BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Härligt med RUL, hur har det gått för er alla?
Vi måste vänta ända till 30/7, håller på att bli tokig!
Är det någon här som fått sjukskrivning så man kan jobba halvtid? Har nämligen vart sjukskriven över en månad nu och idag var första jobbdagen.. orkade helt ok, fast jag mår riktigt illa än men har inte spytt eller svimmat på jobbet än. Nu är jag hemma på lunchrast för att vila men är så orolig över hur jag ska orka tillbaks efter lunchen gör jag är heelt slut. Därför tänkte jag att jobba halvtid kanske vore bästa alternativet..
Ehm... En liten intim fråga... Någon som haft mjölkläckage....? Vet inte om de är de ja går runt med just nu men skulle tippa på de....
Ehm... En liten intim fråga... Någon som haft mjölkläckage....? Vet inte om de är de ja går runt med just nu men skulle tippa på de....
sosso08 - vi tänker också kolla! Håller tummarna för att det går att se. Vår dotter kommer att vara 4 år när bebisen kommer så vi tänker som ni, att det är bra (och roligt) för henne att kunna förbereda sig på lillebror/lillasyster. Och jag vill också förbereda mig. Nervöst!
sosso08 - åh, grattis! Vilken känsla det måste varit att äntligen få berätta för sonen? Vad sa han? Allting gick bra för oss också, BF den 13/12 och det blir en lillebror. Så en av varje för vår del också vilket känns jättekul (även om vi hade blivit lika glada över en till tjej såklart!) :)
Härligt att allt gått bra för er på RUL och att ni fick reda på könet :)
Jag önskar att det vore 30/7 redan imorn så vi också får se vårt guldkorn igen! Vi ska dock inte ta reda på könet :)
Vi har också haft rul idag och allt såg bra ut. 7 dec är vår son beräknad :)))) härligt till er andra också att allt såg bra ut.
Skönt att era RUL ser bra ut. 3 veckor kvar till vårt..
Någon som vet om det finns syskonvagn med möjlighet att sätta på en ståbräda?
Jag har väl planer på att försöka få till ett körkort i höst innan trean kommer men jag har alltid promenat mycket och älskar att göra det så vill gärna fortfarande ha möjligheten. Innan jag blev gravid gick vi 3-4 mil i veckan.
Jeee - jag tror äntligen att jag känt något på utsidan också... RUL den 27 och en riktigt vildis idag!
Vi ska absolut ta reda på om flicka eller pojke och ifall det inte skulle gå att säga tror också jag det skulle bli extra, privat ultra.
Jag hoppas egentligen på en till pojke men tror pojkarna hemma vill ha en flicka ???? Min 2,5-åring säger iaf att han skulle sköta en lillasyster. Efter RUL ska vi "på riktigt" berätta åt honom. Hoppas han också kan känna bebisen röra sig ????
Jeee - jag tror äntligen att jag känt något på utsidan också... RUL den 27 och en riktigt vildis idag!
Vi ska absolut ta reda på om flicka eller pojke och ifall det inte skulle gå att säga tror också jag det skulle bli extra, privat ultra.
Jag hoppas egentligen på en till pojke men tror pojkarna hemma vill ha en flicka ???? Min 2,5-åring säger iaf att han skulle sköta en lillasyster. Efter RUL ska vi "på riktigt" berätta åt honom. Hoppas han också kan känna bebisen röra sig ????