• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • velvet

panisette - Kul med fler från Stockholm! Var i Stockholm bor ni? :)

• velvet

aldriggeupp - Kul! Vi borde lägga till någon lista i trådstarten med BF, ålder, stad, antal tidigare barn osv. :)

Någon som vet hur man fixar det?

• panisette

velvet - bor i Bergshamra men flyttar till Söder nästa helg, nära SÖS (väldigt passande inför förlossning :Glad )

• evve88
    Hallonpaj skrev 2015-05-16 10:00:50 följande:

Vi bor utomlands just nu. Men under sommarmånaderna kommer jag hålla till hemma i Östergötland, för då är det alldeles för varmt här  Var bor ni?

Vi berättade för föräldrar och syskon i vecka 6. Men vänner väntar vi med tills vi vet att allt står rätt till. Ni då? 

Åh då håller jag hårt om tummarna för ett glatt resultat på testet! 

Åh låter underbart! Så tanken är att föda utomlands med? Min syster vet, men ingen annan än.. Men så fort testet är gjort kommer familjen och alla få veta.. Är i v 12+4 nånting då.. Tänker du vänta med att berätta för vänner till RUL?

Åh tack så hemskt mycket,!! Det värmer!
  • Honsomvill
    velvet skrev 2015-05-16 10:31:10 följande:

panisette - Kul med fler från Stockholm! Var i Stockholm bor ni? :)

Bor också i sthlm! (Typ) 4mil utanför, i södertälje :)
  • aldriggeupp

Det var en fb grupp på gång, men blev inte av. Man kanske kan göra en lite senare när de flesta är runt v12?

• Loveway

Jag är ganska ung, blir 22 nu i sommar och bor för tillfället nere i skåne.

Är det någon annan här i gruppen som är i liknande ålder eller kanske är bosatt i de södra delarna av Sverige? :)

• Aurora82
    aldriggeupp skrev 2015-05-16 13:15:24 följande:

Det var en fb grupp på gång, men blev inte av. Man kanske kan göra en lite senare när de flesta är runt v12?

Det finns en fb grupp. Vi som var med här från början är med (de flesta IAF). Decemberbebisar 2015. Dock är gruppen hemlig så vill ni gå med adda rozannarozanna Petersson så lägger hon till er
Svar på tråden BF december 2015 :-)