• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • modernu

Känner något vissa dagar. Svårt att vara helt säker på att det är bebisen. Men troligtvis. Ikväll har jag känt rätt mycket. V 16+5. Har också ganska mycket sammandragningar. Minns inte att jag hade det så tidigt med första. Ver faktiskt inte alls när det började. Långt senare, har jag för mig. Fler?

• Ensamstående1980

Vill tro att jag kände något igår kväll! Kändes iallafall inte som magens/tarmarnas "normala" rörelser jag känt förut...

Men är också inställd på att det kan vara inbillning eftersom jag så gärna VILL känna bebis :)

• Ensamstående1980
    Ensamstående1980 skrev 2015-07-06 22:18:31 följande:

Vill tro att jag kände något igår kväll! Kändes iallafall inte som magens/tarmarnas "normala" rörelser jag känt förut...

Men är också inställd på att det kan vara inbillning eftersom jag så gärna VILL känna bebis :)

Glömde lägga till att de e 14+4 idag så kanske lite VÄL tidigt att kunna känna ngt?
  • summer13

Kände tidigt med första barnet, v 14 redan. Regelbundet från v 17 ungefär. Nu är jag i v 19 och känner knappt inget.. onte utan att man blir orolig!!!

• fantasy06

Äntligen är det den 7 juli och dags för rul. Är i v 18+1 idag. Hoppas att allt är bra med bebis :)

• Snobi

Jag kände första rörelsen i slutet av v. 16 men då var jag väldigt osäker på om jag kände rätt. Sen började jag känna tydligare i v. 17 och i v. 18 gick det att känna utanpå magen. Ganska förvånad eftersom det är första barnet. V. 19 nu och rul på fredag

• Misshjb

Vad härligt och känna era bäbisar, första kände jag inte förrän v 20 på riktigt innan kanske nått fladder. Den här har jag känt sedan v 17+ är i v 18+0 idag. Det är nått alldeles speciellt när det känns. Vi är flera som har rul snart och det ska bli härligt och skrämmande samtidigt. Jag har rul 13 på måndag.

• Karin23
    fantasy06 skrev 2015-07-07 06:31:33 följande:

Äntligen är det den 7 juli och dags för rul. Är i v 18+1 idag. Hoppas att allt är bra med bebis :)

Lycka till! Hoppas jag med för dig:) Härligt med RUL:)
  • JJ15

Kom precis hem från bvc besök. Bebis var så sprallig att plutten inte lät oss lyssna på hjärtljuden alls ;) jag har äntligen börjat gå upp i vikt efter fighten mot viktnedgången! Är så glad att det börjar gå framåt, tyvärr är illamåendet kvar men spyr inte alls lika ofta längre. Nu börjar jag dock få problem med foglossning verkar det som :/

• fridawilhelmina
    fantasy06 skrev 2015-07-07 06:31:33 följande:

Lycka till och hoppas allt går bra på rul!! 

Jag har rul nästa fredag, längtar!! 
    Känner igen mig i det många skriver, att jag är orolig över om det verkligen är någon därinne! Senaste ul var i v 11, då såg allt bra ut. Men nu känner jag mig egentligen bara tjock, men inte på ett gravidsätt, mer bara svullen i magen och har gått upp i vikt, så som man skulle se ut om man gick upp i vikt..
    TROR att jag känt något några gånger, men det går ju så snabbt så det är så svårt att avgöra.. Ska till Grekland på tors och göra ul där för jag vill så gärna se att allt är bra.
    Hur är det med er annars? Själv mår jag fortf lika illa som de första veckorna men aldrig så att jag spyr. Är ändå väldigt glad för det fastän det är påfrestande, eftersom det känns som ett bra tecken..!?
Svar på tråden BF december 2015 :-)