• Anonym (tofsen)

Han vägrar slicka för att jag är hårig

Jag och min kille har varit tillsammans i 5 månader. Under dessa månader har jag inte fått oralsex en enda gång. Orsaken är att jag inte är rakad. Killen hävdar att det är äckligt med "hår i maten" osv, och att han skulle göra det om jag rakade mig. Problemet är att om jag rakar mig kommer svampinfektionerna som ett brev på posten, likaså klåda och utslag. Mitt underliv gillar helt enkelt inte hyveln. Bör tilläggas att jag inte är en vildvuxen djungel, håller det kortklippt. Kan även tillägga att killen i fråga inte heller rakar sig (trimmar inte ens vad det verkar). Han får dock oralsex i princip varje gång vi ligger. När jag påpekade att han ju faktiskt inte heller rakar sig, så sa han att han har ju inte hår på själva kuken. Kontrade med att jag ju inte har hår på själva klitoris, men han fick ändå håret i ansiktet menade han. Då jag verkligen älskar att få oralsex, det finns inget som får mig att komma lika fort, så tycker jag detta är otroligt tråkigt. Hade inte haft nåt emot att raka mig nån gång då och då för att få det lite skönt om jag inte fått problem därnere varje gång. Nu undrar jag om nån är i liknande sits? Är detta vanligt? Hur tacklar man det..? Vi passar toppen ihop i övrigt, men känns tråkigt om jag aldrig ska få det som är det skönaste jag vet, bara pga lite hår.. :(

• Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig
  • Anonym (Ursäkt)

Låter mest som en ursäkt för han vill inte slicka och vet att du inte tänket raka dig! Sluta sug hans kuk oxå problemet löst !

• Anonym (… ..)

nja,, lite rätt har han ts -håret växer inte på själva kulen så man får ju inte det i munnen / ansiktet på samma sätt faktiskt.
    jag skulle personligen inte heller vilja slicka även om busken är på sidorna.. känns ofräscht och äckligt.
    könshår är inte riktigt samma som annat hår, det har ju en speciell spretighet och stelhet. hur man än tvättar kan lukten liksom aldrig gå bort från det -detsamma gäller män med hår på pungen..*burr*
    jag är kvinna om ni undrar och ej flata.

kan du inte vaxa då ? slipper du hårsäcksknortar irritation mm.
    själva floran vänjer sig vid det hårlösa. konstigt tycker jag det borde vara tvärt om, att man får svampinf av håret då det blir fuktigt på ett annat sätt

• Anonym (I see)
    Anders 386 skrev 2015-03-25 15:23:37 följande:

Jag tror det är en dålig undanflykt. Killen tycker det är äckligt att slicka och skyller på håret för att komma undan. Tycker synd om TS - räkna inte med att det kommer att ändra sig om du rakar dig. Väljer du den här killen får du ett trist sexliv. Det finns massor av män därute som skulle älska att slicka din fitta.. 

Om man tycker om att slicka sin parners fitta så gör man det självklart oavsett om det finns hår där eller inte.

Sämsta svaret jag har läst EVER. Så om en tjej inte vill ta kuken i röven så kommer man automatiskt att få ett trist sexliv? Beror ett spännande sexliv på hur mycket man är villig att köra över sig själv? Efterblivet sätt att resonera, år 2015 så måste man väl för fan kunna säga nej om man inte vill!
  • Hårfagre

Vad trist för dig TS ! Det är ju så lätt att få bort eventuella hårstrån ur munnen bara genom att slicka kvinnans lår. Håret försvinner i ett nafs, och man kan återgå till att lapa hennes välsmakande kön

• Anonym (vaxa)

Prova att vaxa på salong. Rakning passar inte mig heller!

• lick

Finns inget som är så upphetsande som en rejäl vildvuxen buske! En kvinna ska se ut som en kvinna!

Älskar att smaka på henne! Skaffa en riktig man!

• Anonym (nääj)

Skriver som några andra här, sluta suga av honom tills du får ditt. Hur är han annars, försöker tillfredsställa dig med fingrar o så? Suga av honom efter en hel dag i jobb kläder otvättad - uäck!

• Hårfagre

Liten spinoff på detta inlägg. Jag skulle inte vilja vara tillsammans med en kvinna som inte vill att jag slickar henne

sisters03 skrev 2015-03-25 17:04:36 följande:

Svårt läge! Skulle nog själv inte klara av att träffa en kille om han inte ville slicka mig (oavsett anledning), för det är det som får mig att komma.

Det är ju tyvärr inte säkert att man passar ihop sexuellt bara för att man passar bra ihop på andra sätt .

Jag skulle nog även ha svårt att njuta av att få oralsex om jag vet att jag "övertalat" killen till det och att han egentligen tycker att det är ofräscht.

Tycker det är svårt med råd när det kommer till sånt här, för som många skrivit så måste man ju få säga själv vad man vill och inte vill göra! Men samtidigt så tycker väl jag att sex är att ge och ta och man gör det skönt för varandra på olika sätt som båda känner sig bekväma med. Jag får ju egentligen inte ut så mycket av att jag suger av min pojkvän och att han får komma i min mun, men jag får ju bekräftelse i att han tycker det är skönt. Och eftersom han gör det skönt för mig vill ju jag göra det skönt för honom!

Men om jag var du skulle jag nog ställa in mig på att han antagligen inte kommer vilja ge dig oralsex och om det då är värt att fortsätta ? För ponera att du skulle lyckas övertala han att göra det, tror du att du skulle kunna njuta av det då när du vet vad han egentligen tycker och tänker ?

• nevermind
    Anonym (Ursäkt) skrev 2015-03-25 18:54:11 följande:

Låter mest som en ursäkt för han vill inte slicka och vet att du inte tänket raka dig! Sluta sug hans kuk oxå problemet löst !

Så barnsligt.
  • nevermind
    Anonym (I see) skrev 2015-03-25 20:10:55 följande:
    Sämsta svaret jag har läst EVER. Så om en tjej inte vill ta kuken i röven så kommer man automatiskt att få ett trist sexliv? Beror ett spännande sexliv på hur mycket man är villig att köra över sig själv? Efterblivet sätt att resonera, år 2015 så måste man väl för fan kunna säga nej om man inte vill!
Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig