Skitäckligt!
    Bokstavligt talat.
  • BeaKiddo
    Anonym (BLÄÄ) skrev 2017-08-26 23:25:39 följande:
    De som sett för mycket porr.
  • Anonym (Anus)
    BeaKiddo skrev 2017-08-27 00:29:23 följande:

Jag kollar aldrig porr men jag slickar gärna anus på killar, har hittills inte stött på någon som inte blir väldigt upphetsad av det. Känns det fräscht kan jag även "tungknulla" lite. Jag upplever det inte som äckligt sålänge man har god hygien.
  • Anonym (Kille)
    BeaKiddo skrev 2017-08-27 00:29:23 följande:

Slickar gärna min tjejs anus faktiskt. Rätt dag, rätt tid och rätt tillfälle och hon är i sjunde himlen.

Sen, för trådens räkning vill jag mena att en rakad fitta är bra mycket trevligare att slicka än en orakad.
  • 100kgpappa

Har heller inget emot att ge tjejer lite tunga analt när man ändån är i området, brukar vara uppskattat.

Rakat är helt klart att föredra, men har inga problem med att det inte är det, så länge det inte är överdrivet mycket hår.

Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig