• Anonym (tofsen)

Han vägrar slicka för att jag är hårig

Jag och min kille har varit tillsammans i 5 månader. Under dessa månader har jag inte fått oralsex en enda gång. Orsaken är att jag inte är rakad. Killen hävdar att det är äckligt med "hår i maten" osv, och att han skulle göra det om jag rakade mig. Problemet är att om jag rakar mig kommer svampinfektionerna som ett brev på posten, likaså klåda och utslag. Mitt underliv gillar helt enkelt inte hyveln. Bör tilläggas att jag inte är en vildvuxen djungel, håller det kortklippt. Kan även tillägga att killen i fråga inte heller rakar sig (trimmar inte ens vad det verkar). Han får dock oralsex i princip varje gång vi ligger. När jag påpekade att han ju faktiskt inte heller rakar sig, så sa han att han har ju inte hår på själva kuken. Kontrade med att jag ju inte har hår på själva klitoris, men han fick ändå håret i ansiktet menade han. Då jag verkligen älskar att få oralsex, det finns inget som får mig att komma lika fort, så tycker jag detta är otroligt tråkigt. Hade inte haft nåt emot att raka mig nån gång då och då för att få det lite skönt om jag inte fått problem därnere varje gång. Nu undrar jag om nån är i liknande sits? Är detta vanligt? Hur tacklar man det..? Vi passar toppen ihop i övrigt, men känns tråkigt om jag aldrig ska få det som är det skönaste jag vet, bara pga lite hår.. :(

• Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig
  • Frökenfrykena

Hoppas du (TS)
    Nummer 1: inte bryr dig om alla puckon som skriver elaka svar på FL
    Nummer 2: gör en bedömning om han är värd att behålla trots sin barnsliga inställning till lite hår. Självklart får man ha preferenser men om någon man älskar säger att man "lider" av en sak så måste man ha sympati för det annars är det något som saknas innanför pannbenet.
    Nummer 3: Oavsett om du hade velat raka dig eller inte så finns det massor av män som älskar fittor med hår, jag har haft buske i flera år och haft ett antal män som älskar det!

• Anonym (tofsen)
    Frökenfrykena skrev 2015-03-25 23:08:56 följande:

Hoppas du (TS)
    Nummer 1: inte bryr dig om alla puckon som skriver elaka svar på FL
    Nummer 2: gör en bedömning om han är värd att behålla trots sin barnsliga inställning till lite hår. Självklart får man ha preferenser men om någon man älskar säger att man "lider" av en sak så måste man ha sympati för det annars är det något som saknas innanför pannbenet.
    Nummer 3: Oavsett om du hade velat raka dig eller inte så finns det massor av män som älskar fittor med hår, jag har haft buske i flera år och haft ett antal män som älskar det!

Tack :)
  • Madraykin

Som någon annan var inne på - vi är inte sexuellt kompatibla med alla, även om vi klickar på alla andra plan. Och kontentan av vad du verkar vara missnöjd med, är att du upplever att du ger mer än vad du får? Du ger för att du Vill, du vill ge honom njutning - och då är det självklart att du känner besvikelse när inte han vill ge Dig i samma utsträckning. Dvs, han tar mer än vad han ger.

Har du pratat med honom om det, utifrån den synvinkeln? Hur är han annars rent sexuellt? Hur mycket fokus ger han Din njutning i övrigt?

• Anonym (xxx)

Jag hade slutat suga honom. 

• Anders 386
    Anonym (I see) skrev 2015-03-25 20:10:55 följande:
    Sämsta svaret jag har läst EVER. Så om en tjej inte vill ta kuken i röven så kommer man automatiskt att få ett trist sexliv? Beror ett spännande sexliv på hur mycket man är villig att köra över sig själv? Efterblivet sätt att resonera, år 2015 så måste man väl för fan kunna säga nej om man inte vill!
    Jag förstår inte din replik? I det här specifika fallet handlar det om att det är är viktigt för henne att få oralsex. Och det kommer hon tyvärr inte att få i det här förhållandet. Självklart ska man säga nej till sånt man inte vill. Och man måste ta in det när man väljer livspartner. Det är ju precis det jag framhåller.

"Då jag verkligen älskar att få oralsex, det finns inget som får mig att komma lika fort, så tycker jag detta är otroligt tråkigt."

• fluu

Ni båda har ju rätt till era känslor, men du är den som måste handla. Killen har visat var han står. Vill du inte och bör inte pga svampinfektionerna raka dig så ska du absolut inte göra det, men det innebär också att du måste besluta om du kan acceptera att du inte får oralsex och det utan bitterhet mot killen(det gagnar ju inte direkt förhållandet). Om inte så sök dig vidare, är det en så stor grej för dig(vilket är okej) så är det ingen mening med att fortsätta förhållandet och riskera att hamna i gnäll, bitterhet och köpslående(som någon ovan föreslog). Att du slutar suga har knappt ens med problemet att göra egentligen.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • himlakropp

Rakning gick inte för mig så jag vaxar mig har gjort de i några år utan att få utslag så skönt

• MammAmma
    himlakropp skrev 2015-03-26 08:50:24 följande:

Rakning gick inte för mig så jag vaxar mig har gjort de i några år utan att få utslag så skönt

TS främsta problem är svampinfektioner, inte utslag. Där hjälper inte vaxning.
  • Anonym (Härreguuud)
    Anonym (tofsen) skrev 2015-03-25 10:13:03 följande:

Jag och min kille har varit tillsammans i 5 månader. Under dessa månader har jag inte fått oralsex en enda gång. Orsaken är att jag inte är rakad. Killen hävdar att det är äckligt med "hår i maten" osv, och att han skulle göra det om jag rakade mig. Problemet är att om jag rakar mig kommer svampinfektionerna som ett brev på posten, likaså klåda och utslag. Mitt underliv gillar helt enkelt inte hyveln. Bör tilläggas att jag inte är en vildvuxen djungel, håller det kortklippt. Kan även tillägga att killen i fråga inte heller rakar sig (trimmar inte ens vad det verkar). Han får dock oralsex i princip varje gång vi ligger. När jag påpekade att han ju faktiskt inte heller rakar sig, så sa han att han har ju inte hår på själva kuken. Kontrade med att jag ju inte har hår på själva klitoris, men han fick ändå håret i ansiktet menade han. Då jag verkligen älskar att få oralsex, det finns inget som får mig att komma lika fort, så tycker jag detta är otroligt tråkigt. Hade inte haft nåt emot att raka mig nån gång då och då för att få det lite skönt om jag inte fått problem därnere varje gång. Nu undrar jag om nån är i liknande sits? Är detta vanligt? Hur tacklar man det..? Vi passar toppen ihop i övrigt, men känns tråkigt om jag aldrig ska få det som är det skönaste jag vet, bara pga lite hår.. :(

Vaxa! Jag får inte alls lika lätt svampinfektioner av det! 
  • Anonym (Härreguuud)
    himlakropp skrev 2015-03-26 08:50:24 följande:

MammAmma skrev 2015-03-26 09:01:47 följande:
    TS främsta problem är svampinfektioner, inte utslag. Där hjälper inte vaxning.
    Jag får sällan svampinfektion av vaxning, men får det nästan jämt av rakning jag med.. 

Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig