BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Kände första ordentliga sparken imorse. Min kille hade handen på magen och kände också!!! :) så mysigt. Är i veckan 16+2
Vi va på rul igår och den 8de december får vi en liten pojke! Så lyckliga :)
lundberg - åh vad roligt, grattis! Hur säkra var barnmorskan på att det var en pojke? När berättade hon det? Fick ni fråga? Är lite nervös att det inte ska gå att se eller att barnmorskan inte vill leta efter det.
lundberg - åh vad roligt, grattis! Hur säkra var barnmorskan på att det var en pojke? När berättade hon det? Fick ni fråga? Är lite nervös att det inte ska gå att se eller att barnmorskan inte vill leta efter det.
Jag har fått en sån hemsk rodnad på kinderna. Ser förjäkligt ut!
En flicka stjäl sin mammas skönhet säger dom och det var det som påminde mig om att jag haft samma skit när jag väntat flickorna och det satt i flera veckor båda gångerna. :(( Går in i vecka 17 imorgon och foglossningen gör sig redan påmind. Även det enorma suget efter smörgåsgurka och spenatstuvning precis som med tjejerna. :)
Idag har jag endast legat i sängen å gråtit.. Har fått en känsla av att bebis inte lever å de går inte att tänka annat. Hela jag fylls av en sorts tomhet å de är fruktansvärt :'(
Känns som en evighet till RUL på torsdag...
Idag har jag endast legat i sängen å gråtit.. Har fått en känsla av att bebis inte lever å de går inte att tänka annat. Hela jag fylls av en sorts tomhet å de är fruktansvärt :'(
Känns som en evighet till RUL på torsdag...
18+0 idag och dags för RUL, så nervös att jag mår illa! Minns inte att jag var nervös öht när jag väntade dottern, men nu känns det som att man vet vad som "står på spel" på något vis.
Jag har gått upp ca 4 kg (är normalviktig), är det normalt/inom ramen för vad som betraktas som hälsosamt? Hittar ingen bra sida där man kan läsa om detta. Tips?
18+0 idag och dags för RUL, så nervös att jag mår illa! Minns inte att jag var nervös öht när jag väntade dottern, men nu känns det som att man vet vad som "står på spel" på något vis.
Jag har gått upp ca 4 kg (är normalviktig), är det normalt/inom ramen för vad som betraktas som hälsosamt? Hittar ingen bra sida där man kan läsa om detta. Tips?
Har också RUL idag, också mer nervös nu än vad jag var med sonen. Kommer ta reda på kön om det går :p