BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Barnmorskan sa att det ser ut som en tjej. Och om det är en kille döljer han snoppen väl. Så hon trodde på tjej :)
Åh.. då är vi i precis samma sits... skulle aldrig ha barn.. kan yup inget om barn för jag har aldrig lyssnat på alla mina vänner när de snackar barn... haha.. å mitt Rul är 4/8 och antagligen bf 31/12 ????
Misstag.. och killen är inte medverkande... Hej ensamstående????
Jag har också haft väldigt ont i huvudet, blev väldigt förvånad eftersom efter min GBP har jag nästan aldrig huvudvärk! Förr hade jag det ofta, men fick höra av bm att det var vanligt så det var lugnande :)
Har också mått väldigt illa, men efter GBP så KAN jag helt enkelt inte kräkas mer, och det har stört mig lite för jag tror det hade känts bättre om man kunde kräkas när mab mår så illa, inte bara ulka som en galning och spotta en massa :(
Men det har också lagt sig så de e jag glad för.
Ni som ska göra rul osv, vill ni ta reda på könet och varför?
Jag längtar till rul så man kanske kan få se vem det är som hyr denna enrummaren! Bara av ren och skär nyfikenhet helt enkelt :) :)
Jag har också haft väldigt ont i huvudet, blev väldigt förvånad eftersom efter min GBP har jag nästan aldrig huvudvärk! Förr hade jag det ofta, men fick höra av bm att det var vanligt så det var lugnande :)
Har också mått väldigt illa, men efter GBP så KAN jag helt enkelt inte kräkas mer, och det har stört mig lite för jag tror det hade känts bättre om man kunde kräkas när mab mår så illa, inte bara ulka som en galning och spotta en massa :(
Jag längtar till rul så man kanske kan få se vem det är som hyr denna enrummaren! Bara av ren och skär nyfikenhet helt enkelt :) :)
Jag tycker också det är värre när man inte har något att kräkas upp. Bara hänger över toaletten men det kommer liksom inget. Hemskt är det! Min äldsta son har dessutom börjat sympatikräkas pga ljudet och det låter ju så hemskt när man inte får upp något. Bättre spy och vara klar typ.
"Skönt" att höra det där med huvudvärken. Har också ont mycket och mest hela tiden. Visst kan det bero lite på värmen också men jag har som pulserande värk. Gissar att det beror på ökad blodvolym och högre puls i kapillärerna, men vad vet jag ;)
Vi tar inte reda på kön. Gjorde inte med de två första och det är så rasande spännande på förlossningen. Men är mer nyfiken denna gång än tidigare. Hade inte mannen varit så bestämd hade jag kanske fallit för frestelsen att tjuvkika ;)
Å jag är också gbp opererad.
Å helt klart det värsta sedan opn är att inte kunna spy.
Jag har även extremt svårt att äta nu som gravid, det är som att backa till puré perioden :/ å det har tyvärr varit så under samtliga graviditeter. (Detta är tredje efter op)
:)
Ja himla kul :D
Och ang ditt andra inlägg.. jag ska ta reda på könet... bara för man kan.. och jag är alldeles för nyfiken för att inte ta reda på det. . Haha. Såklart spelar det absolut ingen roll vad det blir.. men nyfikenheten tar överhanden :D
Haha exakt samma här! Absolut inget intresse när folk omkring mig pratat/skaffat barn osv, har aldrig tänkt i de banorna alls :P
Den sista och enda gången på mååånga år jag ens har hållt en bebis var en väns dotter på 2v och det var över ett år sen nu haha
Kul att vi "ligger" en dag efter varandra både på rul & bf :D
:)
Ja himla kul :D
Och ang ditt andra inlägg.. jag ska ta reda på könet... bara för man kan.. och jag är alldeles för nyfiken för att inte ta reda på det. . Haha. Såklart spelar det absolut ingen roll vad det blir.. men nyfikenheten tar överhanden :D
Villvillvill och ensamstående80:
Jag är gastric sleeve opererad i dec -14. Hade nästan hunnit gå ner hela min övervikt när jag blev gravid, 7kg kvar. Hur har er viktuppgång sett ut? Har själv gått upp 1-2 kg. Hoppas att jag kan stå stilla här och inte lägga på mig så mycket mer. Har också massa extra kontroller nu IOM operationen.