BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Jag hade samma, inget annorlunda mer än att man kanske inte känner sparkar lika mycket som annars i början. Så inget konstigt :)
Var på rul idag och allt såg bra ut förutom en föreliggande moderkaka. Någon som vet vad detta kan betyda?
Kunde du föda vaginalt ? Fick du gå på extra ultraljud? När rättade det till sig? :)
Var på rul idag och allt såg bra ut förutom en föreliggande moderkaka. Någon som vet vad detta kan betyda?
Föreliggande moderkaka är inte samma som att den ligger i framkant tror jag.. ? :) hon sa till mig att man kunde få blödningar och att min bm ska hålla extra koll. Moderkakan täpper till utgången för lillen så hon sa att om den ligger kvar så blir det snitt. Blir extra ul runt v. 30
Föreliggande moderkaka är inte samma som att den ligger i framkant tror jag.. ? :) hon sa till mig att man kunde få blödningar och att min bm ska hålla extra koll. Moderkakan täpper till utgången för lillen så hon sa att om den ligger kvar så blir det snitt. Blir extra ul runt v. 30
Våran flicka ( om bm har rätt) bf 9/12 <3
Våran lilla flicka som är beräknad 9/12 (dock flyttad 8 dagar bakåt så jag tror hon kommer tidigare). Jag vet när jag hade ägglossning och när vi hade sex, så för mig känns det märkligt att dom flyttar mig 8 dagar bakåt. Vi får väl se helt enkelt. Detta är tredje barnet :)
Nu är jag bara avundsjuk på dom med fina gravidmagar! Vill inte ha min degklump utan en fin rund mage.... Hmpf!
Nu är jag bara avundsjuk på dom med fina gravidmagar! Vill inte ha min degklump utan en fin rund mage.... Hmpf!