BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Lycka till och hoppas allt går bra på rul!!
Jag har rul nästa fredag, längtar!!
Känner igen mig i det många skriver, att jag är orolig över om det verkligen är någon därinne! Senaste ul var i v 11, då såg allt bra ut. Men nu känner jag mig egentligen bara tjock, men inte på ett gravidsätt, mer bara svullen i magen och har gått upp i vikt, så som man skulle se ut om man gick upp i vikt..
TROR att jag känt något några gånger, men det går ju så snabbt så det är så svårt att avgöra.. Ska till Grekland på tors och göra ul där för jag vill så gärna se att allt är bra.
Hur är det med er annars? Själv mår jag fortf lika illa som de första veckorna men aldrig så att jag spyr. Är ändå väldigt glad för det fastän det är påfrestande, eftersom det känns som ett bra tecken..!?
Åh.. då är vi i precis samma sits... skulle aldrig ha barn.. kan yup inget om barn för jag har aldrig lyssnat på alla mina vänner när de snackar barn... haha.. å mitt Rul är 4/8 och antagligen bf 31/12 ????
Misstag.. och killen är inte medverkande... Hej ensamstående????
Hej :)
Smiter in här med mitt andra inlägg någonsin på Fl :)
Väntar mitt första barn (jag som ALDRIG skulle ha några) så det är ett litet "misstag" men ack så välkommet även om jag får ställa in mig på att bli ensam förälder :)
Var på KUB i onsdags och allt såg fint ut, livlig liten krabat där inne och kan knappt bärga mig tills jag faktiskt kan KÄNNA den rumla runt :) :)
Kan absolut INGENTING om barn så försöker nu lära mig så mycket som möjligt...
Bf beräknad 30/12-15
Jag är i vecka 16+3 och brukar mest kunna känna som kolsyra nedanför naveln. Men det är den enda typ av rörelse som jag känner
Lycka Till alla som har RUL snart Den 24/7 blir det rul för mig
Allt såg bra ut. Bf 5 december. Har dock moderkakan i framvägg så därför jag inte känt bebisen så tydligt än.
Fick en ny tid för att se så allt ser bra ut med moderkakan i v 32. Den var tydligen väldigt låg nu.
Kände tidigt med första barnet, v 14 redan. Regelbundet från v 17 ungefär. Nu är jag i v 19 och känner knappt inget.. onte utan att man blir orolig!!!
Har idag haft så jävla ont i huvudet! Brukar aldrig ha ont i huvudet.. Någon som vet vad detta kan bero på?
Ont i huvudet är helt normalt. Jag hade det dagligen i lite över en månad.
Det är något med tunnare kärl i huvudet eller så. Nej jag ska inte säga säkert att det var så, men något liknande, och helt normalt enligt min BM
Allt såg bra ut. Bf 5 december. Har dock moderkakan i framvägg så därför jag inte känt bebisen så tydligt än.
Fick en ny tid för att se så allt ser bra ut med moderkakan i v 32. Den var tydligen väldigt låg nu.
Har idag haft så jävla ont i huvudet! Brukar aldrig ha ont i huvudet.. Någon som vet vad detta kan bero på?
Varenda dag i 3 veckor nu... huaaa... I'm sick of it :/