• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • bebba83
    Bella och Mayas mamma skrev 2015-05-14 21:01:09 följande:

Bebba83 : visst suger det! Jag älskar att det växer en liten människa i min kropp... men den där 24/7 hade jag gärna varit utan :(

Ja de e samma här. Finns inte en dag jag inte tänker på hur lyckligt lottad jag e men gud som ja saknar en dag eller iaf en timma utan å kännas som ja ska spy :/
  • evve88

Postafen hjälpte verkligen mig, gick runt två veckor och tänkte att "ja klarar inte detta en dag till" mådde sååå illa. Nu ställer ja klockan en timma innan ja ska gå upp och tar en varje morgon. Går in i vecka elva i morgon. Hoppas något funkar för er!!

• Anniiica

Lergigan hjälpte mig också! Från 24:7 illamående till noll! Hjälpte mig direkt.

Man måste få det utskrivet från sin läkare då det är receptbelagd, men ring eran läkare och be att få det utskrivet!

• Myran88

Gå till läkaren och säg att ni mår illa och kräks! Så får ni säkerligen lergigan COMP utskrivet. Några fler förstagångsföderskor från Stockholm i denna tråd? Jag har BF 24/12 (stackars barn;)).

• bebba83
    evve88 skrev 2015-05-14 21:23:59 följande:

Postafen hjälpte verkligen mig, gick runt två veckor och tänkte att "ja klarar inte detta en dag till" mådde sååå illa. Nu ställer ja klockan en timma innan ja ska gå upp och tar en varje morgon. Går in i vecka elva i morgon. Hoppas något funkar för er!!

Tog en postafen senast i förmiddags men har inte hjälpt nånting :( usch va man känner sig gnällig ha ha
  • bebba83
    Myran88 skrev 2015-05-14 21:27:45 följande:

Gå till läkaren och säg att ni mår illa och kräks! Så får ni säkerligen lergigan COMP utskrivet. Några fler förstagångsföderskor från Stockholm i denna tråd? Jag har BF 24/12 (stackars barn;)).

Och det är inga bieffekter på bebisen? Då ska ja fixa såna på mitt samtal nästa vecka! Känns skönt å höra att de finns hjälp ;)
  • evve88
    bebba83 skrev 2015-05-14 21:28:28 följande:

Tog en postafen senast i förmiddags men har inte hjälpt nånting :( usch va man känner sig gnällig ha ha

Åh nej, haha ja vet. Man kan knappt med att klaga men de är ju fruktansvärt jobbigt att må illa. Tycker du borde säga till BM att du vill ha lerigan Comp utskrivet. Min BM skrev ut det med men hjälpte med postafen!
  • velvet

Myran88 - Jag är inte förstagångsföderska men från Stockholm. :) Var i Stockholm bor ni?

• Astli85

Oh imon (idag) har jag inskrivning ???? känns overkligt. .. ska försöka få ett UL för å kolla så det är rätt karl jag informerat om att jag är gravid. ... ja jag är singel. .. å kanske lite för pilsk för mitt eget bästa..

Går runt å tänker att fan.. nu får jag säkert missfall bara för jag bestämt mig att ta hand om det här pyret själv.... är det ovanligt att tänka den tanken? :O

• TessOphira
    Astli85 skrev 2015-05-15 02:46:06 följande:

Oh imon (idag) har jag inskrivning ???? känns overkligt. .. ska försöka få ett UL för å kolla så det är rätt karl jag informerat om att jag är gravid. ... ja jag är singel. .. å kanske lite för pilsk för mitt eget bästa..

Går runt å tänker att fan.. nu får jag säkert missfall bara för jag bestämt mig att ta hand om det här pyret själv.... är det ovanligt att tänka den tanken? :O

Ovanligt är det nog inte men ganska onödigt. Varför stressa upp sig med såna negativa tankar nör du har något så dyrbart att fokusera på :)
Svar på tråden BF december 2015 :-)