BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Har en kompis som vill på grönan, är i v8 7+6 kan jag åka karuseller?
Jag är ganska ung, blir 22 nu i sommar och bor för tillfället nere i skåne.
Är det någon annan här i gruppen som är i liknande ålder eller kanske är bosatt i de södra delarna av Sverige? :)
Jag är ganska ung, blir 22 nu i sommar och bor för tillfället nere i skåne.
Är det någon annan här i gruppen som är i liknande ålder eller kanske är bosatt i de södra delarna av Sverige? :)
Undrar om någon har problem med restless legs? Jag hade i slutet av förra graviditeten och nu har det kommit tillbaka! Redan!! Är i v 12 bara.. vet ej hur jag ska stå ut!
Undrar om någon har problem med restless legs? Jag hade i slutet av förra graviditeten och nu har det kommit tillbaka! Redan!! Är i v 12 bara.. vet ej hur jag ska stå ut!
Bor också i Sthlm, Hammarby Sjöstad!
Hej!
Jag hoppar gärna in här!
Väntar mitt 2a barn i månadsskifter nov/dec.
Mår illa och har gjort det i ett par veckor nu, knaprar Postafen och använder seabands men det funkar bara ibland.
Jobbigt just nu att vara gravid men är ändå så himla glad ;)
Hej!
Jag hoppar gärna in här!
Väntar mitt 2a barn i månadsskifter nov/dec.
Mår illa och har gjort det i ett par veckor nu, knaprar Postafen och använder seabands men det funkar bara ibland.
Jobbigt just nu att vara gravid men är ändå så himla glad ;)
Inlagd och får kortison mot illamåendet. Hög och lär inte kunna sova. Massa energi o bara äter!? Från att spytt var femte min sen v 5.. Inlagd andre gången. V 7+
Inlagd och får kortison mot illamåendet. Hög och lär inte kunna sova. Massa energi o bara äter!? Från att spytt var femte min sen v 5.. Inlagd andre gången. V 7+