BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
SsJj - Usch vad oroligt och jobbigt! Vilken vecka är du i? Varför har du haft en känsla av att någonting inte var som det skulle? Håller tummarna iaf och tycker iaf att du ska försöka få ett VUL!
Vecka 8+0 idag.
Magkänslan.. Har ju varit gravid 3 ggr innan varav ett MA..
Nu är alla symtomen borta också.. Inga ömma bröst. Ingen huvudvärk och inget illamående. Inget alls utav det som plågat mig i 4 veckor..
Lagom till min sjukskrivning gick ut, började illamåendet gå över! :)
Nu har jag jobbat hela helgen och fått må bra för första gången sen 4 veckor tillbaka.
Hoppas detta håller i sig nu!
Lagom till min sjukskrivning gick ut, började illamåendet gå över! :)
Nu har jag jobbat hela helgen och fått må bra för första gången sen 4 veckor tillbaka.
Hoppas detta håller i sig nu!
Vecka 8+0 idag.
Nu är alla symtomen borta också.. Inga ömma bröst. Ingen huvudvärk och inget illamående. Inget alls utav det som plågat mig i 4 veckor..
Vecka 8+0 idag.
Jag har haft känslan av detta länge nu.
Jag satt på toastolen medan lillan badade. Tänkte att det kan bara inte finnas ett levande foster i magen. Jag kan slå vad med mig själv om det..
Satte mig på toan och skulle kissa och vad händer då? Massor av bruna flytningar.
Precis som vid mitt MA..
Ringt akuten 4 gånger men ingen som svarar. Vet inte om dom gör vul på akuten här..
Vill inte bara gå och vänta.. :(
Jag blir 23 Och kommer också i från Skåne :) hur långt är du gången? :)