BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Känner något vissa dagar. Svårt att vara helt säker på att det är bebisen. Men troligtvis. Ikväll har jag känt rätt mycket. V 16+5. Har också ganska mycket sammandragningar. Minns inte att jag hade det så tidigt med första. Ver faktiskt inte alls när det började. Långt senare, har jag för mig. Fler?
Vill tro att jag kände något igår kväll! Kändes iallafall inte som magens/tarmarnas "normala" rörelser jag känt förut...
Men är också inställd på att det kan vara inbillning eftersom jag så gärna VILL känna bebis :)
Vill tro att jag kände något igår kväll! Kändes iallafall inte som magens/tarmarnas "normala" rörelser jag känt förut...
Men är också inställd på att det kan vara inbillning eftersom jag så gärna VILL känna bebis :)
Kände tidigt med första barnet, v 14 redan. Regelbundet från v 17 ungefär. Nu är jag i v 19 och känner knappt inget.. onte utan att man blir orolig!!!
Äntligen är det den 7 juli och dags för rul. Är i v 18+1 idag. Hoppas att allt är bra med bebis :)
Jag kände första rörelsen i slutet av v. 16 men då var jag väldigt osäker på om jag kände rätt. Sen började jag känna tydligare i v. 17 och i v. 18 gick det att känna utanpå magen. Ganska förvånad eftersom det är första barnet. V. 19 nu och rul på fredag
Vad härligt och känna era bäbisar, första kände jag inte förrän v 20 på riktigt innan kanske nått fladder. Den här har jag känt sedan v 17+ är i v 18+0 idag. Det är nått alldeles speciellt när det känns. Vi är flera som har rul snart och det ska bli härligt och skrämmande samtidigt. Jag har rul 13 på måndag.
Äntligen är det den 7 juli och dags för rul. Är i v 18+1 idag. Hoppas att allt är bra med bebis :)
Kom precis hem från bvc besök. Bebis var så sprallig att plutten inte lät oss lyssna på hjärtljuden alls ;) jag har äntligen börjat gå upp i vikt efter fighten mot viktnedgången! Är så glad att det börjar gå framåt, tyvärr är illamåendet kvar men spyr inte alls lika ofta längre. Nu börjar jag dock få problem med foglossning verkar det som :/