• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • bebba83
    Anniiica skrev 2015-05-19 19:38:04 följande:

Beklagar verkligen. :(

Styrkekram! Hade likadant i februari. Från det att ja fick reda på de gick de på några dagar. Verkar som kroppen fattar när man fått höra att det är kört liksom. Önskar inte min värsta fiende det och skickar all min styrka till dig!
  • MålaMittHjärta
    Aurora82 skrev 2015-05-19 19:43:23 följande:
    Men så jobbigt :( Hoppas du snart blir gravid igen! Vad är lutinus för ngt?
    Oj råkade posta "fel" detta var tänkt till ivf gruppen. Lutinus är vaginaltabletter för att pricken ska få större chans att fästa, används vid IVF
    Mamma till världens sötaste Elvis
  • Astli85
    evve88 skrev 2015-05-19 19:23:16 följande:

Haha I hear ya :p ska utomlands om 4 veckor, känner mig liksom inte direkt fit, nu i början är man ju bara svullen med. Hade vart bättre om man hade lite gullig gravidmage istället ser man svullen ut ända upp i ansiktet.. Haha jaja bara att gilla läget! Vart hittade du bikini?

Jag köpte på halens.se faktiskt. . Bra storlekar och modeller där tycker jag.. om man behöver lite bygel och vadd för att hålla härligheterna på plats ^^
  • Beya
    MålaMittHjärta skrev 2015-05-19 20:09:49 följande:

Tack alla, lämnar tråden och önskar er lycka till :)

Lider med dig :( önskar dig all lycka i framtiden!
  • Pyret 85
    MålaMittHjärta skrev 2015-05-19 20:09:49 följande:

Tack alla, lämnar tråden och önskar er lycka till :)

Beklagar
  • velvet

Jag är SÅ spänd och förväntansfull när det gäller könet. Kan knappt vänta till RUL (men vet ju såklart att jag måste, hehe). Någon annan som har tankar om kön? Kommer alla att ta reda på det om det går att se? Vi har ju en dotter sen innan. :)

• Pyret 85
    velvet skrev 2015-05-20 07:12:53 följande:

Jag är SÅ spänd och förväntansfull när det gäller könet. Kan knappt vänta till RUL (men vet ju såklart att jag måste, hehe). Någon annan som har tankar om kön? Kommer alla att ta reda på det om det går att se? Vi har ju en dotter sen innan. :)

Vi kommer absolut att ta reda på det om det går att se. Är så nyfikna på vad det är för en filur som bor där inne.
  • Lizzie09
    velvet skrev 2015-05-20 07:12:53 följande:

Vi kommer också att ta reda på det :) Ska bli så spännande!
  • velvet

Jag förstår mig inte på folk som klarar av att vänta! ;)

Svar på tråden BF december 2015 :-)