• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • velvet

SsJj - Usch vad oroligt och jobbigt! Vilken vecka är du i? Varför har du haft en känsla av att någonting inte var som det skulle? Håller tummarna iaf och tycker iaf att du ska försöka få ett VUL!

• SsJj

Vecka 8+0 idag.

Magkänslan.. Har ju varit gravid 3 ggr innan varav ett MA..

Nu är alla symtomen borta också.. Inga ömma bröst. Ingen huvudvärk och inget illamående. Inget alls utav det som plågat mig i 4 veckor..

• Anniiica

Lagom till min sjukskrivning gick ut, började illamåendet gå över! :)

Nu har jag jobbat hela helgen och fått må bra för första gången sen 4 veckor tillbaka.

Hoppas detta håller i sig nu!

• JJ15
    Anniiica skrev 2015-05-17 15:25:14 följande:

Lagom till min sjukskrivning gick ut, började illamåendet gå över! :)

Nu har jag jobbat hela helgen och fått må bra för första gången sen 4 veckor tillbaka.

Hoppas detta håller i sig nu!

Härligt! Håller tummarna att illamåendet håller sig borta nu :)
  • bebba83
    SsJj skrev 2015-05-17 12:46:42 följande:

Vecka 8+0 idag.

Nu är alla symtomen borta också.. Inga ömma bröst. Ingen huvudvärk och inget illamående. Inget alls utav det som plågat mig i 4 veckor..

Håller alla tummar och tår!
  • Anniiica
    JJ15 skrev 2015-05-17 15:30:40 följande:
    Härligt! Håller tummarna att illamåendet håller sig borta nu :)
    Tack!

Hoppas verkligen det:)

Hoppas alla snart får slippa detta illamående och kräkningar, så vi får må bra här inne:))
  • Misshjb
    Primrose Lilac skrev 2015-05-17 08:48:02 följande:
    Min kusin har ett lättare hjärtfel (vet ej vilken sort) han opererades och lever idag som vanligt, min bror hade transposition. Ul inriktat på hjärtat var ju inget man kollade på den tiden så han föddes utan att de visste om det men det visade sig ju väldigt fort, han fick hjärnskador till följd av syrebrist och lever idag med pacemaker och har försenad utveckling.

De tycker egentligen att ett vanligt UL borde räcka på mig men förra graviditeten insisterade vi och fick ett, och eftersom vi fick ett förra så har vi fått en tid för en nu också. Känns tryggt att kolla lite extra!
    Då förstår jag. Det känns alltid bättre och vara förberedd och få lugn. Det är ganska unikt i vår position att få så många ul och stöd. Jag är mycket tacksam över det.
  • Misshjb
    SsJj skrev 2015-05-17 12:46:42 följande:

Vecka 8+0 idag.

Usch vad jobbigt att känna oron. Hoppas det går bra. Jag har haft MA med brun blödning och brun blödning utan MA. Det behöver inte betyda nått. Lycka till
  • Pyret 85
    SsJj skrev 2015-05-17 09:26:54 följande:

Jag har haft känslan av detta länge nu.

Jag satt på toastolen medan lillan badade. Tänkte att det kan bara inte finnas ett levande foster i magen. Jag kan slå vad med mig själv om det..

Satte mig på toan och skulle kissa och vad händer då? Massor av bruna flytningar.

Precis som vid mitt MA..

Ringt akuten 4 gånger men ingen som svarar. Vet inte om dom gör vul på akuten här..

Vill inte bara gå och vänta.. :(

Håller tummarna att allt är bra.
  • Loveway
    liinaH skrev 2015-05-16 20:56:42 följande:

Jag blir 23 Och kommer också i från Skåne :) hur långt är du gången? :)

Men åh vad roligt! :) Jag har gått 8 hela veckor nu idag , så går in i vecka 9 imorgon.

Hur långt har du själv gått?
Svar på tråden BF december 2015 :-)