• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Anniiica
    velvet skrev 2015-05-20 08:40:12 följande:

Jag förstår mig inte på folk som klarar av att vänta! ;)

Vi kommer inte ta reda på kön!:)

Vi vill bli överraskade på BB:)
  • Beya

Jag ska absolut också ta reda på könet, är alldeles för nyfiken av mig för att låta bli :) har världens mysigaste pojk sedan innan så känner det spelar ingen roll vad det blir:)

• skt1982

Vi ska ta reda på. Drömt 2 ggr om en pojke denna gång. Har två flickor sen innan o drömde där att jag vänta flickor.

Mina drömmar jag haft har varit små knäppa. En pojke som föds med några tänder!? Mina två flickor fick tänder tidigt, 3 mån gamla.

• velvet

Jag har en stark känsla av att bebisen i magen är en pojke. Min sambo tror på tjej vilket han trodde förra gången också, och då hade han ju rätt. ;) Är det någon som vet om chansen att få samma kön som tidigare är större än att få olika kön på barnen? Tänker att vissa män lättare "producerar" killar och andra tjejer?

• velvet

Anniiica - Som sagt, förstår mig inte på det! ;) Men är väldigt imponerad och önskar att jag också kunde hålla mig.

• Hallonpaj

Jag vill veta kön men inte mannen. Så vete tusan hur vi ska göra. 

För mig spelar det ingen roll vad det blir, men jag vill kunna handla på mig lite bebiskläder nu när sommarmodet är (eftersom vi bor utomlands med varmt året om). Får se om jag kanske lyckas övertala karln till att tjuvkika ändå Flört

• Lizzie09
    bebba83 skrev 2015-05-20 08:53:56 följande:

Nån som har nån känsla av vad ni kommer få för kön?:)

Jag, min mamma och min syster tror att det är en liten tjej, så vi får se sen om vi har rätt :D Sambon har inte vågat gissa än ;)
  • gällka88

Jag hade velat veta men inte min sambo så de lät väl bli lite diskussion fram till RUL. Funderar på att göra de där bikarbonat-testet och inte ta reda på könet för att se på BB sen om de fungerar..

• Beya

Tror jag kommer få en pojk till för vi hade sex så ofta och prick på ägglossningsdagen och då är det större chans för en pojk

Svar på tråden BF december 2015 :-)