BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Velvet Vi bor i Vasastan. Var bor ni? Hur många har du sedan tidigare och hur gammal är du? :)
Myran88 - Nä vad kul, vi bor också i Vasastan (Dannemoragatan vid Norrtull)! Både jag och min sambo är 30 år och vår dotter Livia fyller fyra år till hösten. :) Berätta mer om er!
Har försökt läsa ikapp lite vad som skrivs här i tråden. Grattis till alla nya plussare!
En liten uppdatering från mig:
Jag är i v 10+2 idag. Någon mer som befinner sig däromkring?
Har mått illa och spytt dygnet runt sedan v7, men nu äntligen mår jag bättre. Kunde inte ens tänka på kött utan att hulka, än mindre gå förbi köttavdelningen i affären. Så min stackars man har fått leva på fisk och vegetariskt med mig de senaste veckorna.
Den 21e ska jag på första bm besöket. Längtar så otroligt mycket! Köpte faktiskt det första lilla plagget idag. Någon mer som tjuvstartat?
Har försökt läsa ikapp lite vad som skrivs här i tråden. Grattis till alla nya plussare!
Har mått illa och spytt dygnet runt sedan v7, men nu äntligen mår jag bättre. Kunde inte ens tänka på kött utan att hulka, än mindre gå förbi köttavdelningen i affären. Så min stackars man har fått leva på fisk och vegetariskt med mig de senaste veckorna.
Den 21e ska jag på första bm besöket. Längtar så otroligt mycket! Köpte faktiskt det första lilla plagget idag. Någon mer som tjuvstartat?
Oj, får jag också vara med? BF 10 december med första barnet. Känns otroligt roligt och spännande.
Oj, får jag också vara med? BF 10 december med första barnet. Känns otroligt roligt och spännande.
Ska vara en glad gubbe där. Haha