• Anonym (tofsen)

Han vägrar slicka för att jag är hårig

Jag och min kille har varit tillsammans i 5 månader. Under dessa månader har jag inte fått oralsex en enda gång. Orsaken är att jag inte är rakad. Killen hävdar att det är äckligt med "hår i maten" osv, och att han skulle göra det om jag rakade mig. Problemet är att om jag rakar mig kommer svampinfektionerna som ett brev på posten, likaså klåda och utslag. Mitt underliv gillar helt enkelt inte hyveln. Bör tilläggas att jag inte är en vildvuxen djungel, håller det kortklippt. Kan även tillägga att killen i fråga inte heller rakar sig (trimmar inte ens vad det verkar). Han får dock oralsex i princip varje gång vi ligger. När jag påpekade att han ju faktiskt inte heller rakar sig, så sa han att han har ju inte hår på själva kuken. Kontrade med att jag ju inte har hår på själva klitoris, men han fick ändå håret i ansiktet menade han. Då jag verkligen älskar att få oralsex, det finns inget som får mig att komma lika fort, så tycker jag detta är otroligt tråkigt. Hade inte haft nåt emot att raka mig nån gång då och då för att få det lite skönt om jag inte fått problem därnere varje gång. Nu undrar jag om nån är i liknande sits? Är detta vanligt? Hur tacklar man det..? Vi passar toppen ihop i övrigt, men känns tråkigt om jag aldrig ska få det som är det skönaste jag vet, bara pga lite hår.. :(

• Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig
  • Anonym (Okej.)

Hade inte heller sugit min kille om han hade hår så förstår honom. Det är äckligt.

• MammAmma
    Anonym (Härreguuud) skrev 2015-03-26 09:06:04 följande:

Jag får sällan svampinfektion av vaxning, men får det nästan jämt av rakning jag med.. 

Skönt att det funkar för dig! För mig funkar inget av det eftersom mitt underliv helt enkelt inte gillar att vara hårlöst för det blir för tätt mellan huden och trosorna. Om TS har samma problem vet jag ju förstås inte.
  • Binary
    MammAmma skrev 2015-03-26 09:01:47 följande:
    TS främsta problem är svampinfektioner, inte utslag. Där hjälper inte vaxning.

Beror helt på personen skulle jag säga. Frugan fick väldigt ofta svampinfektioner oavsett om hon rakade eller bara trimmade det eller lät det vara. Sedan hon började vaxa för ett par år sedan har det bara inträffat 1 gång. Nu vet jag väl inte om man ska basunera ut att vaxning hjälper alla, men det funkar för frugan.

Finns även sugaring om man vill ha bort hårväxt, men har tyvärr inte mycket information om det.
    Till syvende och sist är det hela TS beslut dock. Vill hon ha behåringen som hon har det, så får hon därefter göra bedömningen om hur man ska kommunicera och agera med partnern. Det är inte roligt att sakna något på det sexuella planet, men sedan får man fråga sig om allt som faktiskt är bra, väger över det dåliga.

sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Harzan

Vilken egoistisk kille du har. Har du berättat för honom hur mycket du faktiskt tycker om oralsex? Har du gjort det och han fortfarande vägrar så verkar han inte va mycket att hänga i granen precis.

• Anonym (Sophie)
    Anonym (Mr BIG) skrev 2015-03-26 11:02:25 följande:

TS verkar helt knäpp.
    Om hon inte är rakad så är det väl självklart att inte killen vill slicka henne.
    Sedan ska hon vara mer fokuserad på sin kille istället, om han är en riktig man så ser han till sina behov främst, det är maskulint.

Vilket töntigt svar.. Å vadå Mr BIG, kom du inte på något bättre namn... Vem vill ha en kille som ser sina behov främst, bådas behov är lika viktigt i ett förhållande.
  • Anders 386
    Harzan skrev 2015-03-26 10:57:28 följande:

Vilken egoistisk kille du har. Har du berättat för honom hur mycket du faktiskt tycker om oralsex? Har du gjort det och han fortfarande vägrar så verkar han inte va mycket att hänga i granen precis.

Men det har inte ett dugg med egoism att göra! Han tycker inte om att slicka. Då gör man inte det. Det är synd om honom eftersom han inte klarar att tillgodose TS behov. Man kan tyvärr inte välja om man tycker om att slicka fitta eller inte, man är bara den person man råkat bli...

• Linnea1994
    emeliienicole skrev 2015-03-25 10:47:11 följande:

Töntig inställning han har..som du själv sa så har vi tjejer inget hår på klitoris, om han inte rakar sig så finns det ju hår längst ner på kuken om man säger så? Alltså, om du tittar när du suger av honom så ser du ju håret...samt att han har antagligen då hår på hela pungen?? Det blir ju svettigt och kan börja lukta. Tycker att om han kräver att du ska raka dig för att få oralsex så ska han göra detsamma, sluta ge honom det tills han inser att det han säger är löjligt. 
    Det kan inte vara så att han inte gillar att slicka tjejer? Han kanske tycker att själva slickandet är äckligt men inte vågar säga det??

Inte på klitoris, men trotts allt hår runt omkring!
  • Harzan

Hahaha "Mr.Big" vilken fjant du är.

Anders 386

Om anledningen till att man inte vill slicka är att man inte vill ha "hår i maten" så är man egoistisk i mina ögon. Lite hår i munnen har ingen dött av.

• Anonym (jg)
    Anonym (tofsen) skrev 2015-03-25 10:13:03 följande:

Jag och min kille har varit tillsammans i 5 månader. Under dessa månader har jag inte fått oralsex en enda gång. Orsaken är att jag inte är rakad. Killen hävdar att det är äckligt med "hår i maten" osv, och att han skulle göra det om jag rakade mig. Problemet är att om jag rakar mig kommer svampinfektionerna som ett brev på posten, likaså klåda och utslag. Mitt underliv gillar helt enkelt inte hyveln. Bör tilläggas att jag inte är en vildvuxen djungel, håller det kortklippt. Kan även tillägga att killen i fråga inte heller rakar sig (trimmar inte ens vad det verkar). Han får dock oralsex i princip varje gång vi ligger. När jag påpekade att han ju faktiskt inte heller rakar sig, så sa han att han har ju inte hår på själva kuken. Kontrade med att jag ju inte har hår på själva klitoris, men han fick ändå håret i ansiktet menade han. Då jag verkligen älskar att få oralsex, det finns inget som får mig att komma lika fort, så tycker jag detta är otroligt tråkigt. Hade inte haft nåt emot att raka mig nån gång då och då för att få det lite skönt om jag inte fått problem därnere varje gång. Nu undrar jag om nån är i liknande sits? Är detta vanligt? Hur tacklar man det..? Vi passar toppen ihop i övrigt, men känns tråkigt om jag aldrig ska få det som är det skönaste jag vet, bara pga lite hår.. :(

Har inte samma problem med rakning kanske men nära på, så jag kör bara brasiliansk sugaring vaxning, sugaring (varmt socker, mycket mer skonsamt mot inåtväxt, utväxt och känslighet) värt det.. Nu planerar jag laserhårborttagning med den nyaste.. ska bli riktigt gött...

Men assååååå... Nej! jag hade inte pallat att va utan och hade definitivt slutat behaga mannen som bara kan ligga där å gotta sig.. Varför Är det så?!?! Blir så arg. Bullshit asså av honom eftersom att hålla det trimmat är nice och knappas fäller det nåt vidare..
    Sluta sug honom!
  • Anonym (tofsen)
    MammAmma skrev 2015-03-26 10:39:41 följande:
    Skönt att det funkar för dig! För mig funkar inget av det eftersom mitt underliv helt enkelt inte gillar att vara hårlöst för det blir för tätt mellan huden och trosorna. Om TS har samma problem vet jag ju förstås inte.
    Samma här. Har provat vaxning och hårborttagningskräm innan. Sen beslöt jag mig för att låta det vara, och klippa det kort istället. Tidigare partners har gladeligen slickat ändå..
Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig