• Anonym (tofsen)

Han vägrar slicka för att jag är hårig

Jag och min kille har varit tillsammans i 5 månader. Under dessa månader har jag inte fått oralsex en enda gång. Orsaken är att jag inte är rakad. Killen hävdar att det är äckligt med "hår i maten" osv, och att han skulle göra det om jag rakade mig. Problemet är att om jag rakar mig kommer svampinfektionerna som ett brev på posten, likaså klåda och utslag. Mitt underliv gillar helt enkelt inte hyveln. Bör tilläggas att jag inte är en vildvuxen djungel, håller det kortklippt. Kan även tillägga att killen i fråga inte heller rakar sig (trimmar inte ens vad det verkar). Han får dock oralsex i princip varje gång vi ligger. När jag påpekade att han ju faktiskt inte heller rakar sig, så sa han att han har ju inte hår på själva kuken. Kontrade med att jag ju inte har hår på själva klitoris, men han fick ändå håret i ansiktet menade han. Då jag verkligen älskar att få oralsex, det finns inget som får mig att komma lika fort, så tycker jag detta är otroligt tråkigt. Hade inte haft nåt emot att raka mig nån gång då och då för att få det lite skönt om jag inte fått problem därnere varje gång. Nu undrar jag om nån är i liknande sits? Är detta vanligt? Hur tacklar man det..? Vi passar toppen ihop i övrigt, men känns tråkigt om jag aldrig ska få det som är det skönaste jag vet, bara pga lite hår.. :(

• Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig
  • Anonym (N)
    Anonym (Tjejen) skrev 2015-03-28 10:17:42 följande:

Jag älskar att suga men skulle aldrig vilja bli slickad. Om killen är rakad eller ej gör stor skillnad, men så länge han var ren så skulle jag inte avstå från att ge oralsex. Jag tror din kille skyller på håret för att han egentligen inte gillar att ge oralsex :/

Jag är likadan faktiskt, gillar inte att få men nån gång ibland får han väl ge om han vill.

För övrigt så hade inte han heller slickat en hårig fitta.
  • Anonym (Hurgörhipsters?)

Intressant inställning så här i hipster-tider då var och varannan man har allt mer skäggväxt i ansiktet. Men det har tydligen ingen något problem med!? Där kan man ju verkligen tala om att läpparna möter sträv stubb eller att få hårstrån i munnen.  Men att vara frisk, ren, fräsch och välansad nertill, duger inte...
    Jag skulle personligen inte vara så sugen på att hångla upp någon som ser ut som jultomten men inte 17 skulle jag kräva av en kille med ett välansat och fräscht hipsterskägg att han måste raka av sig det för annars vägrar jag kyssa honom. Det är ju ungefär samma sak och take-it-or-leave-it-principen som gäller.
    Nej TS, vilken dryg och egoistisk snubbe du träffat som anser sig att rätten att bestämma att du skall vara helrakad och skylla på hårväxten som anledning till att inte vilja ge dig oralsex. Jag tror som flera andra här i tråden att det bara är en rätt oförskämd ursäkt för att slippa göra något som han inte orkar bemöda sig med. En ursäkt som dessutom kanske får dig att känna dig ofräsch och oattraktiv i hans ögon vilket heller inte är särskilt främjande för sexlivet eller relationen som sådan. Bara du vet hur relationen ser ut i övrigt men jag skulle då inte känna mig bekväm att fortsätta med en person som uppenbarligen tycker att delar av min kropp är äckliga.

• Anonym (Härreguuud)
    Anonym (Hurgörhipsters?) skrev 2015-03-29 13:35:14 följande:

Intressant inställning så här i hipster-tider då var och varannan man har allt mer skäggväxt i ansiktet. Men det har tydligen ingen något problem med!? Där kan man ju verkligen tala om att läpparna möter sträv stubb eller att få hårstrån i munnen.  Men att vara frisk, ren, fräsch och välansad nertill, duger inte...

Jag skulle personligen inte vara så sugen på att hångla upp någon som ser ut som jultomten men inte 17 skulle jag kräva av en kille med ett välansat och fräscht hipsterskägg att han måste raka av sig det för annars vägrar jag kyssa honom. Det är ju ungefär samma sak och take-it-or-leave-it-principen som gäller.

Nej TS, vilken dryg och egoistisk snubbe du träffat som anser sig att rätten att bestämma att du skall vara helrakad och skylla på hårväxten som anledning till att inte vilja ge dig oralsex. Jag tror som flera andra här i tråden att det bara är en rätt oförskämd ursäkt för att slippa göra något som han inte orkar bemöda sig med. En ursäkt som dessutom kanske får dig att känna dig ofräsch och oattraktiv i hans ögon vilket heller inte är särskilt främjande för sexlivet eller relationen som sådan. Bara du vet hur relationen ser ut i övrigt men jag skulle då inte känna mig bekväm att fortsätta med en person som uppenbarligen tycker att delar av min kropp är äckliga.

Han kanske har hårfobi? Och jo, jag kyssee inte min kille om hans skägg blir för långt, och ingen jag stött på, eller han fö tycker att det är konstigt eller egoistiskt. Jag tycker kroppsbehåring är äckligt, därför blr det heller inget sugande om inte det är rakat/ansat o inget sjärtslick. :D
  • lostinspace
    Harzan skrev 2015-03-27 07:11:23 följande:
    Givetvis ska man inte tvingas till någonting men jag tycker att hans resonemang är knas. Att gnälla på att det finns hår på ett ställe där det är naturligt förekommande tycker jag är oerhört tramsigt. Speciellt när man inte ens ger det en chans.

Det är inte speciellt svårt att undvika få hår i munnen trots att man lapar en hårig fitta.

Dålig jämförelse, analsex och oralsex är inte samma sak. En bättre jämförelse hade vatt om du hade startat en tråd om att din flickvän inte ville suga av dig för att du inte va helrakad. Och då hade jag haft precis samma inställning som nu. Så på vilket sätt är jag en hycklande idiot?
    Så vem är du som bestämmer vad andra får lov att äcklas av? Vad ger dig rätten att bestämma det? Att jag skrev analsex är för att det kanske är vanligare att äcklas av det än av kroppsbehåring, men alla tänder vi på olika saker på precis samma sätt som vi inte tänder på andra saker.

Du är en hycklande idiot om du anser att det är ok att äcklas av vissa saker och inte andra.

Ett rövhål är också någonting naturligt förekommande, men det finns många som äcklas av att få saker intryckta där. Liksom mens är naturligt, men jag slickar inte fitta när min fru mensar heller, så det argumentet var det sämsta jag hört någon gång...

Mig veterligen gnäller inte han över håret heller, utan det är TS som gnäller över att han inte vill slicka hennes håriga fitta...
  • Harzan
    lostinspace skrev 2015-03-29 22:56:21 följande:

Så vem är du som bestämmer vad andra får lov att äcklas av? Vad ger dig rätten att bestämma det? Att jag skrev analsex är för att det kanske är vanligare att äcklas av det än av kroppsbehåring, men alla tänder vi på olika saker på precis samma sätt som vi inte tänder på andra saker.

Du är en hycklande idiot om du anser att det är ok att äcklas av vissa saker och inte andra.

Ett rövhål är också någonting naturligt förekommande, men det finns många som äcklas av att få saker intryckta där. Liksom mens är naturligt, men jag slickar inte fitta när min fru mensar heller, så det argumentet var det sämsta jag hört någon gång...

Mig veterligen gnäller inte han över håret heller, utan det är TS som gnäller över att han inte vill slicka hennes håriga fitta...

Var i mitt inlägg kan du läsa att jag anser mig ha rätten att bestämma vad folk får och inte får äcklas av? Jag har delat med mig av min åsikt i frågan, därav skrev jag "jag tycker". Det är liksom lite det som är meningen med ett forum.

Det var inget argument att hår är naturligt förekommande det var ett förtydligande på hur jag ser på saken. Mitt argument i sakfrågan är snarare att man utan problem kan slicka en hårig fitta utan att få hår i munnen. Och att killen i fråga åtminstone borde ge det en chans innan han avfärdar det.
  • Lindsey Egot the only one
    Anonym (N) skrev 2015-03-28 10:00:59 följande:
    Min poäng var den att man jämt läser trådar där FL:arna gapar att man aaaaaldrig ska göra något man inte är bekväm med. Det verkar dock bara gälla för kvinnorna.

Varför ska inte männens vilja respekteras lika mycket?
    Fast TS suger av mannen men han vill inte slicka henne. Det skulle vara precis likadant om han kör analt och hon går med på det och hon vill köra upp en dildo och han inte vill det. Han är den ovillige (offret) som inte vill göra perversa saker (slicka hårig snippa och få en dildo i röven) medan kvinnor förväntas suga håriga snoppar och få kuken uppkörd så ringmuskeln brister för det anses inte perverst när kvinnan blir penetrerad i sina öppningar i kroppen
  • redwine
    Lindsey Egot the only one skrev 2015-03-30 00:57:37 följande:
    Fast TS suger av mannen men han vill inte slicka henne. Det skulle vara precis likadant om han kör analt och hon går med på det och hon vill köra upp en dildo och han inte vill det. Han är den ovillige (offret) som inte vill göra perversa saker (slicka hårig snippa och få en dildo i röven) medan kvinnor förväntas suga håriga snoppar och få kuken uppkörd så ringmuskeln brister för det anses inte perverst när kvinnan blir penetrerad i sina öppningar i kroppen
    ok när vart det perverst att suga eller slicka 100% naturlig sak ?
    Det är väl så att det är en rakad kuk eller fitta so är pervers?

Jag har slickat en extremt hårig kvinna i över 30 år
    aldrig fått ett strå i munnen.....
    Behöver ni lära er får ni höra av er
  • mrwonderful96

Kan du inte trimma dig kort?
    Sen tycker jag att om inte han rakar sig har han ingen rätt att kräva det av dig.
    Personligen föredrar jag om båda är helrakade, men din svamp blir ju ett problem. Ansa dig kort och raka en sexig strimma eller nått?

• MammAmma
    mrwonderful96 skrev 2015-04-02 17:52:53 följande:

Kan du inte trimma dig kort?

Sen tycker jag att om inte han rakar sig har han ingen rätt att kräva det av dig.

Personligen föredrar jag om båda är helrakade, men din svamp blir ju ett problem. Ansa dig kort och raka en sexig strimma eller nått?

TS HAR det redan kortansat, och var hade du tänkt dig att hon ska raka en "sexig strimma" när det är hårlösheten på blygdläpparna som orsakar henne svamp?
  • mrwonderful96
    MammAmma skrev 2015-04-02 19:21:18 följande:
    TS HAR det redan kortansat, och var hade du tänkt dig att hon ska raka en "sexig strimma" när det är hårlösheten på blygdläpparna som orsakar henne svamp?
    Du kanske inte känner till det men det finns kvinnor som har hår bredvid blygdläpparna...
    I övrigt tackar jag för sågningen i ett försök att hjälpa.
Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig