• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Dakine
    fantasy06 skrev 2015-07-13 10:13:21 följande:

När man fått reda på könet på rul och bm säger "om det är en pojke döljer han det väl" hur säker kan man va på att det stämmer då?

Har hittat en jättefin Emmaljunga vagn med rosa detaljer. Men det är 2015 års modell o de nya modellerna har inte den färgen. Ev kan man ju inte lämna tillbaka o byta OM en pojke tittar ut pga utgående modell. Vågar man chansa?:)

Fungerar väl även på pojke? Är ju bara en färg!
  • Anniiica

Åååh! Jag både vill och inte vill göra RUL imorgon, väntar bara på att få dåliga resultat, att inget kan gå bra hela vägen, när det aldrig gjort det tidigare.
    Kunde inte liten i magen levt livet idag så man verkligen visste att det fanns någon där.
    Åh ångest delux... :(

• sosso08
    velvet skrev 2015-07-13 17:28:47 följande:

sosso08 - åh, grattis! Vilken känsla det måste varit att äntligen få berätta för sonen? Vad sa han? Allting gick bra för oss också, BF den 13/12 och det blir en lillebror. Så en av varje för vår del också vilket känns jättekul (även om vi hade blivit lika glada över en till tjej såklart!) :)

Grattis till en lillebror :)
    Vår son blev helt överlycklig så det enda han pratar om nu är lillasyster i magen och att han längtar tills hon kommer ut.
    Vi hade självklart blivit lika glada för en lillebror också :p men kul att det var en tjej då sonen önskat det så mycket.
  • PlusLängtan

Var på RUL idag.

Lilla bebisen var helt stilla när vi började.

Jag blev så nervös... Men vad som kändes som en evighet för mig var inte långa stunden enligt min man. Då fick vi se hjärtat slå. Åh den lever! Sen började bebisen sprattla och fara runt.

Allt såg bra ut, hon sa att det är en fullt frisk bebis vad hon kan se, och det är med största sannolikhet en flicka vi väntar på!

• fantasy06
    Dakine skrev 2015-07-14 20:04:45 följande:

Fungerar väl även på pojke? Är ju bara en färg!

Ja absolut. Men hellre en neutral vagn då. Beställde idag :) så det blev en grå istället. Men jisses vad mycket pengar.
  • Honsomvill

Idag ska vi berätta för min pappa och hans fru. Är så galet nervös. Vill bara få det gjort och sen åka iväg på en tre veckors lång semester så han hinner smälta det.

• Deaniemi

RUL idag, har inte kunnat sova på hela natten... Sjukt nervös för jag har inte känt nånting det sista... :/ måtte bebis må bra där inne.

• velvet

Jag missade nästan hela RUL, var så himla nervös att jag låg och stirrade upp i taket. Min sambo fick kolla åt oss, haha.

Svar på tråden BF december 2015 :-)